• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
wiet61

wiet61

13 posts in this topic

Voor de mensen onder ons die op andere flora actief zijn  die kennen me wel ,ik was aan het surfen op internet en ik kwam dit forum tegen .

Ik noem me wiet 61 omdat ik al vele jaren me bezig hou met kweken van onze geliefde plantjes ,in die 30 jaar heb ik al veel mee gemaakt ,ik hoop hier ook een aanvulling te zijn af en toe .

welkom op het forum wiet, en ik denk dat de meeste wel op meerdere fora zitten/zaten ;)

en je bedoeling is zeker gewaardeerd, als andere van je kunnen leren of jij van andere is dat zeker meegenomen...daar wordt iedereen beter van 

heb je momenteel een kweek, of ga je deze zomer buitenspelen of of of ? :)

Welkom op het forum en tof dat je je kennis met ons wilt delen! Veel plezier hier! :)

Welkome wiet61 veel plezier op ons gezellige forum

Gr b

Hey Wiet61, welkom hier.

Ik heb je guerilla verslagen van vorig jaar al op het andere forum gelezen.

Waren leuk om te lezen.