• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Forum update, software

34 posts in this topic

Update van forum,

Zoals misschien enkele mensen al weten komt er op 1 April een behoorlijke update van het forum,. 

We zijn hier op de achtergrond al ruim een maand mee aan de slag. 

Nu is het zo dat we de nieuwe software van het forum al uitgebreid hebben getest in een afgesloten omgeving. En het bug vrij is verklaart door de smurf. Doordat we extra ruimte nodig hebben in onze testomgeving, is het forum is afgelopen nacht geupdate, zodat nu het huidige forum in het oude jasje al wel op de nieuwe software draait. Een kleine tipje van de sluier alweer,. Dit was ook de reden waarom de mobile site vanmorgen niet te bereiken was. 

Mochten er dingen onduidelijk zijn of mocht je dingen tegen komen die niet of anders werken, je kan me via pm op de hoogte stellen of in dit topic reageren, we gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag.  

De echte update komt dus nog, de smurf heeft vannacht alleen even openhartchirurgie uitgevoerd op het forum. Het nieuwe jasje is nog in de maak ;)..

Gr Karel Kweker 

Ben benieuwd hoe t dr uit komt te zien t nieuwe forumjasje :)

Ah vandaar dat afgelopen nacht er een error verscheen.

Succes met de rest Karel en Smurf.

is dat ook de reden dat er iets nieuws staat onder de nick name's 

waarschuwingsstatus?

en hier was het vannacht ook een error maar alle begrip voor ;)

Ja is van de nieuwe update.

Schrok al dacht dat ik iets verkeerd had gezegd xD

LOL als je iets verkeerd zegt, dan hoor je dat echt wel eerst via pm of iets dergelijks voor ik een ban geef ;).. 

En nu via het waarschuwingsstatus kan je ook nog eens zien of er negatief over je gedacht word, positieve punten kunnen we jammer genoeg niet geven,. ;).  Er zijn gewoon wat dingen veranderd door de update, jullie komen er gaande weg wel achter dat het nog makkelijker werkt :D.

Bedankt voor de steun, we gaan er echt iets leuks van maken,. en Orzel, jij speelt vals, jij hebt ook grote deel in de update van het jasje,. ;) en weet al meer als 95% van de mensen hier op het forum dus sssssst ;) ... :D

Gr Karel 

Orzel wanneer spreken we nog eens af :P liefst voor 1 april als het past nu jij meer weet :D

Ben benieuwd ernaar en 1 april is niet zo lang meer, succes aan degene die eraan mee werken ;)

Nou zijn nog maar een paar dagen,.. dat kan je vast nog wel ff volhouden kiki,.. ;) ... 

Ik bedoel wat kan er nou nog veranderen naast de software :) ... het is niet zo dat we met een hele nieuwe dingen komen ofzo  :rolleyes:  ^_^

ik ben zeer benieuwd ik wil karel orzel en de smurf alvast vriendelijk bedanken :D
|
groeten b100

Ja jammer hoor dat de mobile verzie nu ook op me s4 geforceerd word.

Maar is beter dan een fatal error die ik vanochtend telkens kreeg

en de reclame mis ik ook zeker niet ×d

Tuurlijk Karel , geduld heb ik altijd en geduld word ook beloond,was gewoon maar even een grapje :P

respect voor al het werk dat jullie er in steken , echt top

Ik sluit me bij B100 aan; respectvolle dank aan: Karel, Blowsmurf en Orzel voor al hun inzet!! Jullie maken ons nieuwsgierig.... ;)

Ja ik snap dat je wel zonder reclame kunt, 

Maar het forum helaas niet, zonder de sponsors geen wedstrijden, geen nieuwe software , en geen 10% korting bij greensell,..;)

we proberen het forum constant te ontwikkelen en met de software mee te gaan, dit zorgt a voor veiligheid van de leden, Er zijn fora's die draaien gerust 3 a 4 jaar soms nog langer op oude software, waardoor ze ook niet mee gaan in beveiligingsupdates, Wij zetten dan liever een extra banner online om de nieuwe software te kunnen veroorloven, En een stuk minder belangrijk maar ook wel leuk is dat de gebruikersgemak voor zowel leden als Admin en moderators er bij elke update op vooruit gaan. 

Gelukkig beschikken wij over een smurf die overbodige dingen er uit sloopt, en nieuwe dingen handig inbouwt, en dit geheel kosteloos doet, anders had het jaren kunnen duren voor we de update die er nu aan zit te komen hadden kunnen doen... 

Dus ik hoop dat jullie wel begrip hebben dat ook straks de mobile site word voorzien van reclame, zodat we ook in de toekomst veder kunnen gaan met het ontwikkelen van het forum. 

Gr Karel 

top inzet hier

Kartel green ziet niks van waarschuwingsstatus staan ?

gobru: Dat staat als je naar je eigen profiel gaat.

Idd reclame moet dr zijn.

De smurf kan alles :)

reclame stoor ik mij helemaal niet aan, vind ik net handig, je hebt maar te klikken op de banner en je zit ineens goed :)

dat zeker niet Karel , ik zal het doorgeven Orzel, ik zie het overal staan , was even wat vergeten hahaha

zo kan je het ook zien kiki ,.. altijd de beste verwijzingen :) kan je gewoon zien als kleine goudengids LOL 

voila zeer zeker Karel, vind het gewoon mooi mee genomen :) klik en je bent er, toch handig, spaart mezelf wat moeite om een nieuw tabblad te openen en te typen naar de juiste site :D (soms een beetje lui :P)

van mij mag je gerust, spaart me heel wat werkt :D en heb ik meer tijd om te posten :P

wahahah lol ik zal er rekening mee houden,.. ,.. als ik nu een screenshot maak, dan heb je het nieuwe skin, admin's kunnen er al mee werken :) ,.. die smurf is hard bezig daar in zijn paddenstoel ,.. 

mooi dat je er rekening mee gaat houden (voor deze soms luie mie :D )

ben echt benieuwd wat het harde werk teweeg gaat brengen, ben nu al zeer tevreden, dus kan er alleen maar beter op worden

en heb echt respect voor al dat harde werk, aan allen die eraan mee werken en blijkbaar vooral de smurf in zijn paddenstoel 

echt top s43.gif