• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Forum update, software

34 posts in this topic

LOL taak verdeling is ongeveer zo ,. ik bedenk dingen, promoot, heb contacten met sponsors, doe een beetje de websites voor het forum de info pagina;s enz,. 

De smurf doet technische dingen achter het forum, software updaten en mijn ideeen uit testen die ik weer bedacht heb, Zoals dat bij ideeen gaat zijn van de 100 ideeen maar 10 goed, en van die 10 zijn er maar 5 technisch uitvoerbaar,

Als de smurf met deze 5 uitvoerbare dingen bezig is, dan zit ik te googlen naar oplossingen voor de andere 5 ideeen,. en of als ik de ideeen aanpas ze als nog uitvoerbaar zijn. Niet dat ik altijd snap wat er staat,.. maar mail dat dan gewoon door naar de smurf,.. die vervolgens zegt dat ik gek ben, en 2 uur later met een totale ander oplossing komt waardoor het als nog werkt,. ;) 

Tja en Orzel,.. die komt gewoon per mail met zulke leuke dingen tja die moeten we wel in het forum verwerken,. mijn huidige avatar komt uit 1 van zijn ontwerpen, op mijn facebook zie je wel meer dingen die hij gemaakt heeft. Maar niks van wat in het nieuwe forum komt, .. (even voor jullie facebook plat gaan leggen met massale toestroom).. Ook als we aanpassingen willen, of ergens een mooi nieuw grafische stukje voor nodig zijn,. meestal is het binnen een paar uur,.. geregeld en hebben we mail terug met iets moois er in, echt Kunst ,. met hoofdletter K ja,... 

Dus eigenlijk ,. doe ik niet veel behalve blowen en tegen de smurf zeggen, dat ie nog een paar dagen heeft en door moet werken, en vervolgens voorzie ik hem van foute informatie, 

Dus mocht het niet voor 1 April af zijn,. aan mij heeft het dan zeker niet gelegen ,. :D 

ik weet best wat een forum inhoud en hoeveel werk erbij komt kijken, jaren geleden heb ik zelf een forum gehad samen met iemand anders, was echt heel veel werk,een goed draaiend forum dat er ook meer en meer mensen aangezet moesten worden om het draaiende te houden omdat het met 2 echt teveel werd

ook al die snufjes die er dan nog eens bij kwamen, vele dingen die bewerkt moesten worden,kreeg je weer een error en mocht je gaan uitzoeken waar de fout zat, komt heel wat bij kijken eigenlijk, vooral die "sql" bestanden vond ik het lastigste :D

het is zeker niet vanzelfsprekend om achter de schermen alles in orde te krijgen op technisch vlak en de software en al wat erbij komt kijken

Orzel is idd echt wel de man qua ontwerpen,is er echt wel een krak in, heeft mij ook al mooie dingen laten zien,die ik zelf nooit zou kunnen bedenken en steeds verwonderd ben hoe hij het klaar speelt

Bij een forum is het idd wel teamwerk,vandaar dat ik er ook zoveel respect voor heb en moet je echt wel je tijd voor nemen, beter ineens goed dan half werk, ook al bestaat er een mogelijkheid dat het tegen 1 april niet afraakt , eigenlijk mag je daar geen deadline opzetten ;)

ben nog steeds heel blij dat ik dit forum heb leren kennen, toffe leden, prachtig forum, relaxt hier... (ook al ben ik niet alle dagen online) gewoon wat ik zocht :)

Dankje wel Kiki,..

Ja ik weet dat je eigenlijk geen deadline kunnen zetten op een update als deze, Maar het is ook zoiets als je op een dag op je favoriete forum komt,. en je krijgt onverwacht een hele nieuwe internet ervaring voor je kiezen,. ;) daar moet je de leden wel voorzichtig een beetje op voorbereiden :D..

Gelukkig leest en schrijft de smurf beter en makkelijker in php, sql en css, dan ik Nederlands,.. Maar ook hij ziet wel eens een . of , over het hoofd, dit heeft ons een paar dagen extra zoekwerk gekost, maar dat zijn van die dingen die gebeuren. Gelukkig is hij wel zo, als het moet kunnen werken, dan zal het ook werken,.. Een bestand met code zijn vaak al bestanden van paar pagina's die onderling allemaal weer gekoppeld zijn. en dan gaan zoeken naar een . die niet goed staat of te veel aanwezig is,. dat is zoeken naar een naald in een hooiberg, gelukkig hebben we die gevonden,  en zijn de updates voor  het forum eigenlijk wel af, Het is nog even de puntjes op de i zetten, Maar dit is maar een deel van de update van 1 April.. Best jammer dat ik nog niet meer kan laten zien. want het deel waar we nu mee bezig zijn,. ben erg blij en trots op het resultaat,. 

ach nog iets langer dan een weekje ,... :D

ik kan bijna niet wachten karel een week is lang :D

whahaha lol dat worden er dan zoveel ,. tja daar kunnen we niet aan beginnen,. :D :D ,.. 

Wel wil ik met de smurf overleggen de mods eerder toegang te geven tot alles, om zo wat meer feedback te krijgen,