• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
Greenwitch

Kruiden van Green

42 posts in this topic

tis de focus, als het een digitale is dan krijg je van die kleine ronde schermpjes op je display waar die op focust.

als het geen digitale is dan houd ik wijselijk mn mond lol 

wat meer kruiden mag trouwens ook wel hoor :)

nee is iets met de instellingen , focus is goed maar de kleuren zijn niet wat het zijn moeten

whahahah jaaah maar ik snap niets van die instellingen....... is digitaal ja.. en weet ook aan welke knop ik draaien moet om die rode stippies te verplatsen.... mja ik snap t verder niet echt... 1x in de zoveel tijd geef ik m broertje  in de handen en dan staat alles weer zoals het hoort !!! hahahah die snapt t wel is fotograaf hihihihi

Heb je geen uitgebreide handleiding erbij zitten waar je dat in kan aflezen ?

Of misschien een handleiding (manual) via internet ?

Anders kijk ik wel eens met jullie mee ;)

hahaha ja maar het zijn honderden versch instellingen en dan moet je maar net weten welke dit veroorzaakt.......

maar komt vast wel goed ga dr vandaag nog s wat mee prutsen

Deze zijn al iets beter!!!

het eerste bloempje van de lavendel en nog eens de goudsbloem ;)

post-776-0-31025100-1402396919_thumb.jpgpost-776-0-89056300-1402396943_thumb.jpg

hahaha het ligt aan het forum heb de foto's eens naast elkaar gehouden en de foto op mijn pc is duidelijk veel scherper ;)

Inderdaad duidelijk te zien hier, echt mega verschil, wel vreemd, ik zie het nu ook op mijn laptop dat ze beter zijn de dat ik ze op het forum zie staan  :huh:

mischien dat het met het kleuren pallet van forum te maken heeft, of omdat het forum de plaatjes automatisch verkleint dat hij mischien het kleuren pallet ook verkleint ?

Dat zou heel goed kunnen hoor, zal voor de zekerheid de smurf eens vragen,.. 

Maar er zijn mensen die foto's maken van een 20 tot 25 mb per stuk,.. als deze foto dan zeg eens 10x op het zelfde moment word opgevraagd.. dan word dit aardige belasting die eigen niet nodig is, zoals we het nu doen kunnen foto's enkele 100e keren tegelijk worden geladen en nog zal het systeem niet extreem belast worden. 

Dat zou heel goed kunnen hoor, zal voor de zekerheid de smurf eens vragen,.. 

Maar er zijn mensen die foto's maken van een 20 tot 25 mb per stuk,.. als deze foto dan zeg eens 10x op het zelfde moment word opgevraagd.. dan word dit aardige belasting die eigen niet nodig is, zoals we het nu doen kunnen foto's enkele 100e keren tegelijk worden geladen en nog zal het systeem niet extreem belast worden. 

schuldig XD tegenwoordig zouden ze kleiner moeten zijn, schiet aleen nog maar op de laagste resolutie voor het forum 

tjah ik maak fotos van 4000 nogwat bij 3000 nogwat maar verklein ze altijd zelf voor ik ze op forum plaats want ik heb idd ook altijd foto's van etterlijke mb's 

Fotos van 5 tot 10 mb zijn geen uitzondering met me cannon, en dan schiet ik nogsteeds met jpeg instellingen niet eens raw of hd ;)

@green zit er nog een beetje leven inde rkuiden daar? Hier wil aleen de munt nog een beetje groeien

De munt gaat nog goed hier, de tijm staat in bloei en de afrikaantjes staan er heel mooi bij..