• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis

146 posts in this topic

Ja die bubble haze is wel goed, alleen vd week was ie wel wat minder. Nog steeds beter dan bij de meeste andere shops, maar toch..

das raar altijd als ik er bubble haze haal is die toch goed hoor .

maar ik kom ook niet wekelijks daar alleen als ik er echt zin in heb om te gaan

en dan is dat een impuls ritje je word wakker en wil ineens zonder boe of bah naar de sjop

Hoe zit t nu met hasj in 010? Ik haal soms bij Amigo Superpolm bij Miami hija of bij theehuis diamond op noord vooral diamond is erg lkkre hasj

@holyseeds ik denk dat het theehuis wat jij bedoelt diamond al x aantal jaren dicht is..

De zelfde gasten werken nu zowat alle theehuizen in rdam noord af momenteel kun je terecht bij theehuis t zwaantje eerste linker zijstraat van de soetendaalseweg/kade

Was dicht toen weer wel en nu ben ik tijd niet in noord. Zwaantje zijn dat dezelfde gasten? Ik kom nu meer in amigo

post-1445-1449849326,5595_thumb.jpg

Ja zijn de zelfde gasten beter gezegd oom op neefje op neefje.... komt uit de zelfde berg als vroeger LOL

Ziet er goe uit gelijk trek in een lekkere twislaa of hia poe poe poe word t dan toch ng f de deur uit in de regen LOL

Ik ben niet zo'n hasj roker maar ik hoor vaker dat Belami erg goeie heeft, die zit vlak bij Mon Camarades. Een maat had er laatst gehaald en was er zeer goed over te spreken. Veel beter dan welke andere shop hij altijd kwam

Kerstkado bij de zoo in amersfoort

Is wel een iets duurdere shop maar de kwalitied is er over algemeen goed

post-56-0-78237600-1451048267_thumb.jpg

1 person likes this

Lol, die had ik gister. Was het glaasje van jouw aanstekerklok nog wel heel? Die van mij was gebroken,.

OG Kush en NLX gehaald bij Mon Camarade. NLX is voor mij de beste van de twee geworden. Maar allebei is het een prima product volgens mij. 

hmm kreeg niks bij mon camarades de 26e... maar misschien omdat ik maar voor 20 ff haalde of omdat ik er nieuw ben lol

Had enemy of the state, wel lekker skunk achtig soortje ondanks dat ik meer vd haze enzo ben. Inderdaad tot nu toe altijd goed spul en de kaart veranderd ook soms

Ben onlangs in Greenhouse geweest in Amsterdam (Haarlemmerstraat). Wilde 2 soortjes proberen en deze shop had ze, de super lemon haze waar alle bekende popsterren zo dol op zijn en schijnt ook nog medicinaal te werken dus 1+1= halen

En de La Confendental van DNA hadden ze op de kaart staan (online een resente foto van de kaart gevonden) die ook medicinaal werkt en veel in andere soorten gekruist is.

Beide wel aan de prijzige kant, Lemon was 15 euro de gram en La 16 euro de gram.

Zeer mooie kwaliteit die we 200km in de auto hebben kunnen ruiken door de zakjes heen, heb nog nooit zo lekker in de auto gezeten hahahahaha

Smaak was goed en effect..............fenominaal en de La geeft me toch de voorkeur maar ben ook niet zo een haze liefhebber.

Bediening was in het engels maar wel netjes en een beste kerel aan de deur die me pas opviel met uit lopen.

Nette shop maar wel prijzig.

ik  kom zelf altijd bij mon camara op kruiskade rotterdam , vindt het een goede coffeeshop krijg goede kwaliteit tegen een goede prijs, vindt ik

1 person likes this

Van de week was ik in de buurt van Den Haag en dan rij ik altijd f langs de Dizzy Duck in de trompstraat in Den Haag, nu was ik al over deze shop erg te spreken maar nu sinds de verbouwing hebben ze er een schepje boven op gedaan 

Dus mag ook zeker weer f aangekaart worden dat je hier gewoon goed geholpen word door het personeel die ook weten wat ze zeggen en toen de strains eens bekeken en ja hoor weer verkocht van bijna iedere soort wat meegenomen beste man vult het zakje en er word een blaadje bij gedaan ik gelijk vragen wat het is wees hij me er op dat ze iedere soort laten testen op thc en cbd gehalte en of er stoffen in zitten die er niet in horen erg goeie zaak dus  :)

Deze 2 soorten had ik nog een foto's van kunnen maken de rest was zo.......... LOL

IMG 0242

IMG 0239

Heerlijke rokertjes en betaalbaar ik zeg Dizzy duck top shop!

1 person likes this

netjes piraat gelukkig zijn er nog enklele shops die het wel snappen:D

On 23-1-2017 at 01:27, Wegpiraat said:

Van de week was ik in de buurt van Den Haag en dan rij ik altijd f langs de Dizzy Duck in de trompstraat in Den Haag, nu was ik al over deze shop erg te spreken maar nu sinds de verbouwing hebben ze er een schepje boven op gedaan 

Dus mag ook zeker weer f aangekaart worden dat je hier gewoon goed geholpen word door het personeel die ook weten wat ze zeggen en toen de strains eens bekeken en ja hoor weer verkocht van bijna iedere soort wat meegenomen beste man vult het zakje en er word een blaadje bij gedaan ik gelijk vragen wat het is wees hij me er op dat ze iedere soort laten testen op thc en cbd gehalte en of er stoffen in zitten die er niet in horen erg goeie zaak dus  :)

Deze 2 soorten had ik nog een foto's van kunnen maken de rest was zo.......... LOL

IMG 0242

IMG 0239

Heerlijke rokertjes en betaalbaar ik zeg Dizzy duck top shop!

Bij deze ben ik onlangs ook geweest. Mooie kaart en kwaliteit!

Ook erg aangenaam personeel

Van 't weekend bij de Abraxas geweest in damsco (deze https://getsmokin.nl/coffeeshop/abraxas-amsterdam). Zeer relaxte shop! Had twee hawai haze jointjes gerookt daar binnen, je kan er lekker zitten. Erg goed spul! Ik rook normaal alleen maar hasj dus misschien ben ik niet de beste persoon om het te beoordelen maar voor ik wegging heb ik nog twee gram hawai meegenomen. 

Wel beetje duur maar voor amsterdamse prijzen normaal.

Al met al zeker een aanrader!!