• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
karel kweker

Nieuwe mod Gobru,...

53 posts in this topic

Bong party , iedereen rookt een bong van 1 gram hasj , anders geen toegang tot het fuif LOL hahaha ( grapje )

kunde mij al direct afvoeren  :lol:

Hi,

Hatseflats, .....hoor ik daar Amsterdam!!!,......Gobru gefeliciteerd met je moderater-schap!!!........

Wij zijn graag van de partij!!!...... :P.

mzzl, H.O.K

dat zie ik ook wel zitten een leuke meeting als het in het weekend is.

Merci Wsteb

volgens mij is het met Pasen dit jaar 

hmmmmmm mag daar eigenlijk niet komen, mijn komaf verbied het zegmaar  :rolleyes:

maaar voor een mini meet maak ik een uitzondering moek mezelf aleen wel ff een ander dialect aanleren  :ph34r:

wacht nogsteeds op nieuwejaars meeting (A) 

@wsteb heeft te maken met forum upgrades, zou kunnen blijven zou kunnen verdwijnen, is aan karel en smurf 

Wat El plantos zegt, als je niet lief bent dan staat daar wat, staat bij iedereen Wsteb...

@GW , die doen we daar wel ;)

Ja vinden wij altijd leuk om te houden , altijd gezelligheid en veel lekker eten, en roken uiteraard 

zie ik zeker zitten, wil wel eens leden leren kennen van het forum :) is tot hiertoe er nog nooit van gekomen om naar een meeting te gaan, paar ken ik al van het forum :)

heb er al 2 in real life gezien , maar wil er wel eens meer in real life zien :)

mss niet handig om een aparte topic over te maken voor een eventuele meeting

xd laatste keer redeb heren in blau op 5 meter achter ons langs (rotterdam) lag een zak van 250 gram onder het kleed hadden ze gelukig niet gezien,

Gobru The Man !!  B)

Ben benieuwd naar een eventuele meeting dan, nog nooit naar een meeting geweest dus ik stel me bij deze meteen beschikbaar  :P

Dat is geluk hebben Gw

Een meeting is zoals normaal gewoon zoals bij ons....veel eten , roken en plezier maken, maar dan met meer man/vrouw

En ik spreek uit ervaring dat het bij jullie altijd gezellig is dus dat word alvast een geslaagd dagje  ;)  ;)

1 person likes this