• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
THC Dude

Aloha cannafielen

15 posts in this topic

Hallo Allemaal

Ik ben THC Dude en ben een echte hydro (hobby) kweker vanaf het moment dat ik ben begonnen en heb ik niet meer dan 4 planten in de bloei staan.

Heb eerst op 100% hydro gezeten met binnen en,- buiten potten, kleikorrels en HD5 en dan met de hand water geven. 

Zit nu een aantal jaren op een home made Eb&Flow bak gemaakt van een wasmachine lekbak en een fill en drain pijpje erin. Dit systeem heb ik samen met een maatje 10 jaar geleden ontwikkeld tot wat het nu is. Alles werkt recirculerend en werkt super, en oogsten van 100gr/plant zijn niet ongewoon op dit systeem (onder 400W Evsa)

Maar op een gegeven moment gaat ook dat weer vervelen en willen we weer wat anders proberen dus we gaan straks met RFX-1 aan de slag (waarom RFX? omdat daar nagenoeg geen beestjes in komen waar je met de rest van het soort gelijke spul dat wel kan krijgen) in bakken van 75L waar 2 planten per bak in komen te zitten. Er gaat dan ook voor gegroeid worden in 7L potjes.....maar daar in het kweek topic meer over.

Ben hier terecht gekomen omdat ik eens een andere forum wil gebruiken, zit al jaren op het JD.forum maar daar is het niet meer zo gezellig dus we gaan eens kijken of er andere forums zijn die wel gezellig zijn :-)

Weet verder niets meer te melden....dus de groetels

Edited by THC Dude

Van harte welkom op het forum en hier is het wel gezellig ;)

Als je een topic start ga ik je zeker volgen, want wil op jou manier van kweken meer opsteken :)

Grts

Kiki

welkome thc dude op ons gezellige forum hoop dat je je weg snel gaat vinden.

Welkom hier, mooi een rfx topic hebben we nog niet geloof ik 

grobu volgens mij wel van the kweker als ik mij niet vergis

groeten fijne avond 

Dat is nog een een leuk welkom, bedankt allemaal voor de leuke reactie's :-) Het begin is al goed en heb ook een paar bekende namen gezien dus zal het wel naar me zin krijgen.

@kiki

Zo moeilijk is deze manier van kweken niet, je heb er een week geen omkijken naar met de juiste voeding (ATA Atami of PH- perfect AN)

Heb de bak liggen voor je als je hem hebben wil.....doe er niets meer mee......

@b100

Dat wat de kwekert gebruikt is een ander spulletje dan rfx het lijkt er wel op..... 

Wat ik nog wel ben vergeten te melden is dat we deze keer stekken gaan nemen van een Purple Wreck om het pheno verschil te verbannen en dat we met de hand water gaan geven. Dat kan goed met de RFX-1 als je maar uit de buurt van het stammetje blijft ;-)

Groetels

altijd op aarde gekweekt, dus wil er nog wat van opsteken, voor na het seizoen om te schakelen, ipv met al die aarde te blijven sleuren :)

Hey THC Dude,..

Als eerst welkom hier op het forum.... Ik hoop dat je het snel naar je zin zal hebben,. 

Ten tweede,.. zou je een bouwverslag van die bak kunnen maken? of kunnen laten zien hoe je hem hebt gemaakt? ik vind dit altijd erg interessant om ideeen op te doen :)

Gr Karel

Welkom op ons gezellige forum, en wat je over die sfeer elders zei; ik sluit me er bij aan...

Hoi THC Dude en welkom op het forum. 

ben zelf ook nog niet zo lang actief hier. 

wilde in eerste instantie beginnen met aero kweken, maar ben toch maar begonnen op coco. 

als je hier wat gaat schrijven ga ik het zeker volgen. Gewoon om meer ervaring op te doen en omdat het kan :)

C U 

Welkom op het forum THC Dude..

ikzelf ben niet bekend op andere forums nog, maar weet zeker dat dit een blijvertje is.

Gezellige mensen en bomvol info ;)

Veel plezier hier

Bedankt allemaal voor de leuke reactie, worden erg op prijs gesteld :-)