• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Gobru

Rookverslagen

159 posts in this topic

Ice Lady komt van Zambeza

(Afgaan xNL x Skunk) x Shiva. Of te wel: Ice x Shiva

Op je zadenlijst van O was het gewoon te vinden Karel;)

wel verslagje maken dan he dilago, rookverslag topic weet je wel ^_^

Pardon, ik had het topic aangezien voor het chattopic, verwijder mijn bijdrage maar.

Ik las in een topic van Master Kroblo zijn analyse rapport die hij op zijn Sweet n Sour had laten doen. En daar stond in, dat met tabak het effect van de wiet meer Indica is. Hoe ervaren de joint rokers onder ons dat, met sativa dominante wiet?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Soort: Leb27 v2

Hybrids from hell

Grower:Tokkelboer

Geur: omdat het kleine plantje (10 gram droog) in de snik hete zolder heeft liggen drogen zit er een lichte hooi lucht aan.

0a30366b375dd722d7c609d83d2318ce.jpg

Smaak: Zacht met een tintel in de keel.

Werking: hij treed langzaam in maar nu ik dit tik heb ik de joint voorledig op.

En ben nu zo stoned als maar kan.

Ik vind hem prettig body stoned die fijne tintel in de benen en wazig kijken omdat je door je wimpers kijkt haha

072c3c151abdec990016a61fa07275cf.jpg

Ze zorgt er wel voor dat ik nog geen zin in bed heb maar 5:30 moet dat toch maar gebeuren.

Vind het een lekker wiet soortje en hopelijk droogt de zus iets langzamer zodat de geur ook wat beter is..4e40a7fb0226bbdb4c633104c7c0e5a6.jpg

Dat ziet er smakelijk uit Tokkelboer, puur met bier, dat is ook hoe ik mijn cannabis graag consumeer. :)

1 person likes this

Soort: pineapple punch (autoflower)

geur: zacht zoet als het nog niet gegrind is en intens maar wel fris zoet als het gegrind is.

smaak: heel fruitig en fris, ik vind het als een combinatie van bubblegum en grapefruit smaken.

effect: een sterk wietje waarvan jr lekker achterover gaat liggen.

opbrengst was wel maar 20 gram maar deze komt nog wel een keer vaker in de tuin te staan

Soort: green o matic autoflower

geur: kruidig met een klein beetje munt er tussen

smaak: ook kruidig met een klein beetje munt ertussen, een volle smaak.

effect: niet echt super stoned maar je krijgt wel gelijk gloeiende oogjes :) 

opbrengst ook maar 20 gram en erg fluffy. Maar 0,0 rot in een heel vochtig jaar dus dat is wel een pluspunt.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead