• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
busted

plantage afgebrand antwerpen

5 posts in this topic

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/hoboken/cannabisplantage-ontdekt-na-brand.aspx

24/03 Na een hevige uitslaande brand is zondagavond een cannabisplantage ontdekt in de Windmolenstraat in Hoboken. Er raakte niemand gewond.

Het dak van de woning stond volledig in lichterlaaie bij aankomst van de hulpdiensten. Omstaanders zagen kort tevoren enkele bewoners naar buiten lopen en zich uit de voeten maken. De hulpdiensten ontdekten in de woning een cannabisplantage.

In twee kamers op de eerste verdieping van het pand werden 278 cannabisplanten aangetroffen. Op de zolderverdieping was een afzuiginstallatie geïnstalleerd en werd ook een verdeelkast gevonden.

Verdachte

Naar alle waarschijnlijkheid was in de elektrische installatie van de plantage een kortsluiting ontstaan waardoor er brand uitbrak.

De ganse installatie, de planten en alle andere gerelateerde spullen werden in beslag genomen. Het pand, dat zwaar beschadigd raakte, werd verzegeld. Er raakte niemand gewond. De woning van de buren liep ook lichte schade op.

Tijdens het onderzoek kwam één van de bewoners terug opdagen. De man (26) werd ter plaatse gearresteerd en wordt maandagvoormiddag voorgeleid op het gerechtshof.

hoe fucking dom kunde wezen om terug te gaan naar die plek en dan opgepakt te worden run for ya life zeker met zulke aantallen

wegrennen en niet terug komen dat zou ik doen

Eerst naar buiten lopen en dan tijdje later weer terug gaan, niet slim bezig die gast

ik had dan toch ook een mattie van me gestuurd en niet om binnen te gaan maar om te gaan checken ,

later had ik via tuinen in mijn eigen tuin gegaan als het nog donker is want ik zou nooit langs voren terug binnen gaan .

elke debiel weet dat die brandweer elke deur opent in dat pand om te zien of er iemand aanwezig of of bezweken aan rookontwikkeling .

ik denk dat die zo dom was dat hij dacht dat ze gewoon zijn dak blusten en weer afdropen

fout nummer 1 dat doen ze nooit maar dan ook nooit ze gaan altijd binnen desnoods de deur er uit rammen

echt dom

en van 24/03 nooit iets eerder van gehoord

heb het toen ook gemist me maat vertelde me het eergisteren .

die had het wel gelezen .