• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
pretsigaret

Drie hennepkwekerijen in Eindhoven ontmanteld

5 posts in this topic

EINDHOVEN - Het hennepteam van BITE heeft donderdagochtend drie hennepkwekerijen in Eindhoven ontmanteld. Daarbij zijn twee personen aangehouden.

In een woning aan de Kruisstraat werd een kwekerij met vijf planten aangetroffen en werd één persoon aangehouden. In een woning aan de Offenbachlaan stonden 98 planten en werd eveneens een persoon aangehouden.

De grootste kwekerij trof het BITE-team aan in de Schutterlaan, waar in een woning 285 planten groeiden. In deze woning werd niemand aangetroffen. In twee van de drie panden werd de stroom illegaal afgetapt, in een derde pand was mogelijk met de gasmeter geknoeid. Alle kweekmaterialen en planten zijn in beslag genomen en vernietigd.

bronhttp://www.ed.nl/regio/eindhoven/drie-hennepkwekerijen-in-eindhoven-ontmanteld-1.4350959

waarom werd die gene opgepakt met 5 planten

oh ik lees het al hij zal wel met de gasmeter gekloot hebben 

voor 5 plante steel je geen stroom neem ik aan

Zonde van al dat belastinggeld om een kwekerij op te rollen met maar 5 planten. <_<

5 planten doe dan beter gewoon niks aan je stroom/gasinstalatie,

al snap ik niet warom je met gasmeter zou gaan klooien