• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
Grow Weed

grow weeds bloemen, kruiden, en fruit tuin

4 posts in this topic

al eenige tijd zit ik in me hoofd met het idee m'n potten buiten op het balkon opnieuw te moeten vullen,

ben vanplan dit achter wegen te laten dit jaar, vorig jaar heb ik alle potten met nieuwe pot aarde gevuld

omdat ik vooral niet winterharde bloemen en planten had staan, dacht ik daar zit geen leven meer in, maar niets blijkt minderwaar, de bloemen van vorig jaar komen weer op ( vanuit de gevallen zaden ) en tot mijn verbazing kwam ik zelfs nog een (safarian) aardbeien plant tegen (dezelfde als ik reeds binnen al opnieuw had gezaaid) maar ik verdenk dat plantje ervan dat het een zaadje van vorig jaar is dat toen niet is uit gekomen maar nu wel opkomt :S

nu nog munt, en 1 enkele aardbei

post-56-0-46788300-1394892994_thumb.jpg

hier in het middden moet nog kamile komen, en waar nu de eene aardbei staat, komen er nog een paar ( als ze op komen )

ook de violen van vorig jaar komen weer vrolijk op hier denk ik dat het de zaden zijn die ik niet terug heb verzameld ( wel 2 grip zakken vol van verzameld maar lang niet alles)

post-56-0-42545900-1394893226_thumb.jpg

post-56-0-11131400-1394893459_thumb.jpg

maar grow weed, wat komt er alemaal nog meer dan,

post-56-0-95914800-1394893613_thumb.jpg

2 soorten chery tomaten

ooievaarsbek kruid ( werkt bloed steplend en ontsmetend)

1000vingerig kruid ( werkt rustgevend, kan bij grotere hoeveelheden halucinerend werken, maar vrouwen die zwanger zijn moeten dit mijden want veroorzaakt dan hevige krampen(abortus kruid))

kamille

ook staan er nog potten met daarin bramen, kruisbes en aalbes deze hoop ik dit jaar eindelijk in een cement kuip te kunnen zetten ( wou ik vorig jaar al doen maar de financiele middelen lietten het niet toe)

@mod team, ik heb geen zin om verschillende buiten topics te gaan maken, en zullen in dit topic ook wiet planten voorbij gaan komen, als dit niet de goede sectie voel je vrij het topic te verplaatsen

bij jou gaat het blijkbaar ook een mooie tuin worden met veel lekkers en mooi's

vandaag nog viooltjes gekocht in diverse kleuren :)

Als er geen dominant kleur gen in de vioolen zit die ik vorig jaar had staan word het hier een vrolijke mix van kleuren

Had geloof ik 4 verachillende kleuren

altijd prachtig die viooltjes, had er hier ook mooie gekocht 2 kleurige licht paars met wit, gele, blauwe en roze met wit

kleur in de tuin is altijd zeer mooi en kan je uren naar kijken en van genieten