• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
GC1

Bij deze even een kennismaking

49 posts in this topic

Zoals ik al eerder zei, en ik denk dat het overgrote deel daar mee in zal stemmen, Bewijs het tegendeel.

Dit zeg ik omdat ik voor de rest niet wil oordelen over je verleden en wat er gebeurt is, je geeft je fouten toe en zegt nu dat het beter is, dan wil ik dat best geloven en zie de kweekresultaten dan ook graag tegemoet als je het tegendeel daar mee gaat bewijzen :)

Geen ervaring met Growers Choice.

Ik neem aan als je je als commercieel bedrijf wil profileren dat een goede naam een belangrijk iets is.

Als er eens iets minder is dan neem ik aan dat Roel hier zijn verantwoordelijkheid in neemt en dat men tot een compromis kan komen op welke manier dan ook.(wat ik ook kan uitmaken uit vorige posts) Rancuneus zijn hoeft niet, kwaliteit kan al eens variëren.

Een commercieel bedrijf zal zijn kwaliteitscontroles zo nodig moeten aanpassen zodat het product beter wordt.

Ik wil altijd de proef op de som nemen.

Hey just my two cents here!

Dat ben ik met je eens Tune,

Er is een stukje in de breederhoek waar de verslagen kunnen worden gepost, er van uitgaande dat Roel ook wil dat zijn bedrijf een goede naam krijgt, zal hij de kwaliteit nu wel op peil moeten hebben/houden. 

Variatie in kwaliteit van zaden, ja dit kan voorkomen echter dient dit wel gemonitord worden door de verkoper, onrijpe zaden enz, Ik ga er van uit dat hier van geleerd is. 

Geld maken door zaden verkoop lijkt erg makkelijk, maar wil je het goed doen dan valt het nog niet eens zo mee ;).. 1 van de reden waarom weedforum.eu (nog) geen zaden verkoopt... en paar test kweek van enkel 100e zaden kan ik (nog) niet opzetten. 

Roel, geeft zelf aan dat ie de controle heeft verbeterd dat er grote hoeveelheden worden getest, waar hij de resultaten van in kan zien. Ik neem aan dat dit de waarheid is, mocht dit niet zo zijn. Dan zie je dat in hun eigen deel snel weer terug. 

Ik zie de breederhoek als een spiegel(tje) van de producten die een bedrijf verkoopt... wil je mooi in de spiegel staan, zal je mooie producten moeten verkopen. Andere breeders zijn daar voorbeeld van die nu al in de hoek voorkomen. 

Beetje rumoerige binnenkomst ;) , maar hoe dan ook, welkom op het forum Roel!   

Geef je groot gelijk dat je het onmogelijk iedereen naar de zin kunt maken.

Stelsmatig zwart maakt? Da's je eigen mening. 

Engiste wat ik wou horen is dat je fouten toe geeft. Dat heb je gedaan. (eindelijk)

Ik hoop ook dat je het nu beter doet. 

Alleen van mij krijg je geen eus meer :)

Succes veder.

Nou fouten zijn toegegeven en mening zijn ook gegeven......nu kunnen we verder gaan ;)

1 person likes this

Idd Gobru, kunnen we nu weer breeden en growen, en lekker smoken allemaal... ;) Peace!!

Er gaan vanzelf mensen aan de gang met growers choice zaden en dan zullen we zien of ze goed kiemen of niet...

welkom hier ik had al zaden gekeken die autoflower northernlight ziet er zeer aantrekkelijk aan.

maar voor dit jaar nu andere plannen ik hoop er wel op dat er mensen een autoflower gaan testen zo dat ik het kan vergelijken.

Ik ga hun xxl autoflowers binnenkort testen, dus dat komt goed wolf ;)

mooi zo plantos dan gaan we hopelijk goede resultaten zien, 

wou zoiets al voorstellen aan gc1 een paar neutrale testers te zoekken die een topic wouden maken 

ikzelf beschouw me niet neutraal tegen over ugc door eerdere ervaringen,  daarnaast heb ik voorlopig nog heel wat werk te gaan doen, (test verslag hyseeds bbgum, en wil dit jaar nog 1 ronde gaan doen binnen met 20/25 van me eigen zaden, voor een rondje herma bepaling en geloof mij daar gaan er afvallen ga3 ;) 

Zal echter wel een outdoor grow worden (binnen alles vol ;) )

Ga van het ontkiemen alle details bijhouden en foto's maken zodat alles eerlijk vastgelegd wordt...

Ik ben totaal neutraal in deze kwestie; ken Roel niet en heb nog nooit wat gedaan met growen choice, de zaden zelf zullen zich moeten gaan bewijzen, niks meer, niks minder. :)

Grtz

hallo ik was even op jullie site aan het kijken en mijn oog viel op dit soortje http://www.growerschoice.nl/nl/gefeminiseerde-wiet-zaden/166-the-real-amnesia.html

zijn deze zaden niet ingekocht maar hebben jullie deze zelf gemaakt als ik het goed begrijp uit de info?
ik zou graag een paar fotos van deze planten zien kan dit?

groeten b100

GW over een paar jaar bestel ik mn zaden gewoon bij jou ;)

b100 ik heb ook even gekeken op je link en om eerlijk te zijn ben ik nu ook wel nieuwschierig, zijn hier al foto's van of verslagen of ?

klinkt veelbelovend idd,

maar naar mijn idee klopt deze info niet helemaal,

ten eerste de echte amnesia is al een hele discussie opzich de 1 zegt hypro de ander zegt soma, etc..

ik zeg eerst zien dan geloven,

de stek/kloon amnesia ken ik wel een versie van, de 11 weken amnees naar mijn mening de fijnste haze om mee te kweken en absoluut de witste die ik ooit heb gezien,

ben benieuwd of deze zaad de echte is of in iedergeval kan concureren met de huidige

zal in de toekomst wel ff een ronde ermee wagen

b100 ik heb ook even gekeken op je link en om eerlijk te zijn ben ik nu ook wel nieuwschierig, zijn hier al foto's van of verslagen of ?

Stond vorige keer een fout op die site, kan best dat het nog steeds is..

Zilver haze die binnen 1 week klaar was.. 

Leek mij toen kopie en past info. Maja die hele site is veranderd so idk..

Er zijn inderdaad foto's van deze soort in elke week en in verschillende ruimtes.

Deze moeten nog bewerkt worden en op de site geplaatst worden.

Deze soort hebben wij niet zelf ontwikkeld maar iemand waar we goed mee samen werken.

Deze hebben we getest voor hun en wij waren er heel blij mee

Beetje later met het verwelkomen maar bij deze welkom op het forum GC1 

Heb het niet allemaal gelezen, maar vind dat iedereen een kans verdiend om zijn strains te verkopen of eventueel te laten testen.

Zelf heb ik al een paar gekeken naar de strawberry kush dat je aanbied, deze wil ik met de tijd wel eens gaan testen, dus hoop dat deze nog lang in voorraad zal zijn, want ben nu met het laatste binnen bezig

Buiten staan er alleen AF'jes hier, dus houden we ff een stop binnen,maar eens ik terug start wil ik zeker die strawberry kush proberen.

Ben nu ook AF'jes van Hy-seeds aan het testen, tot hiertoe nog niet veel probs, alleen een freak er tussen en eentje die klein blijft. Maar daar dient het testen voor, zo dat andere ervan overtuigd raken dat je voor weinig geld toch goede strains kan hebben.

Succes hier en laat de testers het tegendeel bewijzen ;)

Hi GC1,

Als je tester nodig hebt voor jullie autoflower reeks. 

Stuur me maar een pm.

Grtjs

Tune

Toevallig zijn er nog wel een aantal soorten die we nieuw hebben en waar ik wel een paar objectieve meningen over wil hebben.

Daar kom ik eind van de week even op terug.

Daar hebben we speciaal de testhoek voor :).. kijk daar maar even ;) kan je zaden ter testen aanbieden.. :) 

idd ik ben benieuwd naar de zaden die te testen aangeboden worden, het is zeker een goed id omdat dan iedereen kan volgen hoe het gaat.

ik wacht rustig af :)

hee gc1 dan ben ik erg benieuwd naar de fotos van de amnesia 

je zou de fotos ook op het forum kunnen zetten mocht je dit willen

groetjes b