• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Weedforum.eu Quiz

Recommended Posts

Er was me al een paar keer na gevraagd,..

Je zou van sommige mensen zelfs kunnen zeggen zeuren ( ;) noem geen namen El Plantos). om weer met een Quiz te komen. 

Nu heb ik het zelf te druk, en wilde Kiki het graag op zich nemen om de quiz te organiseren en plannen. De quiz zal elke 14 dagen op een woensdag worden gehouden. We starten op 28 mei met de eerste quiz.

Kiki is als het goed is druk foto's aan het nemen, ze zal van elk object 5 ingezoomde foto's maken. we beginnen natuurlijk met 1 foto, om te raden, en zo komt er elke keer een plaatje bij om het makkelijker te maken, gedurende het raad uurtje,... 

Prijzen. 

Freeseedsonline.com stelt 5 zaden voor de prijswinnaar ter beschikking... 

post-2-0-08001500-1400776352_thumb.png

Regels : 

Basisregels:
- Om mee te kunnen doen moet je aanmelden / registreert zijn op www.weedforum.eu , 

- Minimale deelname leeftijd is 18 jaar.
- Per post is maar 1 antwoord mogelijk, bij meer antwoorden in 1 post word deze niet mee geteld. goed of fout.

Privacy:
Wij zullen alle ingezonden informatie zoals adres naam ip-nummer etc als privé-informatie behandelen.
Het is toegestaan om op het forum onder een 'nickname' te registreren, wij zullen enkel uw adresinfo of postadres vragen als u een prijs toekomt.
Als de prijzen zijn verzonden verwijderen / vernietigen wij uw adresinformatie direct.
wij zullen nooit prive gegevens en/of informatie doorspelen naar derden.
Aan deze pagina en/of de texten hierop kunnen geen rechten worden ontleend door derden.
Eventuele wijzigingen voorbehouden.

Gr Karel kweker 

dit lijkt me dus heel erg leuk ben benieuwd waar je mee gaat komen kiki maak het ons vooral niet al te makkelijk :D

Heb me speciaal geregistreerd voor deze quiz. B) , ..........waarom?

Omdat ik vandaag mijn 2e bestelling van fso binnenkreeg, en de link op de site zag staan.

Ga bezig met de supercheese.(deze heb ik er nu al 3 van draaien, en zijn mijn toppertjes tot nu toe)

mooi van je ziggymaster dat je je geregistreerd hebt en damn wat een knuppels dat je daar hebt, zeer mooi ;)

en mss een verslag bij houden in de breedershoek van FSO, denk dat er vele van kunnen mee genieten dan :)

zo lang kunnen we nog wel wachten hoor kiki ben benieuwd 

laat de leden maar binnen stromen hoe meer hoe beter ;)

cam dat ik heb is een 16 megapixel en 8 x optische zoom van canon, zijn geen smartphone pics, zal wel lukken met deze cam :)

hecht er niet veel belang aan hoeveel pixels en zoom de cam heeft, moest in mijn budget passen en betere pics maken dan mijn smartphone, dat was het voornaamste :)

en idd Orzel is niet lang meer he ;)