• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
Ghostnugsz

Yo

25 posts in this topic

Was opzoek naar meer info over Hy-seeds en Freeseedsonline en kwam hier op uit.

Kom uit omgeving 010.

Ben een haze fan.

Ben de coffeeshop zat zo duur en veel haze strains veel`s te kort gebloeid dus niet de kwaliteit dat ik zoek.

Dus tijd om wat op te zetten.

Ghostnugsz

Welkom hier

welke haze soortje ga je zetten, binnen /buiten?

Was eerst buiten de bedoeling maar hoorde dat het niet zal afbloeien goede haze soorten dan zal het binnen wel worden.

Ik was opzoek naar nevilles haze maar beide hebben alleen gefem :( en freeseedsonline is die 8 tot 9 weken dus helaas niks voor hier.

De ander hy-seeds ook helaas fem maar wel wat meer de haze kant op 12-14 weken bloeien.

Zal gaan lezen voor een mooi setje binnen weet niet als ik met 400watt zelf voorziende word.

Maar zal wel goed komen.

Hi Tune.

Grsz Ghostnugsz

Je Haze hier laten afbloeien door middel van verduisteren, en dat levert hele lekkere wiet op

16 weken bloeier is idd wel lang, ik zou er gewoon een paar proberen te verduisteren, gaat dat goed kan je er volgend jaar misschien meer verduisteren buiten ;)

Welkom op het forum en hopelijk vind je een mooie haze soort, zelf geen favo van haze

Veel succes ;)

Leuk dat je je hebt aangemeld! Welkom!!!

Haze kwekers zijn er meer hier. Jullie gaan elkaar wel aanvullen ;)

ben je een stevige roker?? Dan zou ik eerder voor 600 0f 1000 watt gaan, zeker gezien de bloeitijden van de haze soorten; al die tijd moet je wat te smoken hebben...

Enjoy!!

Grtz

ik ben momenteel met de korte haze bloeiers van free seeds online bezig

silver en nevilles haze .

maar ze staan nog maar net op 12/12 dus ik kan nog maar weinig er over vertellen .

Misschien een idee,.. 

Eerst ff wat gefemde zaden zetten de 1e ronde,. en dan mooi reg zaden nemen voor selectie van een eigen moederplantje ;)

O,. welkom op het forum trouwens,. gezellig dat je er bij bent gekomen,.. altijd leuk nieuwe mensen.. 

Hoeveel watt je nodig zal hebben is erg afhankelijk van hoeveel je rookt,. als dit 1 of 2 gram in de week is ,. of 2 tot 3 gram per dag,. is natuurlijk heel verschil,. 

Maar ach elke gram eigen gekweekte wiet smaakt altijd beter.

welkom op het forum, en er zal best wel ergens haze reg zaad te krijgen zijn tegen een redelijke prijs...gewoon even zoeken :)

Als eerste dank U alle voor het mee denken.

Verduisteren zal een mogelijkheid zijn zal eens kijken als dat kan.

Het probleem hier met korte korte haze bloeiers is dat ik er angstig van word alleen de langer heb ik het probleem niet mee.

En gaan ze teveel naar de indica dan word ik down en slap.

Ik ga nog even rond kijken maar het zal dan wel de Mr Nice Neville's Haze worden.

Maar dan lijk me en moeder handig pfff ...

Gefemde zaden zal het hier echt nooit worden.

Ik rook alleen vrijdags avond en zaterdag niet zo veel 2 gram denk.

En rook puur.

We gaan verder kijken word vervolgd.

grsz Ghostnugsz

die silver haze in mijn topic is gewoon sativa hoor .

als je jaren lang selecteert kan je wel de bloeitijd omlaag brengen .

volgens mij is FSO jaren bezig geweest met de snelst bloeiende haze uit hun selectie te halen en daar steeds opnieuw mee verder te gaan

ik heb 3 silver haze zaadjes gekiemd en daar zijn 3 sativa plantjes uitgekomen aangezien er geen indica in de opbouw te vinden is

een selectie bestaat uit  smaak opbrengst , bloeitijden en de eigenschappen van de plant die de breeder er in wil hebben .

maar het is natuurlijk wel zo dat iedereen zijn eigen ding heeft

de ene wil liever een 9w pheno de ander houd het liever bij de lang bloeiers

Dan ga ik eens naar je topic kijken.

Dat klinkt wel interessant en betaalbare wel fem dan maar ach er zijn hier meerder die fem gebruiken?

Grsz Ghostnugsz.

Bijna iedereen kweek hier met fem indoor , ivm de beperkte ruimte die we hebben.

Zie hier zeker mooie dingen met fem dus 1 ding vast word fem en dan de silver haze van FSO.

Nu kijken dacht zelf 600watt dimlux of gavita in 1.20 by 1.20.

Maar ik ga nog even verder inlezen.

Grsz Ghostnugsz.

Had er nooit van gehoord thanks voor de tip.

Zal de Lumii worden vind het wel bijzonder dat dei 400 en 600 watt kan.

Nog even een klimaat controle/afzuigen en filter.

Greensell een fijne winkel? want dan besteld ik de spullen daar.

Zal kijken als ik wat op de kop kan tikken voor het maken van foto`s.

Kan dacht een ouwe cybershot regelen.

Grsz Ghostnugsz.

Greensell.nl is een prima winkel, heb ook mijn spullen daar weg... :)

Zeker echt een top winkel greensell.

Tipp post nog even door en de 10% kortings code komt nog vrij scheelt tog weer wat

Greensell is een vertrouwde winkel, en je kunt er tot 10%korting krijgen.

Als je 50 posten haalt op dit forum 'unlock' je een gedeelte waar je de code kan vinden die je door moet geven voor 10% korting.

Normaal zou ik zonder nadenken de code zo aan je doorgeven, ik denk niet dat greensell daar problemen mee heeft aangezien ze wel weer een klant hebben

maar ik kan dat uiteraard niet maken tegenover de eigenaar van het fora en de leden, dus gewoon nog even doorposten tot 50 posts en je hebt gewoon 10% korting te pakken.

(de minimale besteding voor de 10% korting is 50 euro)

*tip* kijk eens bij het onzin gedeelte op forum, daar heb je van foto's maken tot spelletjes tot limbochat tot welke wiet je rookt of muziek je luisterd, hier haal je in no time 50 posts, en kijk eens bij de kweekverslagen van andere en bij de mooie groetentuinen die sommige hebben, post er eens wat, al is het maar je mening als je het mooi vind...dan ben je er zo ;)

Bedankt voor de fijne hulp.

Ik werk erg veel vooral s`nachts dus moet me tijd een beetje goed inplannen.

Het forum is beetje wennen als die ervaring kom ik als noob er tussen maar ik leer graag.

Nu toch al wat keuze kunnen maken met jullie hulp.

Grsz Ghostnugsz