• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
karel kweker

Forum suggesties,

162 posts in this topic

Beste leden , 

Via verschillende kanten krijg ik suggesties voor het forum, heel blij mee natuurlijk. 

Zo zijn er in het verleden leuke dingen bij het forum gekomen zoals de moestuin en de paddo en truffel -hoek.

Maar nu kwamen er direct een paar dingen tegelijk, en daarom maar een nieuwe topic er voor geopend :)

Sommigen van de dingen die bij me binnen kwamen hebben we direct kunnen verwerken zoals de likes op onbeperkt zetten. 

Anderen zijn op dit moment (nog) niet mogelijk. de gebruikers ervaring voor ipad en andere osx apparaten te verbeteren bijvoorbeeld. 

(Dit omdat we zelf geen systeem hebben met osx en de smurf dan dingen moet aanpassen die hij zelf niet kan controleren, dat is een beetje als werken in het duister)

Maar er zullen meer verbeterpunten zijn die we nog niet hebben gevonden en misschien is de drempel voor sommigen van jullie te groot om mij rechtstreeks aan te spreken (waarom weet ik ook niet) Maar dus vandaar dit topic,.  :)

Zet hier je verbeterpunten neer... 

3 people like this

Ik merk op dat ik tijdens het uppen van foto's dat die ondersteboven in het album terechtkomen. Kan ze daar wel omdraaien weer, maar tis vreemd.

Verder zou het handiger zijn als de fotolinks rechtstreeks naast de foto te hebben, scheelt wat klikken.

De tijd van het forum in vergelijking met de tijd op mijn pc is verschillend misschien iets te maken met AM PM 

Op andere site's geen last van 

Greetzz

En de optie fotos verwijderen kan ik eerlijk gezegt nergens vinden heb stad en land afgezocht zou ook handig zijn!
misschien samen met de optie dat de fotos die in een topic staan niet verwijderd kunnen worden zodat je straks mooi afgemaakte topics hebt inclusief foto`s 

Dat moet je zelf in stellen men beste via mijn instellingen en dan links notificaties.

De tijd staat nu correct vermeld bij mij kan dit te maken hebben omdat we na middernacht zitten ik wacht het nog een dag af 

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad?

Mocht het door de Admin gedaan zijn al helemaal TOP

De likes zijn wel zichtbaar geworden sws!!!! :D

Greetzz

1 person likes this

Yeps,. :)  

O en de tijd is na middennacht,. denk ik,. weet niet,. heb het net wel ergens voorbij zien komen.. maar de likes was meer een uitdaging om goed te krijgen :).. 

Nu eerst slapen ,. morgen weer verder .. :)

Hahahahah Mooi ja het viel me op niet echt een ding is alleen vervelend terug lezen soms

Gelijk heb je Truste!

Goede smorgens... :) vandaag wat druk met andere dingen.. 

Maar we we gaan met de rest van de dingen nog verder aan de slag :D

Karel, 

Als je je topic aan het voorzien bent van commentaar en wat te enthousiast bent met foto's erin te plaatsen en je wil hem posten dan krijg je een melding dat er teveel foto's in je update zit. Je kan het oplossen door meerdere updates te maken natuurlijk.

Is er een mogelijkheid om het aantal foto's te verhogen?

Yeps die mogelijkheid zijn we wel tegen gekomen, Maar 10 foto's per post lijkt me toch wel werkzaam? 

Wil het met de smurf overleggen wat het voor het systeem betekend als we dit op 15 of 20 gaan zetten.. 

1 person likes this

Een 24 uurs klok, ipv 2 x 12 uur.

Dus als je om 11 uur 's avonds iets post, zou er dan 23.00 uur moeten komen te staan ipv de 11.00 uur nu. Is maar klein detail maar leest wel zo makkelijk terug vind ik.

2 people like this

Klok idd wat storend.

Een beetje een update zit ik vlot aan 10 foto's

Ik merk ook dat ik niet altijd links rechtstreeks in een reply kan pasten zonder dat vakje links boven aan uit te vinken (bbc code mode)

Is er ook een mogelijkheid op je reactie te kunnen opslaan voordat je deze op het topic zet.

Makkelijk voor als je een keertje tussendoor weg moet maar niet graag de pc laat aan staan om het verslag te schrijven.