• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Gratis zaadjes,.. Bij de 1000ste post,.

11 posts in this topic

Beste mede forum-lezers,

Het is bijna zover de 1000ste post op wietforum.eu,

Dat vinden we wel een leuke moment om even aandacht aan te geven, de persoon die 1000ste post zet zal 30 ko-kush zaadjes ontvangen.

En om de wat mindere active en nieuwe forumleden te motiveren om een leuke kweekverslag online te zetten, hebben we het volgende bedacht.

Voor de 3 leukste orginelste kweek of bouw verslagen gaan we 3 prijsjes weg geven,

De prijsjes zullen bestaan uit ko-kush zaadjes die ik een tijdje terug zelf heb gekweekt,

30 zaadjes voor de 1e prijs

20 zaadjes voor de 2e prijs

10 zaadjes voor de 3e prijs

Bij het beoordelen van de topic's word gekeken naar, topic titel en topic inhoud, zoals gezegd, het mag een kweekverslag zijn, maar ook een leuke topic

over het bouwen van je kweekkast, topic's in off-topic, en in coffeeshopnieuws, zullen niet mee tellen voor deze wedstrijd, het moet wel inhoudelijk met

kweken te maken hebben.

Om iedereen een kans te geven om een topic te open, wilde we de topic's over 2,5 maanden gaan beoordelen, dus rond einde van oktober.

Dus doe je best en maak kans op 30 leuke kutkweker ko-kush zaadjes,.

Gr Karel kweker.

1 person likes this

Dan maak ik mooi kans op prijzen

1 person likes this

;)/> Hey John,

Je maakt goede kans idd, er zijn ook nog niet zoveel deelnemers he?B)/>

Nou moet ik zeggen dat jou topic's wel altijd informatief zijn, dus ook al word het straks iets drukker op het forum, je blijft een goede kans hebber :lol:/>,

Maar dat zijn op dit moment zowat alle leden van forum die ook regelmatig posten. ;)/>

Gr Karel kweker

1 person likes this

top van je ,. ;)/>

Ik hoop dat je veel concurrentie nog gaat krijgen.. ;)/>,

En dat de beslissing moeilijk gaat worden B)/>

Gr Karel kweker

Hey Ags,

Je moet niet zo zeuren de eerst 30zaadjes heb je al gewonnen, voor de 1000ste post.

Gefeliciteerd.

Gr Karel kweker

1 person likes this

Sorry, Sorry, Sorry,...

Helemaal de tijd vergeten, en topic uit het oog verloren.. Mijn excuses,..

Aan de andere kant ook geen klachten gehad dus zal niet de enige zijn die het vergeten was.

30 zaadjes voor de 1e prijs gaat naar The Kweker, ik vind zijn filmjes echt top.. echt cool

20 zaadjes voor de 2e prijs gaat naar John Beton, Leuke leerzame topics.

10 zaadjes voor de 3e prijs gaat naar Blowsmurf, ik vind de buiten topic echt of.

Als de winnaars mij hun adres Pm-en, ga ik er voor zorgen dat de zaden spoedig bij jullie zullen zijn,.

Gr Karel