• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Databaas

Suggesties (oud)

Inloggen   10 members have voted

1. 1. Willen jullie bij voorkeur iedere keer opnieuw inloggen bij binnenkomst op het forum?

• Ja
      0
    • Nee
      10

Please sign in or register to vote in this poll.

44 posts in this topic

Post hieronder je suggesties, verbeter ideeën of werp een balletje op om jouw forum beleving te verbeteren ;)/>!

Op verzoek van een lid in wording, heb ik alles naar HTTPS omgezet, alles zou nu beveiligd moeten werken ;)/>.

Wat wel leuk zou zijn,

Maar dat moet misschien aan de hoofdpagina gekopelt worden dat weet ik niet precies,..

Maar iets met verwijzing naar het irc #kutkanaal.

Gr Kut

Wat wel leuk zou zijn,

Maar dat moet misschien aan de hoofdpagina gekopelt worden dat weet ik niet precies,..

Maar iets met verwijzing naar het irc #kutkanaal.

Gr Kut

mee eens!!!

even paar dingen die ik bedacht had.

1: tekst controller om spel fouten zoveel mogelijk uit het forum te vermijden..

leest zeer storend, al die blowende mensen fouten ;)/>

2: nederlandse tekst keuze, maar met nadruk op (keuze) - het zou toch te gek zijn dat mensen uit andere landen ook eenmaal heir op komen..

en dan zou je dat uiteindelijk kunnen regellen dat als ik nederlands typ dat iemand uit engelan het in eht engels kan lezen ..

maar dat voor later

ok een mapje voor fotos, of kijk ik dar zeer erg overheen..

verder nogmaals grote complimenten voor het forum! top :D/>:D

@Kutje: Daar word aan gewerkt ;)/> ben nog druk bezig de stylesheets aan te passen van de site, maar die verwijzing komt er zeer zeker in :)/>. Ik wil zelfs zover gaan dat we daar een webbased IRC chat op zetten, zodat iedereen erop kan komen ;)/>. Wel zo symphatiek dacht ik ;)/>.

@L€on: Spellingscontrole moet ik echt even naar zoeken, het forum heeft veel mogelijkheden erin zitten om dit te doen, echter heeft een browser zoals Google Chrome dit standaard aan boord. (Ik type dit namelijk met de spellingscontrole van Chrome zelf). Wellicht dat als tip mijnerzijds :)/>. De hoofdsite word namelijk ook gebouwd voor ondersteuning op de engine van Chrome zelf.

Het omzetten van tekst, wederom een eigenschap dat Chrome met zich meebrengt :)/>. Ondanks dat is de suggestie natuurlijk welkom. Ik ga iig kijken of ik daar speciale software voor kan vinden.

Het mapje voor foto's, ik wil dat naar hoe het lijkt ook op de hoofdsite zetten ;)/>. Dat maakt het enerzijds toegankelijk voor een ieder. Het nadeel is alleen dat alle foto's dan beschikbaar worden, dus daar moeten we even over nadenken. Ik kom hier nog op terug.

Ik neem jullie voorstellen ter harte, ik ga eerst mijn best doen om de vertaling van het gehele forum naar het nederlands omgezet te krijgen ;)/>.

we wachten netjes af top bezig en neem de tijd je hebt even genoeg uit de grond gestamp als of het niks is.

gr L€on/Tip-Top

:lol:/> L€on,. wat zeg je nou????

Door werken moet ie,. ;)/>

Nee Databaas,... vind wel dat L€on gelijk heeft,.

Het is dat je niet rookt, maar anders had je wel een hele dikke joint verdient.

Man wat een werk heb je verzet,. en waar je nog allemaal mee bezig bent,.

Top bezig,.. neem een biertje en een dag je vrij,. heb je wel verdiend :D/>

Gr Kut

Ach zoals een spreuk gaat: no rest for the wicked :lol:/>.

Straks nog ff een beetje verbouwen, lekker de tijd nemen ervoor ;)/>.

Cheers kerels! :D/>

kut hahaha

eigenlijk wel hè;)/>

een jointje vind ik weinig 2 dikke toeters!!!! :D/>

met in ieder 1 gram :lol:/>

ga zo door databa

ik blijf het roepen good job!

Ik bemerkte dat wanneer men zich niet uitlogt je ingelogd blijft ook als je de pagina gesloten hebt. en de computer afgesloten is geweest had ik geen nieuwe inlog nodig bij herbezoek van het forum. :lol:/>

Dat klopt Monty, ik vind het persoonlijk prettiger om op een PC waar ik altijd achter zit direct ingelogd te zijn. Dit zit hem in de cookies. Als je wil kan ik dit omzetten naar een kortere interval, dit heb ik echt juist zo ingesteld dat wanneer je terug komt je niet constant opnieuw in hoeft te loggen :lol:/>. Ik zal dit in een pol zetten en we laten het over aan de bezoekers :)/>.

Ah owke, Nou van mij hoef je het niet te veranderen enigste die achter deze pc komt ben ik zelf dus voor mij is het geen probleem. Het viel me enkel op en dacht meld het even.

Edit: O men kan zich ook handmatig uitloggen. Dan ist al helemaal geen probleem lijkt me.

Grtz

Zoals de indeling nu is is het (voor mij) onduidelijk waar men kweekverslagen binnen kweken neer zou moet zetten.

Nu nog Monty?

De forumboom is net geupdate,,. bij de oude boom kon ik me die vraag wel begrijpen maar bij de nieuwe is het toch wel duidelijk. ?

In hydro als je hydro kweekt

en aarde als je op aarde kweekt

gr Kut

Naja bedoel bij buitenkweek staat er dan een duidelijke kop kweekverslagen met als subtekst:"Vertel over jouw ervaring in de buitenlucht!". Hetgeen dan ook duidelijk aangeeft dat je daar je buiten kweekverslag kwijt kan.

Bij binnen-kweken op aarde / hydro staat er als subtekst Alles over kweken op aarde/hydro. Wat bij mij de indrukt wekt dat dat informatieve onderwerpen zijn over de desbetreffende kweekmediums en kweekmethodes.

Is ook maar hoe je het leest en wil ook zeker niet mierenneuken hoor maar probeer het zo blaco en neutraal mogelijk te bekijken en meld het dan enkel als eigen ervaring en bevinden. Wat jullie daar verder mee doen moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. Ik vond het een beetje verwarrend.

En je input word ook ten zeerste gewaardeerd Monty, ik ga er direct werk van maken!

zou er een aparte hoek gemaakt kunnen worden voor electriciteit .

dat zou handig zijn .

Ik wil mijn stem van ja naar nee veranderen want ik ben stoned. ;)/>

Ook mss een idee om een subforum kweken op cocos aan te maken.

Grtz

dat is hydro op coco's slaps kweek je niet zonder irrigatie

en vanaf je met irrigatie begint be nje hydro aan het draaien .

@John beton, je wens is vervuld. Kijk maar bij het kweek forum ;)/>.

Wellicht als deze sectie niet heel erg hard loopt dat we het gaan toevoegen aan de knutselhoek, passen we de naam wel even aan ;)/>.

@John beton, je wens is vervuld. Kijk maar bij het kweek forum ;)/>.

Wellicht als deze sectie niet heel erg hard loopt dat we het gaan toevoegen aan de knutselhoek, passen we de naam wel even aan ;)/>.

dat meende ik net voor te stellen zet dat onderdeel bij de knutsel hoek en daar een apart hoekje maken

een veilig aangesloten instalatie is toch wel iets waar je tijd moet instoppen en goed moet nazien enzo .

dan zal ik straks de aansluiting van de vsa doen .

ik heb hier nog een 250w versie die ik niet gebruik dus daar kan ik mee aan de slag strakjes

voor een uitgebreid verslag van het aansluiten .