• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
karel kweker

Weedforum.eu gaat voorbij de 50.000ste post

253 posts in this topic

Beste Leden,

Vandaag is het zover; 50.000 posten op weedforum.eu! Dit is natuurlijk een geweldig aantal!

Zelf had ik 2,5 jaar terug nooit verwacht dat we hier nu al zouden aankomen. We zijn hier begonnen met nog minder dan een handvol mensen.

Maar gaande weg kwamen er steeds meer mensen bij, die de club steeds groter en gezelliger maakten. Mensen die hier lid worden en zeggen dat ze zich binnen 24 uur als thuis voelen, dat is waar weedforum voor wil staan. Goede info van uit een gezellige sfeer. :D

Het forum kan dus eigenlijk ook alleen maar op zo'n aantal posten komen door de activiteit van de leden. Daarom hebben wij met Hy-seeds een leuke actie bedacht: ieder lid van het forum, die nu 50 posten of meer hebben, krijgt van ons 5 gefemde wietzaden gratis*!!

Dit keer geen zaden naar keuze, maar de enige echte weedforum seeds, zie het als mistery seeds. 

Wat ik wel over deze zaden wil zeggen is dat het gefemde zaden zijn. en dat het een indica strain is, ze erg breed en vol kan worden. met een bloeitijd van +/- 9 weken, en binnen per m2 tot 600 gram kan opleveren!  

Na verloop van tijd zullen we de ware identiteit van de weedforum.eu seeds bekend maken.  

* = De zaden zullen per normale post worden verzonden.

Mochten er leden zijn die het liever per pakket dienst willen laten bezorgen. dan moeten we wel verzendkosten van €6.25 gaan rekenen. Maar dan weet je wel zeker dat je de zaden ook daadwerkelijk thuis bezorgd worden, en niet wat mij al meerdere keren is gebeurd, dat de zaden in de post kwijt raken. Voor onze Belgische leden is dit bedrag met pakketverzending €11,00.

De zaden zullen in de nabije toekomst door ons worden aangeboden voor €5,50 per zaadjes of 5 zaden voor 25 euro. Mocht dit speciale soortje je zo goed bevallen dat je haar nog een keertje wil zetten. En op deze manier kunnen de nieuwsgierige lezende maar niet postende bezoekers van weedforum.eu de zaden toch ook in hun bezit krijgen. 

We wensen jullie al vast heel veel plezier met het growen van de weedforum.eu strain!

Groeten,

Karel Kweker en het weedforum moderatie team!

Wil je de zaden ontvangen stuur mij een pm of mail, voor 1 januari 2015. met je gegevens en of je ze per 'normale" post of per pakketdienst wil laten bezorgen. 

De gegevens zullen na het verzenden van de zaden direct worden verwijdert uit het systeem. 

2 people like this

Gefeliciteerd Karel, Daar mag je inderdaad trots op zijn

thumbs-up-smiley-emoticon.gif thumbs-up-smiley-emoticon.gif thumbs-up-smiley-emoticon.gif

euh

das snel zeg die wie heb der gewonnen 50 euro doneren aan weedforum.eu omdat ie de grootste luller van ons allemaal is ikkuh ?

1 person likes this

Helaas was ik het John, tijd doneren is dat ook goed hahaha ipv 50 euro ? ;)

2 people like this

ja moderators en admins doen al genoeg

volgens mij ben ik nr 2 haha

Proficiat het is jullie en ons gegund !!

Zoals GW al zei op naar de 100.000 and many more ;)

proficiat karel met je leuke forum :)

en natuurlijk al de mensen die meewerken aan dit forum

ook gefeliciteerd :)

leuke actie karel samen met hyseeds :D  top hoor :D 

op naar de ton :D

Gefeliciteerd karel en consorten!

Ik zeg niet op naar de 100000 maar op naar het miljoen!

Mooie actie ook!

Zeker een leuke actie weer, wat gaat toch snel...zo zit je savonds met 3man op chat en zo zit je ineens aan de 50k post

Geen andere woorden voor als : SUPER !

1 person likes this

Proficiat Karel met deze mijlpaal.

Weedforum seeds....das gewoon prachtig! 

Ik ben benieuwd naar deze strain....een lekkere indica is zekers niet te versmaden.

Vanaf Februari heb ik plaats  ;)

Ja Gezelligeheidsroker,.

De tijden dat er 3 of 4 mensen aan het posten waren op het forum,. :) .. de 1e dagen/weken/maanden... ook dat waren leuke tijden ,.. 

De 1e jaar dat ik alle foto's die op het forum kwamen met de hand nog moest gaan verkleinen, het vertrek van Databaas, en de komst van Blowsmurf.... 

Goede dingen,.. ;)... 

1 person likes this

Lol ja karel we hebben wat afgelachen toen he....en dat blijven we gewoon doen alleen nu met meer en meer mensen !

Lets keep it up people !!! :D

1 person likes this

Gefeliciteerd Karel en het mod team om dit succes te bereiken en dat er maar nog veel akties mogen komen.

Laten we niet lullig doen en gewoon de volgende aktie starten als iedereen 50.000 posts heeft gedaan....... Karel zit al bijna op 10% :P

Valk daar ben ik het niet helemaal mee eens, karel en modteam.... ik denk dat ieder individu hier zn best voor heeft gedaan, van oude garde tot nieuwe mensen ;)

Jij bent ook van deelname uitgesloten om de verkeerde scheef kijkende gezichten te voorkomen Karel hahahahahahahaha........ zijn je eigen woorden :P

Maar gun je ze wel hoor en zelfs van harte gegund ;-)

Proficiat heren,gaat lekker hier

gullie doet da prima,dikke pluim

grts :)

Valk daar ben ik het niet helemaal mee eens, karel en modteam.... ik denk dat ieder individu hier zn best voor heeft gedaan, van oude garde tot nieuwe mensen  ;) 

Ja,. met je eens hoor,... :) daarom krijgt ook iedereen die vanmorgen 50 posten of meer op het forum heeft deze zaden (indien men ze wil growen natuurlijk :) vond het wel mooi,.. 50.000 posten en dan iedereen die 50 posten heeft krijgt 5 zaden :D