• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
orange agent

Hallo allemaal

31 posts in this topic

Hey hallo,

ben ondertussen alweer 37 damn wat gaat de tijd hard, blijkbaar zo hard dat k er van overtuigd was hier al een account te hebben maar kon er helemaal niets van trug vinden ook mn mail adres was onbekend dus heb maar een nieuw account aangemaakt.

ook ik kom van dat andere forum maar heb t wel een beetje gehad daar en aangezien er een hoop hier zitten kom k hier ook maar weer eens kijken

ben nu nog met een ronde kolosus bezig en wat andere soortjes.

mischien als k volgende ronde wat meer tijd overhoud zal k daar ook wel eens een verslagje van bij houden

Welkom hier Orange Agent

heb je goed gedaan die overstap..

Een verslag zien we graag hoor ;)

Welkon agent

We ZIEN Je verslag wel verschijnen

Gobru moet iets minder of juis iets diepper van ZIJN bong inhaleren xd

Was je vroeg wakker ;)

Af en toe een schrijffout zal er best inzitten ...zo lang het er niet te veel zijn wha, Gw ;)

:D  thnx  en de schrijffouten ach..

zie dat je hier al gepromoveerd bent tot mod gobru doe je goed

en k zal zeker proberen volgende ronde een verslag te gaan bijhouden ben er alleen nog niet over uit of k t van de zomer stil leg of gewoon door draai ivm de warmte ben begin mei klaar met deze dus zal dan een ronde worden hoog zomer weet niet of k dat ga doen.

heb wel altijd gewoon door gedraait maar is dan constant gekloot met t klimaat alhoewel k nog wel altijd gewoon leuk geoogst heb dus we bekijken t nog even

hoe staat het trouwens met de bong shop ?

Ja schrijfvoutjes maken we allemaal wel :) maakt ook niks hoor 

Paar kleine dingen en dan gaan we van start.

Ga je ook buiten wat doen , of alleen maar binnen?

Ja de warmte kan je goed nekken in de zomer. ik kan me nog een zomer herinneren toen het mega heet was, met de helft van de lampen toch nog aardig kunnen oogsten..

ps Kolosus is een lekker wietje met een mooie opbrengst 

nee helaas k kan buiten niets doen heb wel een tuin maar ook een paar vervelende buren.

en de combi binnen en buiten vind k geen beste, ben ook geen guerillia man zeg maar ;)

ja heb de kolosus al eens eerder gegrowd was idd een heerlijk wietje en een beste gever maar lees de laatste tijd ook wel t 1 en ander over herma s in de soort dus zit regelmatig alle planten te checken heb 14 kolosus staan 4 mad scientist en 2 jacberry x mad scientist

die laatste had k vorige ronde ook maar wow dat is ook een mooie plant hoor en een heerlijk rokertje helaas net van de week de laatste top opgemaakt :(

dus wordt wel weer tijd voor een nieuwe voorraad

Welkon agent

Welkom hier!!! ;)

Is ook veeeeel gezelliger hier dan daar!!!

:rolleyes::D :D :D :D

thnx greenwitch en k geloof je gelijk daar is het iig helemaal niet meer zo gezellig als 5 jaar geleden

1 person likes this

Jammer maar waar!!!

Hier wordt ook veel meer naar medicinale kruiden en voeding gekeken, de natuur heeft ons zoveel meer te bieden..

Je zal je hier vast wel thuis voelen ...  :D

Welkom Orange agent,. 

Ik hoop dat je het hier wel naar je zin zal hebben, 

Er staat genoeg te lezen, en nog net op tijd voor de grote update,. als je eerder lid was geweest, moet je mail adres(indien je de zelfde gebruikt) bekend zijn in het systeem. 

Ik zie ook zo niets terug van dubbel account dus zo te zien is het toch echt je eerst aanmelding,. :) 

Belangrijkste is dat je nu wel accountje hebt, en mee kan doen. :D ,.. 

thnx karel k was zelf ook al opzoek geweest naar mn oude account en gekoppelde email maar ook niets gevonden

dus t zal wel goed zijn zo k ben dr das iig t belangrijkste idd

Van mij ook een welkom hier ;)

En dat je over gestapt bent, verbaasd me niets, ben er zelf ook vertrokken, hier is het veel aangenamer :)

thnx kiki ben al even aan t bladeren geweest en k geloof idd dat je gelijk hebt , zit Zodd hier ook al ?

heb een vermoeden van niet, nog niet direct tegen gekomen eerlijk gezegd, maar ZoDd is hier van harte welkom met zijn mooie foto's en rookverslagen...

van mij mogen alle leden wel naar hier komen, zolang het geen etterbakken zijn die de boel verzuren zoals op het vorige  :angry:

He Agent Orange!

Welkom op het gezelligste blow en grow forum van de Benelux! :)

Tof dat je ook met Kolossus bezig bent, staan er hier nu ook 3 van...

Hopelijk voel je je hier snel thuis, bij vragen horen we het wel!

Grtz

ik zit ook enkel nog op dit forum

goede keuze dat je gemaakt hebt ik hoop dat je hier je beter thuis zal voelen

tussen deze toffe bende hobbyers waar het nog om de plantjes draait en om vriendschap tussen elkaar

welkom op ons super leuke forum alvast

1 person likes this

thnx allemaal k geloof gelijk dat t hier gezelliger is...20 berichten in een welkomst topic zie je daar al nauwlijks meer en dan helemaal niet zonder 1 zeikerd er tussen :D

ik dacht dat ik de grootste zeikerd was hier hahahahaha

geintje

thnx kiki ben al even aan t bladeren geweest en k geloof idd dat je gelijk hebt , zit Zodd hier ook al ?

Als dke komt ben ik weer plijte