• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
OGKush

(BHO) Butain Honey Oil in mijn ogen

11 posts in this topic

Hoi Forum Leden,

Bij deze wil ik mijn ervaring van gisteren avond delen, ik hoop dat niemand het hoeft mee te maken... maar je weet maar nooit wie ik met deze info help. 

Gisteren heb ik BHO in mijn ogen gehad, ik was een blunt aan het maken, en toen ik teveel BHO aan mn titatinium staaf had wilde ik een beetje terug uitsmeren in mijn bewaardoosje. Echter veerde deze bij het afsmeren terug waarop ik ineens iets in mijn ogen voelde vliegen. 

Ik voelde de eerste 15 seconde niks en dacht dat ik me vergist had, daarna begon er een gruwelijk brandende pijn in mijn oog. Snel naar de badkamer gerend, maar zag niks zitten, omdat ik de BHO met aansteker verwarmt had om het gemakkelijk te maken ging ik er van uit dat het maar een vloeibare druppel was wat in mijn ogen kwam. En niet een klein bolletje bho dat op mn oog geplakt zat (WAT EEN RAMP ZOU ZIJN! Want iedereen die dat spul ook maar 1 keer op zn hand heeft gehad weet hoe fucking plakkerig dat is. en dat je het er niet zomaar afkrijgt, eerder uitsmeert. Water helpt ook niet om BHO van je handen te krijgen, laat staan je ogen!  De pijn in mn rechter oog werd steeds erger, het gevoel alsof er iets in je ogen zit, maar dan 5 keer zo erg, en nu kun je het er niet uithalen omdat je niets ziet zitten. Ik werd redelijk parainoide, vond het een mega eng idee dat er BHO in mijn oog zat en dit dus heel lang kan duren voor mijn ogen dit hebben opgenomen. (want er af halen kan gewoon niet) De tranen in mn ogen maakte het irirerend gevoel alleen maar erger dus zorge ik dat mn ogen droog bleven. door niet langer mijn tranen te forceren. 

Pijn werd na MAX 10 minuten stukken minder, en werd zeer draagzaam,  het voelde nog licht geïrriteerd maar ik was allang blij dat het minder werd, mijn angsten over "schade" aan mn oog werden gerelativeerd. . Met een gerust gevoel weer verder gegaan met mijn BHO blunt.

Volgende dag eigenlijk helemaal niks meer van gevoeld.  

mijn tip: Als je met BHO werkt en een BHO bewaardoosje (die rubbere niet plakkende bewaard dingen) kijk dan erg goed uit! Maakt de BHO desnoods warmer en vloeibaarder als hij lastig van je titatium stick afkomt. Als je ooit BHO in je ogen krijgt, raak dan niet in paniek, maar bijt ff door de pijn in. 

Omdat ik al veel gesmoked heb, en al wat BHO weg gewerkt had gisteren. Merkte ik niets van BHO in mn ogen qua effect. Iedereen die zich nu afvraagt of het een goede alternatief is op roken..... NEE je bent super mega dom als je dit doet......... 
voor de mensen die vragen of het een ander effect heeft? NEE gewoon verdampen die shit daar is het heerlijk voor gemaakt!  enige verschil in effect is dat je met BHO in je ogen ook gaat janken ipv alleen genieten. 

Dat lijkt me niet fijn idd, gelukkig is het weggegaan Og Kush

Tip van mij kijk ook heeeel erg goed uit met maken, ik heb al een explosie meegemaakt en iemand had zijn hele arm verbrand door de steekvlam ( dit even terzijde)

Auwie dat moet afzien geweest zijn  :unsure:  gelukkig heb je er nu geen last meer van

Maar BHO maak ik nooit, alleen AHO als het mij lukt 

Ja die sukkel nam een aansteker terwijl we aan het uitdampen waren ..pfff

Autsj..... ja lijkt me idd geen prettig gevoel, denk niet dat het echt op je oog zou plakken, maar dan eerder in een ooghoek zou terugvinden..

Ik ben wel s zo slim dat ik me na t draaien van een J me in mijn oog wrijf... das al erg zat... dit lijkt me zekers vele malen pijnlijker..

Gelukkig geen blijvende schade.. Idd goed oppassen dus.

Ja die sukkel nam een aansteker terwijl we aan het uitdampen waren ..pfff

omfg, dat is egt het lompste wat je kan doen, 

net zo iets als dat youtube filmpje waar bho binnen word uitgekookt op een gast stel ! BOOEM 

En je weet nog wie het was?

Zat op de eerste limbo meeting met de arm in het verband ;)

Ja die had zijn arm behoorlijk verbrand , was ook bho op terecht gekomen, in het ziekenhuis vroegen ze zich af wat dat plakspul was 

Hij was een beetje  :stoned-smiley: toen ;)

iets waar zij zelf nog te dom voor zijn dat is dat plakspul

ik zou zeggen warme caramel sufkop

oei da's niet fijn,

ik heb een keer per ongeluk in mijn ogen gewreven terwijl m'n vingers onder de thc zaten,

dat was ongeveer een soortgelijke ervaring maar iets minder heftig.