• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
orange agent

Hallo allemaal

31 posts in this topic

Ach laten we het hier gewoon gezellig houden, als je met iemand niet door 1 deur kunt, gewoon negeren. 

Gaat iemand vervelend doen, er is een overdaad aan mod's aanwezig, ;) Die een waarschuwing kunnen geven, of mij vragen een bannen uit te delen. we zijn hier met een leuke zet mensen en een gezellige forum, en dat willen we graag zo houden... 

Gr Karel

1 person likes this

welkome agent klinkt eigenlijk best vaag ik die een agent welkome heet :D

nee was maar geouwehoer welkome op het forum hoop dat je je plekje hier snel zult vinden.

ik hoop nartuurlijk op een kweekverslagje dat zou echt super zijn!

groeten b100

thnx.

is idd duidelijke taal gw B)

@b100  whats in a name..orange agent is ook stevig ontbladerings middeltje :rolleyes:   en k had vroeger best moeite om de bladeren aan mn planten te houden :D

zit me een beetje scheel te zoekn naar de mogelijkheid om foto s te uppen als iemand een tip heeft graag :rolleyes:

okey en een album aanmaken ? zie bij gallery nergens de optie om een album aan te maken ofzo of gaat dat ook via de editor?

Het zou eigenlijk vanzelf moeten wijzen,. misschien dat er iets niet goed loopt, door de update,. 

Kan hier nog niet te veel van zeggen,. maar nog heel even geduult