• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
FireIce

Cannabis en Reuma

3 posts in this topic

Hallo mede forum gebruikers.

Ik ben onlangs hier op het forum terrecht gekomen omdat ik sinds kort zelf kweek,

en omdat ik zag op het forum dat hier aandacht aan wiet en ziektes wordt gegeven, omdat ik zelf als reuma patient wiet rook voor de pijn.

Ik hoorde op mijn 16e dat Ik Jeugd reuma had. 1 van de wat lichtere vormen van reuma maar toch een vrij vervelende omdat ik altijd mijn gewrichten verneem.

Ik heb kort voor mijn reuma onder behandeling gestaan maar ik wil niet een leven lang aan de tabletten zitten. Ik ontdekte via een maat van het blowen, en in het begin was dat wel leuk maar na een paar jaar had ik het wel gezien. Ik ontdekte in de loop der jaren dat blowen mij enigzins (lichamelijk en geestelijk). Door het regelmatig roken van een joint kan ik me over het algemeen vrij aardig bewegen en werken. Omdat ze daar in den haag het geweldige idee hebben gekregen om operatie 'Wietpas) te bedenken en ik niet altijd zoveel geld wil uitgeven (want bij de coffeshop kopen is prijzig)., heb ik besloten zelf 3 dames neer te zetten. Dat heb ik gedaan en ze staan nu 6 weken en staan helaas al in bloei.

Ik zag op het forum veel info over het gebruik van cannabis voor pijn bestrijding maar zag nog niet info over mensen die reuma hebben of reumaklachten hebben.

Daarom heb ik besloten eeerst deze topic te maken om mijn verhaal gewoon te vertellen en misschien er mensen mee te informeren.

Mochten jullie medegebruikers van het forum vragen of opmerkingen hebben,

plaats of stel ze. ik zal ze graag beandwoorden. zaln ook nog ff een foto van mijn dames plaatsen later.

FireiceInc

Hey FireiceInc ,

Zelf heb ik ook last van reumatische aandoeningen.

En ik gebruik mijn wietje dan ook tegen de pijn en voor een goede nachtrust.

Ik merk duidelijke verschillen tussen bepaalde soorten wiet hoe ik er op reageer.

Wietjes met een hoge CBD gehalte hebben mijn voorkeur als het gaat om de pijn.

Maar een lekkere wietje kan ik ook erg waarderen, Ik heb nog 40 zaadjes katama liggen,

Daar wil ik een leuke moederplant uit zien te krijgen.

Gr Karel

De hennep zaden bevatten een olie met gamma-linoleenzuur, die zeldzaam is in andere planten. Als gevolg van deze stof de olie is efficiënt-onder andere-tegen atopische dermitis (atopisch eczeem - 20 g van hennep olie per dag). Te wijten aan alfa-linoleenzuur is het preventief tegen hart-en vaatziekten. In de traditionele geneeskunde worden de zaden gebruikt tegen jicht, reuma en bronchitis.

Dus behalve cannabis is het ook belangrijk dat je hennepzaadolie neemt dagelijks.

Voor de pijn advisieer ik hasj te nemen, dit heeft een veel hoger CBD gehalte en werkt daardoor effectiever. Minder high en stoned.

Een druppel pure olie of een gemixt met hennepzaadolie, is dus eigenlijk het ultieme medicijn.