• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
busted

sp.a wil legalisering canabis in belgie

19 posts in this topic

hopelijk kunnen ze het ook gaan waarmaken als ze verkozen worden ;)

Allerlei leuzen voor de verkiezingen om maar kiezers te trekken, maar zodra ze aan de macht zijn komt er geen ene reet van terecht.

ne of ze moeten in een keer dus danig groot zijn dat er wel me gepraat moet worden, met 5 zetels redden ze het niet

maar als ze er 40 pakken is het een ander verhaal

dit keer stem ik er op als er geen reet van komt

ga ik niet meer stemmen ze doen toch waar ze zin in hebben .

kijk er waren zelfs hangsmoelen bij de spa die er tegen waren maar een nipte meerderheid stemde voor

de anderen hadden een bakkes tot op de grond zoals ze in antwerpen zeggen

zelf geloof ik er niet al te veel in, denk dat het eerder is om kiezers terug in het hokje te krijgen op een vrije zondag

zelf stem ik al heel lang niet meer omdat ze gewoon hun zin blijven doen en er niet meer in geloof

ben benieuwd wat het gaat worden, want denk er ook aan dat vele tegen drugs zijn, terwijl cannabis al bewezen is op medisch vlak, we zien wel zeker

hoop doet leven alles is beter als de wever zijn zever !

stel hypocriete nep nazi's zijn het die van de NVA

enkel zijn zij tegen cannabis en de gebruikers ervan

hoop vind ik niet direct een woord,je kan alleen dingen bereiken op eigen wilskracht en niet met hoop

wrm kunnen ze het niet gewoon legaliseren ipv al dat gezeik erbij,niet alleen de hobbykwekers, medi gebruikers... hebben er baat bij, maar de criminaliteit zal ook enorm afnemen en vaderke staat kan er zijn geldkas mee vullen, dus wrm niet gewoon legaliseren, ik zie alleen maar voordelen ipv nadelen, dus begrijp niet goed waarom er zoveel tegen zijn

dan moet je de wever en de nva zeker niet steunen !

ik stem al een x aantal jaren niet meer, als ze mij iets verplichten ga ik dwars liggen :D moesten we er vrij in zijn, zou ik mss wel gaan

kan de wever niet zien of rieken, altijd al iets tegen gehad

jah met zijn war on drug

kruip op me rug !

hoop vind ik niet direct een woord,je kan alleen dingen bereiken op eigen wilskracht en niet met hoop

wrm kunnen ze het niet gewoon legaliseren ipv al dat gezeik erbij,niet alleen de hobbykwekers, medi gebruikers... hebben er baat bij, maar de criminaliteit zal ook enorm afnemen en vaderke staat kan er zijn geldkas mee vullen, dus wrm niet gewoon legaliseren, ik zie alleen maar voordelen ipv nadelen, dus begrijp niet goed waarom er zoveel tegen zijn

Vergeet niet hoeveel geld er word gemaakt met anti depressiva, slaap pillen, enzovoort

als de verkoop van dat spul daalt, dan is dat ook minder btw voor vaderke staat.

De "leiders" hebben andere voor en na - delen dan wij.

De wever is een mafakkin klootzak. Hij had een plan om extra monnie te maken, iedereen boete geven. Tegen het besluit van de koning in, die ons zoveel jaren terug heeft bevelen maximum 3 gram wiet opzak en 1 plant in bezit te hebben. De wever dringt zijn eigen wetten op alsof wij hier in Amerika wonen waar elke staat zijn eigen wetten maakt. Alstublieft, België is al een miniscuul land, hoe kan in elke stad een totaal ander beleid en regelgeving (gas boetes) zijn?

Eigenlijk zouden mensen brieven moeten beginnen sturen naar de koning. Of dit zou helpen daar heb ik geen idee van.

Vergeet niet hoeveel geld er word gemaakt met anti depressiva, slaap pillen, enzovoort

als de verkoop van dat spul daalt, dan is dat ook minder btw voor vaderke staat.

.

dat is niet waar medicatie zit in laag bte tarief, wiet in de hoge btw, dus de winst voor de oveheid zal omhoog gaan maar die voor de pharma omlaag ;)
1 person likes this

dat dacht ik ook al, dat wiet meer zou opbrengen dan die chemische brol, denk dat ze ineens geld teveel gaan hebben

maar blijven dromen,het gaat er toch nooit van komen, van de week met paar vrienden gesproken en kreeg direct al een reactie van, "dan kunnen wij niet meer duur verkopen" :o komaan als je kweekt is dit toch voor je zelf en niet om er rijk van te worden

wrm al die bullshit erbij om het legaal te maken, alcohol en sigs, chemische brol ... hoeveel mensen sterven er daar jaarlijks aan en hoeveel aan wiet? de rest is wel legaal behalve wiet , want ooohhh dat is drugs en drugs kan niet, terwijl het zoveel goede voordelen heeft, wanneer gaan de mensen hun ogen eens open trekken? wiet illegaal, alcohol ook dan , zo denk ik er over, want alcohol doet meer kwaad dan goed

het zal hier altijd miserie blijven!

de ergste drugs zijn legaal te krijgen bij de apotheek/drogist/drankenhandel en de supermarkt..

in een tijd dat superfoods en reforma winkels hoogtij vieren zou cannabis gewoon daar horen te liggen laat mensen zelf de keuze maken..

maar nee iemand verteld ons dat het slecht is en je verslaafd raakt .......... diegene drinkt waarschijnlijk smorgens ook een bak koffie om wakker te worden mischien een shaggie drbij

savond s een wijntje bij t eten en daarna de fles als toetje vervolgens savonds nog een reep chocolade of een zak chips

zit de hele avond op zn telefoon/tablet/computer vervolgens naar boven om de vrouw nog even uit te wonen want ook dat is een verslaving die dodelijk kan zijn

maar cannabis is slecht je raakt er verslaafd aan...

dat is niet waar medicatie zit in laag bte tarief, wiet in de hoge btw, dus de winst voor de oveheid zal omhoog gaan maar die voor de pharma omlaag ;)

Oh, dat wist ik niet :P maar het is wel een big business als je het zo in de krant leest hoeveel mensen dit nemen.

en zoals orange agent zegt, je kan overal verslaafd aan geraken. En een hele boel dingen zijn minder slecht dan cannabis voor je gezondheid.

begrijpt er dan eigenlijk nog iemand waarom cannabis niet gewoon legaal gemaakt kan worden? ik niet ze

de ergste drugs zijn legaal te krijgen bij de apotheek/drogist/drankenhandel en de supermarkt..

in een tijd dat superfoods en reforma winkels hoogtij vieren zou cannabis gewoon daar horen te liggen laat mensen zelf de keuze maken..

maar nee iemand verteld ons dat het slecht is en je verslaafd raakt .......... diegene drinkt waarschijnlijk smorgens ook een bak koffie om wakker te worden mischien een shaggie drbij

savond s een wijntje bij t eten en daarna de fles als toetje vervolgens savonds nog een reep chocolade of een zak chips

zit de hele avond op zn telefoon/tablet/computer vervolgens naar boven om de vrouw nog even uit te wonen want ook dat is een verslaving die dodelijk kan zijn

maar cannabis is slecht je raakt er verslaafd aan...

helemaal waar en nog grappig ook

kiki die dure wagens die ze in beslag nemen de vermogens van grote criminelen

jij wil toch ook het volle koekje als je iets kan nemen zou jij voor het halve koekje gaan als je het hele koekje kan nemen en te kiezen hebt ;)