• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
GC1

Bij deze even een kennismaking

49 posts in this topic

Zoals de titel het al zegt stel ik me even netjes voor.

Ik ben Roel van growerschoice.

Redelijk wat van jullie kennen mij al maar ik ben hier gekomen om wat extra

ondersteuning te geven via dit forum in de vorm van advies en vragen beantwoorden waar ik kan.

Ook zal ik regelmatig vragen of er mensen zijn die eventueel zaden willen testen en mij hier feedback voor terug willen geven. (hoeft niet via een topic)

Dit puur om betere adviezen bij onze soorten te geven bij verschillende kweektechnieken.

Mocht er wat zijn of je hebt vragen dan hoor ik dat graag.

1 person likes this

Welkom hier!! advies is altijd fijn hoe meer mensen iets weten hoe beter de adviezen op het forum..

Welkome op het forum veel plezier hier

Hey Roel,.. :) 

Tja de rest is me al voor geweest,.. :D leuk zo'n gezellig forum, maar ergens als 1e er bij zijn.. word steeds moeilijker,. 

1 person likes this

Leuk dat je je even voorsteld, goede adviezen zijn nooit weg idd :)

Ik heb geen ervaring met Growerschoice persoonlijk, maar ik lees hier regelmatig de kweekverslagen, dus in de toekomst zal ik dan wel een betere indruk krijgen.

naja ik zou zeggen welkom op het forum :)

Hoi Roel, welkom hier.

Vele lekkere fruit soorten in jullie feminised seeds.

Zo'n fruitmand wil ik ook nog wel eens growen. :)

Vele lekkere fruit soorten in jullie feminised seeds.

Dan hoop ik voor jou dat hun zaden tegen woordig beter ontkiemen :D

Dan hoop ik voor jou dat hun zaden tegen woordig beter ontkiemen :D

UpUpNAway als het goed is, komt dat dan op het forum vanzelf naar boven,. ;)

Dat is het leuke van een forum, mensen kunnen hun mening kwijt, ervaring van kwekers die de zaden testen, maar ook mensen die zaden hebben gekocht, kunnen hun ervaring kwijt in de breederhoek. 

Ik denk dat je zeker van je zaak moet zijn, en achter je product moet staan. wil je een stukje in de breederhoek aanvragen. 

Het is namelijk niet een plek waar alleen maar geselecteerde kwekers mogen posten, maar waar alle ervaringen van kwekers met zaden van de zelfde breeder kunnen posten. Dit geeft in mijn ogen een mooi compleet beeld van de kwaliteit van de zaden. Kijk naar Devils, Rqs, of Kera... daar kan je ook gewoon de reviews lezen van alle verschillende zaden. toen John beton herma's tegen kwam bij een kweekje, tja dat zijn dingen die blijven gewoon staan. 

En dus ga ik er vanuit dat de mensen die een aanvraag doen om in de breederhoek te komen dit zelf ook wel inzien. en ook werken om de kwaliteit van de verkochten zaden zo hoog mogelijk te houden.

@karel hier ook kiem problemen gehad met gc zaden.
op andere forums zie je wel eens topics over gc, waar "roel" dan onder 1 van zijn schuilnamen zegt ja goed merk goede zaden blablabla, vervolgens van ts de vraag is gc hier ook op het forum aanwezig? want die zaden doen het geen van alle,
geen reactie

maar goed we gaan het eventueel zien in de breeder hoek hopelijk inde voorm van goede resultaten

Over kiemresultaten is altijd heel moeilijk te zeggen of het aan de zaden ligt of aan degene die ze ontkiemd.

Je kan van jezelf zeggen dat je de meest ervaren kweker bent maar dat zegt toch niets.

Als ik aan tien mensen zaden geef en bij twee ontkiemen ze niet krijg je al gezeik dat het kutzaden zijn terwijl ik weet dat het bij de andere acht wel goed gaat.

En op andere forums is het voor mij lastig reageren, op wf wordt je afgebrand door sannie en zn consorten omdat ze geen eerlijke concurrentie dulden.

Op jd heb ik ook altijd met plezier feedback ontvangen en gegeven tot ik een persoonlijke vete met iemand kreeg die het nodig vindt om mij zwart te maken bij elke gelegenheid die hij krijgt op dat forum en daarmee ondersteund wordt door zijn billevriendjes.

Daar kan ik al bijna niet in een goed daglicht komen en klanten van mij willen daar ook geen kweekverslagen van mijn zaden doen omdat ze geen zin in dat negatieve gezeik hebben terwijl hun ervaringen alleen positief zijn.

Maar zoals karel al zei, de resultaten zullen voor zich spreken.

Voorlopig is de omloopsnelheid van de zaden behoorlijk hoog en is er door goed inkopen geen voorraad die blijft liggen waardoor er altijd verse zaden geleverd worden.

Als de kiemkracht achteruit gaat gooi ik ze in de aanbieding en vermeld ik het er bij.

Maar we gaan het zien toch, ik meld me niet vrijwillig aan om mezelf te kakken te zetten

Er kan altijd een batch zijn met minder kiemresultaat , maar ik neem aan dat daar alles aan gedaan wordt om dit te voorkomen....

Blijf je dan steeds de kiemkracht testen Roel ?

ik test wel regelmatig inderdaad, niet overdreven veel want dan kiem ik meer dan ik verkoop maar op voorhand voordat we prepacken worden er wel eerst testen gedaan ja.

Zou niet slim zijn om zaden in verpakkingen te doen en die te verkopen aan klanten en shops als ze niet getest zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik met ons assortiment niet alle soorten het eindresultaat van kan zien want met de omloopsnelheid van de batches zou ik toch verdomd veel ruimtes moeten hebben.

Maar ik heb ook klanten die ontkiemen voor hun werk en wekelijks behoorlijke aantallen afnemen daarvoor.

Die resultaten neem ik ook mee, want die batches hoef ik zelf niet te testen als het bij hun goed gaat, dat is al een wekelijkse feedback van een aantal soorten in groter volume

UpUpNAway als het goed is, komt dat dan op het forum vanzelf naar boven,. ;)

Dat is het leuke van een forum, mensen kunnen hun mening kwijt, ervaring van kwekers die de zaden testen, maar ook mensen die zaden hebben gekocht, kunnen hun ervaring kwijt in de breederhoek. 

*Knip*

Kheb er ervaring mee. 

Of ik er tevreden mee ben? Nee.. Niet echt. Kheb daar zaden gekocht, totaal iets van 30 euro dus maakt mij niet uit.

Zaden ontkiemde gewoon weg niet, ja 1 of 2.. (propgator, spongepots.. zaadjes komen ALTIJD boven). Kheb roel mailtje gestuurt, en we zijn er uit gekomen.. Decent service.. Alleen toen kreeg ik 'zilver haze' van hem.. En achteraf bleek dat geen haze te zijn had ik gehoord.. Moet ook zeggen, merkte ook echt geen zilver haze of iets van haze..

Dus ja.. Dat vind ik dan weer knudden.. Wel jammer... 

Misschien dat het nu anders is, site is ook mooier gemaakt.. Dus misschien doet hij het nu anders..

Maar vorige jaar.. Ja.. Kzou zeggen lees ff paar dingen op JD ;)

Btw, roel. Nooit gezegd dat je kut zaad heb..  'kzeg alleen hoop dat het nu beter ontkiemt.

Op jd heb ik ook altijd met plezier feedback ontvangen en gegeven tot ik een persoonlijke vete met iemand kreeg die het nodig vindt om mij zwart te maken bij elke gelegenheid die hij krijgt op dat forum en daarmee ondersteund wordt door zijn billevriendjes.

Daar kan ik al bijna niet in een goed daglicht komen en klanten van mij willen daar ook geen kweekverslagen van mijn zaden doen omdat ze geen zin in dat negatieve gezeik hebben terwijl hun ervaringen alleen positief zijn.

Beetje disrepectvol om zo tegen je klanten te praten vind je niet?

Dat jij problemen hebt met AQS staat compleet los met wat ik zei over jou op JD.. Dus om mij nu gelijk billemaatje te noemen? tja.. Zou jij zelf ff niet je kop der uit trekken en gewoon toe geven dat je gewoon aan het klote was?Onrijpe zaadjes verkopen en what not.

Zover ik weet, zie ik heel vaak LR2 en nog paar jou kweekjes doen.. Zelf ik heb nog dik vermeld over mij kweek over jou.

Jammer genoeg was ik alleen tevreden over je Sweet mango fem.

Ik kan hier nu wel weer hele verhalen gaan vertellen en me verdedigen maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in.

Dat er vorig jaar dingen fout zijn gegaan is een ding wat zeker is.

Fouten maken is menselijk en ik ben een bedrijf aan het opbouwen zonder hulp van anderen.

Verkeerde beslissingen daar in nemen is iets wat gewoon voor komt en in de toekomst ook nog zou kunnen gebeuren.

Een daarvan is je leveranciers vol vertrouwen, daar heb ik wel van geleerd.

Maar we zullen zien hoe het loopt toch, als je er over een paar jaar nog bent en het bedrijf groeit dan zullen er vast wel een aantal tevreden klanten zijn.

Voorlopig is he volume verdrievoudigd ten opzichte van vorig jaar en daar ben ik al tevreden mee.

En disrespectvol tegen me klanten ben ik al zeker niet want zij zijn degene die het mogelijk maken en daar ben ik zuinig op.

Disrespectvol tegen mensen die stelselmatig mensen onterecht  zwart maken en afzeiken, ja daar heb ik geen problemen mee die ben ik liever kwijt als rijk. Logisch toch