• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
El Plantos

Cannabisplantage in serre diende ‘voor eigen gebruik’

3 posts in this topic

IZEGEM - In de serre van een Izegems koppel werd op 21 augustus 2012 een cannabisplantage gevonden. Cathy B. (54) en Hans B. (54) moesten zich gisteren voor deze feiten verantwoorden in de correctionele rechtbank van Kortrijk.

‘We roken al enkele jaren cannabis en hebben de plantjes gekweekt om te vermijden dat we ons nog in het drugsmilieu moesten begeven. Bovendien is het ook goedkoper om je eigen plantjes te kweken’, zegt Hans B.

Het Openbaar Ministerie vermoedt dat het duo ook drugs verkocht aan vrienden maar dat ontkennen ze zelf met klem. ‘De plantjes leveren om de tien weken minstens 480 gram cannabis op, dat kan onmogelijk alleen voor eigen gebruik zijn’, verduidelijkte het Openbaar Ministerie. ‘Het kan dat er eens iemand heeft meegerookt van hun zelf gekweekte cannabis maar ze zeggen daar nooit geld voor te hebben gekregen’, repliceerde de advocaat van het koppel daarop.

Hans B. verklaarde dat hij nu nog maar zelden drugs gebruikt, zijn vrouw zegt helemaal afgekickt te zijn. Beiden zijn vijf jaar geleden al eens veroordeeld voor drugsfeiten. Hans B. en Cathy B. riskeren elk een gevangenisstraf van 7 maand en een boete van 6.000 euro. De zaak komt opnieuw voor op 3 september.

Het nieuwsblad

blijt smoelen

dat kan onmogelijk

25 gram per week hier met 2 dat maakt 100 gram per maand dus 250gram per 10 weken

en ik werk elke dag van 8 tot 16u en dan blow ik niet dus als je niet werkt is 400 gram per 10 weken wel haalbaar .

als je nu 480kg bedoeld dan zou ik ook even na denken en zeggen commerce ;)

dit is inderdaad gewoon eigen gebruik, 

als je een tinktuur of beetje aho wil maken ( medicinaal he ;) )  ben je zo al 20 gram goede toppen kwijt voor 2/5ml goede aho tinktuur zal je iets meer over hebben en licht het er aan hoeveel alchol je de toppen in laat trekken, 

ikzelf rookte tot 5 weken terug makelijk 5 of 6 gram weg, nu ik weer werk een gram of 2-4 net naar de intensiteid van het werk maarja nu gaat de tinktuur/alcholatuur wel iets sneller op (omdat ik het inde ochtend gebruik van maak om me kop uit de adhd modus te krijgen en me op me werk uberhaupt nog ergens op te kunnen richten )