• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Freeseedsonline

Hallo iedereen groeten Team Free Seeds Online

57 posts in this topic

er staat een banner op het forum dus makkelijker kan niet vind ik

gwn op hun logo klikken en je word door verwezen

Ik lees mee via de app en daar zijn geen banners te zien of ik moet wel heel stoned zijn :P maar hij staat al bij de favos

Lol idd in de app zitten "nog" geen reclame banners...

Freeseedsonline is nu idd sponsor van het forum. :)

krijgen ze ook hun eigen hoekje bij de breeder hoek dan voor verslagen te posten

Ik mag ook wat soortjes voot ze testen :) Thanks FSO!! :)

^^ Dat is een goed idee John, denk dat Karel daar wel voor te porren is... ;)

zou mooi zijn mochten ze hun eigen hoekje krijgen, kunnen alle testers daar een verslag van bij houden en andere overtuigen om er toch te bestellen, ben echt zeer benieuwd ernaar

welke soortjes ga jij testen El Plantos?

ik de neville haze en silver haze die ik ga testeb

normaal gesproken zouden ze hun eigen hoekje moeten krijgen aangezien ze het forum sponseren .

ben echt benieuwd naar al de verslagen die er gaan komen, dus testers laat maar komen :D

1 person likes this

Deze soorten bracht de postbode mij: strawberry, mega power plant, blue kush en super cheese :)

Thanks 2 FSO!! :)

Even wachten tot er ruimte in mijn voorgroeihok is, en dan zeg ik strawberry en super cheese.... ;)

2 B continued!

Grtz

post-709-0-62483100-1395165220_thumb.jpg

jou ga ik volgen El Plantos vooral voor de strawberry :) mooie soorten

Beste testers ons breeder hoekje is gemaakt.

Tof dat iedereen blij is met de test soorten.

Met vriendelijke groet,

Team free seeds online

mijn test zaden zijn ook aangekomen vandaag

ik kwam even overhuis om een andere tshirt en ze staken in de bus

alvast bedankt als ik ruimte heb begin ik meteen aan het verslag

eerst even deze 2 rondes afwerken .

Helemaal Top om te horen dat alles goed is aangekomen:D

Grow Weed

Ik had je graag willen vertellen hoe we aan de buisjes kwamen ,de persoon die ze verkochten zijn gestopt met de handel.

dus wij zijn zelf ook hard opzoek naar de buisje voor een goeie prijs.

Met vriendelijke groet,

Team FreeSeedsOnline

Die heb ik ook 1500 van liggen

Maar als die andere goedkoperzijn kan ik die mooi gaan gebruiken voor kleinere aantallen

als het goedkoper kan is het zeker mee genomen, maar nog niet direct tegen gekomen eerlijk gezegd 

zelf maak ik gebruik van deze om iets minder zaadjes te versturen

http://www.wapwinkel.com/plasticshop-wapwinkel/lege-buisjes/reactiebuisje-2-ml.html

en deze om meerdere zaadjes te versturen, passen ook nog eens gripzakjes in en heel stevig, krijg je nooit gemalen zaad aan

http://www.wapwinkel.com/plasticshop-wapwinkel/lege-buisjes/lege-buisjes-met-schroefdop-5ml.html

beide zeer tevreden van, ik koop per 100 stuks daar kan ik al een eind mee verder om te ruilen,maar andere gebruiken het mss in grote hoeveelheden dan word het mss wel wat prijzig

Ja die laatste heb ik dr 1500 van

Heb 1 keer gehad dat me zadeb ondanks zon ghb buisje alsnog gekrushd aankwamen.

Heel het buisje was ook aan gruzelementen

Hoe dat gebeurd zou kunnen zijn weet ik nogsteeds niet want je kan dr op springen zonder ze ook maar te verbuigen

Gene die ze had ontvangen was net zo verbaasd :s en stuurde me foto van( had hij ook nog nooit gezien)

dat verbaasd mij ook wel dat je die in stukken kan krijgen :o want je mag er idd op springen en dan zijn ze nog heel, vandaar dat ik deze ook in huis heb

niets zo erg om gemalen zaad toe te krijgen, terwijl het nog steeds gebeurd en ze niet reageren  :angry:  kan ik dus enorm pissig van worden

is echt om bij te wenen, gewone envelop (geen bubble envelop) zaden niet beschermd, gewoon in een zakje, dan krijg je gemalen zaad en betaal je dan 5 euro verzendkosten voor :o en die pipo reageert dan niet meer, is nog het ergste van al, maar ik laat het niet rusten, waarvoor ik betaal moet ik ook deftig krijgen

als ik zelfs ruil worden de zaden in een gripzakje gedaan, dan in een kokertje en nog verstevigd met extra bubble folie en in een bubble envelop, dat ik zeker ben dat ze veilig en heel aankomen