• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
blowsmurf

Update Forum en gebruik van Gallery

18 posts in this topic

Beste Leden/lezers van weedforum.eu,

Hier blowsmurf met wat info over de update van het forum te beginnen met de Gallery functie. Hier is het mogelijk om albums aan te maken. De fotos die je in een album plaatst zijn vervolgens te gebruiken in je posts.

Het gebruik van de Gallery wijst zich eigenlijk vanzelf. Om de fotos die je in een album hebt geplaatst in een post te gebruiken kan je op de "My Media" knop klikken in de post editor. Vervolgens kan je een compleet album linken of losse fotos uit een album gebruiken.

post-29-0-78354300-1396303118_thumb.jpg

post-29-0-27865100-1396303120_thumb.jpg

Om een door jouw aangemaakt album te editen dus b.v beschrijving van een foto wijzigen of een foto 90 graden te draaien , kan je bovenaan het forum naar je profiel gaan en "Mijn Album" selecteren.

post-29-0-10428500-1396303114_thumb.jpg

Vervolgens kom je bij de door jou aangemaakte albums en kan je bewerk selecteren.

post-29-0-80986000-1396303115_thumb.jpg

post-29-0-20291100-1396303117_thumb.jpg

Verder is er een tab Downloads bijgekomen hier worden bestanden aangeboden zoals b.v. flyers en posters. Op basis van een eerder verzoek is de Members lijst niet meer te bereiken voor Guests en overig vormen van niet member. Dit is ook het geval voor de Calendar. En natuurlijk is het uiterlijk kwa kleurstelling wat aangepakt. Met dank aan Orzel voor het grafische ontwerp van diverse logo's en natuurlijk het grasveldje onderaan het forum :rolleyes:

Voor zover een beetje info over de update en het gebruik van de Gallery. Ik hoop dat iedereen er veel plezier van heeft.

Met vriendelijke groet,

Blowsmurf

3 people like this

sorry voor deze woordjes

maar fuck jeah karel en smurf !

dit ziet er te gek uit enkel de omgeving en onderaan de site is echt netjes houden zo !

ik heb al wat veranderingen gemerkt super bezig mannen ;)

mooi man. 

ik dacht dat echt de helle site helemaal op zijn kop zou gaan en een totaal andere kleur en in richting,

gelukkig is dat het niet dit is gewoon super.

vooral als je op shop klikt. erg handig.

dat stond er al wolf die sshop bovenaan hahahahahahaha

zalig hehe

een domme vraag kan je ook nog in je posts zo je foto's toevoegen zoals dit hiervoor mogelijk was dat vond ik ook wel prettig werken vind ik zelf zo .

makkelijker de chat te berijken en niet meer kutten met je naam te gek gasten echtwaar top werk !!!!!!!!!

een domme vraag kan je ook nog in je posts zo je foto's toevoegen zoals dit hiervoor mogelijk was dat vond ik ook wel prettig werken vind ik zelf zo .

makkelijker de chat te berijken en niet meer kutten met je naam te gek gasten echtwaar top werk !!!!!!!!!

Domme vragen bestaan niet en ja je kan nog steeds in je posts de fotos toevoegen zoals dit voorheen mogelijk was. Dus als je geen gebruik van de Gallery wil maken is dat geen probleem. Echter een foto die al in een album staat neemt geen extra ruimte in als deze ook in een post vanuit de Gallery gebruikt wordt.

wat gebeurd er trouwens met de metadata van foto's ? 

Metadata word gewist bij het uploaden,. 

Foto word dan gestript van alle extra info.

Metadata bij foto's bij de Gallery wordt soms wel getoond maar het betreft dan geen locatie informatie maar dingen zoals allerlei lens instellingen van de camera. Ik heb dit zelf getest door een foto te nemen met mobiel met GPS aan en zelf nog handmatig locatie(geotag) toegewezen en geupload maar er kwam in ieder geval geen locatie info naar voren.

Mocht iemand toch tegenkomen dat er locatie info word getoond geef dit dan meteen door zodat we dit dan kunnen aanpakken.

Metadata is in de Gallery  eventueel te vinden in het laatste deel van een album onder de knop Options>Bekijk EXIF eigenschappen

post-29-0-05157500-1396359428_thumb.jpg

Hier een voorbeeld van welke info b.v. wel verschijnt.

post-29-0-92033500-1396359429_thumb.jpg

Hoop dat zo het een en ander weer wat duidelijker is. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

locatie was nog niet eens mijn grootste punt *( staat hier toch uit) 

maar bij somige van mijn foto's komt er in de meta data een cannon serie nummer naar voren, en die staat netjes op naam&bsn geregistreerd (voor garantie enzo)

en als je upload komt er bij sommige sites een ip mee met de foto.

maar ik ga er dan dus maar van uit dat dat allemaal goed zit :) 

Het lijkt me dat Blowsmurf alle mogelijke (on)veiligheden wel heeft gecheckt.... Meer dan een ip adres krijg ik als moderator bijvoorbeeld niet te zien...

Blowsmurf zal het een en ander vast binnenkort wel even kort wat verder uitleggen, of in ieder gevel je zorgen wegnemen Grow Weed.

Grtz

Op de 1 of andere manier lukt het niet.

Krijg te lezen "We did not find any results in this category"
En zie verder ook niks om iets toe te voegen.