• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Databaas

Suggesties (oud)

Inloggen   10 members have voted

1. 1. Willen jullie bij voorkeur iedere keer opnieuw inloggen bij binnenkomst op het forum?

• Ja
      0
    • Nee
      10

Please sign in or register to vote in this poll.

44 posts in this topic

dat is hydro op coco's slaps kweek je niet zonder irrigatie

en vanaf je met irrigatie begint be nje hydro aan het draaien .

Daarnaast is coco´s ook een leeg medium. Het bevat geen voeding en de vezels zelf nemen ook geen water op. Het water + de voeding gaat als het ware tussen de coco´s vezels zitten. De cocos beid dus enkel een structuur voor het wortelstelsel. Kweken op coco´s valt dus zeker onde hydrokweken. Je medium is dus eigenlijk de pot met coco´s + je voedingsvat. Doordat je dus alles via je voedigngsvat moet toevoegen kan je ook heel nauwkeurig sturen kwa voeding. Het luisterd dus wel nogal nau. Meten met PH en EC meter is dus een must. Doordat coco's zoon luchtig medium is ondervinden de wortels veel minder weerstand tijdens het groeien. Hierdooe verbruikt de plant minder energie aan wortelgroei en deze kan ze dus voor de bovengrondse groei gebruiken. Hierdoor is een kweek op coco's ook een weekje eerder klaar dan op aarde.

Grtz Monty

editt:

Daarnaast is coco´s ook een leeg medium. Het bevat geen voeding en de vezels zelf nemen ook geen water op. Het water + de voeding gaat als het ware tussen de coco´s vezels zitten. De cocos beid dus enkel een structuur voor het wortelstelsel. Kweken op coco´s valt dus zeker onde hydrokweken. Je medium is dus eigenlijk de pot met coco´s + je voedingsvat. Doordat je dus alles via je voedigngsvat moet toevoegen kan je ook heel nauwkeurig sturen kwa voeding. Het luisterd dus wel nogal nau. Meten met PH en EC meter is dus een must. Doordat coco's zoon luchtig medium is ondervinden de wortels veel minder weerstand tijdens het groeien. Hierdooe verbruikt de plant minder energie aan wortelgroei en deze kan ze dus voor de bovengrondse groei gebruiken. Hierdoor is een kweek op coco's ook een weekje eerder klaar dan op aarde.

Grtz Monty

zeer nuttige tekst man weer wat geleerd, maar niks voor mij vermoed ik zo haha dat coco's

groeten Tip-Top.

Voor PL: De banner boven het forum word aan gewerkt! Je mag het volgende keer ook gewoon naar mij toe zetten in plaats van een willekeurig persoon aanspreken op het forum via PM XD ;)/>

Voor PL: De banner boven het forum word aan gewerkt! Je mag het volgende keer ook gewoon naar mij toe zetten in plaats van een willekeurig persoon aanspreken op het forum via PM XD ;)/>

ik was ook naar de beste gegaan hoor PL ;)/>

De knop forum.eu leid naar wietforum.eu/forum maar daar ben je dan al voegt dus niks toe denk dat de link eronder zou moeten terugleiden naar de indexpagina (http://wietforum.eu) :P/>

Verder viel me op dat jullie op je achtergrond plaatje wel een heel fout voorbeeld laten zien ghehehe die sproeiende dame heeft het blad achter haar al flink schade toegebracht door te sproeien in de zon of met lamp aan. Hihi. Schaam jullei zoon aangetast blad is niet echt een toonbeeld van goed kweken, lol

back.png

:P/> mijn nick wel eens bekeken :(/> :D/> :)/>

Lol,.. Maar als ik nou laat zien hoe het niet moet. zijn er vast mensen die vertellen hoe het wel moet.

Waar dit weer een goed voorbeeld van is :D/>

Ik snap nog niet hoe Databaas zo'n groot blad heeft kunnen kweken :P/>

Wel netjes dat ie de foutjes niet weg gefotoshopt heeft.

Gr Kut

Ehm Monty, ik begrijp je suggestie niet. Je wil dat ik de banner die boven het forum staat, ga gebruiken om terug te komen naar de hoofdsite?? O_o. Als je via de hoofdpagina binnen komt (www.wietforum.eu) en daar op forum klikt, opent deze al in een apparte pagina. Of is het teveel gevraagd om /forum (en wat er achter staat) uit je adresbalk te halen? :S Meer duidelijke input indien mogelijk, ik begrijp je voorstel niet.

De knop wietforum.eu en de knop forum leiden nu allebij naar:

http://www.wietforum.eu/forum

En daar ben je dan al als je op de knop drukt. Beetje doelloos lijkt me om ff een rondje om te gaan om dan weer bij af uit te komen en dat dan ook nog via twee verschillend e knoppen die dus het zelfde rondje maken.

Ik snap de meerwaarde van twee knoppen niet die naar het zelfde leiden.

Ik ging ervan uit dat de eerste knop bedoeld was om weer terug te geraken naar de index.php van wietforum.eu

Mij boeit het verder geen reet hoor maar dacht dat er een foutje ingeslopen was. Als jullie graag twee de zelfde knoppen met andere namen naast elkaar hebben is mij dat prima.

Suggestie voor de pollvraag:

Misschien mogelijk om inlog/gebruiker te koppelen aan ip-adres.

Zodra gebruiker via ander ip binnen komt vragen om wachtwoord(of misschien klikken op link die naar e-mail van gebruiker gaat).

Veel online games gebruiken deze inlogmanier nu ook.

edit:

Cookie die maar 24 uur geldig is misschien ook idee.

1x per dag inloggen is te overleven toch ?

Misschien mogelijk om inlog/gebruiker te koppelen aan ip-adres.

Zodra gebruiker via ander ip binnen komt vragen om wachtwoord(of misschien klikken op link die naar e-mail van gebruiker gaat).

Databaas? is dit een optie?

En een top knop zodat je niet steeds hoeft te scrollen :D

Gr karel

Beste Karel,

Volgens mijn informatie is er al een topknop.

Ik heb een topknop rechtsonderin de app.

Groetjes PsyChucky

Hummm tja die App, heb ik gemaakt die is wel goed LOL...:D

Maar het gaat om de site op de laptop. daar zie ik geen top knop terug...

Gr Karel

Zie het plaatje karel die knop is er gewoon. lol

Weliswaar op telefoon gemaakt maar wel van de desktopversie.

edit: toevoegen plaatje was mislukt.

post-12-0-76567700-1367253121_thumb.png

Ok Karel,

Nu met een grote dikke vette rode pijl die er naartoe wijst.

Verder scrollen.... misschien een idee ? of een bril net zo als mij B)

Greetz PsyChucky

p.s. ben ik nu nog wel mod ? hahaha

post-12-0-58657300-1367253391_thumb.jpg

Grapjas,

Nee ik had het over een top knopje, naast de rapporteer knop, zodat je niet of helemaal naar boven of helemaal naar onderen hoeft te scrollen.

Dat knopje was wel bekend.

Gr Karel