• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Groene Geest

tabaksvervangers

26 posts in this topic

Ik ben benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met tabaksvervangers. Smaak, bijeffecten en dergelijke.

Heb je die ervaring en wil je die delen?

Zo. Vandaag een shaggie gerookt met Greenco tabaksvervanger.

Collegaatje draaide er een shaggie van en toen wou ik het ook proberen.

Een pakje koste rond de zeven euro en er zat 30 gram in.

Inhoud bevat 4 soorten bladeren. Hazelnoten, munt, eucalyptus en nog een soort.

Helaas was de munt er overheersend maar over het algemeen is het te roken.

Ik kreeg er geen vieze smaak van in de mond. Maar als ik eerlijk mag zijn smaakt tabak beter.

Ik kan het via de winkel bestellen. Maar lijkt me niet echt een product dat veel zal verkopen.

Hoop dat je wat aan deze info hebt.

Greetz PsyChucky

Edit: de 4de bladsoort is Papaya. Door de papaya valt de "tabaksvervanger" wel onder de tabakswet omdat van die bladeren nog wel een geringe hoeveelheid teer af komt.

Hoi

mijn oom had een investering gedaan .

in tabaksplanten die minder of haast geen nicotine produceerden.

ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

dat zou ook fijn zijn .

groetjess

Jazeker kebab zonde van je geld vind ik persoonlijk ik mocht hem eens proberen van de webshop,maar vond er niks aan zie ook post nummer 2 dat vond ik persoonlijk okk heel erg als je er een jointje mee draaide.

Kan je nog beter een vaporizer gebruiken of gewoon sigaretten whaha

Ja ik heb der al wat in lopen zoeken, die greengo valt wel mee maar aan die prijs ken je beter tabak roken.

verder is damiana wel aardig in een toeter met wat wild lettuce. Maar omdat weer een hele dag te roken.

Ik zoek vooral ook naar rustgevende rook en dampbare kruiden ipv specifieke tabakvervanging

De smaak van de Greengo tabaksvervanger komt het best tot zijn recht wanneer deze gebruikt wordt in combinatie met cannabis. Er zijn inderdaad mensen die de smaak in een gewoon shaggie matig vinden, maar het juist wel lekker vinden wanneer je de Greengo tabaksvervanger in een jointje gebruikt.

Dat komt doordat de kostbare grondstoffen (kruiden) die in de tabaksvervanger gebruikt worden erg prijzig zijn en daarnaast is het natuurlijk een accijnsartikel.

Dan maar zelf mengen hoor, accijnzen op eucalyptus en munt???

Zoals ik al zei heb ik al goede ervaringen met Damiana en dat kost de helft, hopelijk kunnen we in dit topic nog enkele waardige alternatieven bijeen krijgen.

Vroeger wel eens canasta gerookt,.. maar vond ik niet echt een succes,. 

Heb ook wel eens tabak gerookt zonder toevoegingen Apache, die vond ik wel lekker,. maar ja niet hier zo te krijgen, dus dan maar weer de 1/2 zware shage van mijn vrouw 

Dat is toch niet echt een tabaksvervanger? Er zit nicotine in...

Mohawk bedoel je? Nee, dat is geen tabaksvervanger, dat is gewoon tabak, maar dan additive free. Ik reageerde op Karel, die het over Apache tabak had, dat is ook een additive free tabak merk.

De smaak van de Greengo tabaksvervanger komt het best tot zijn recht wanneer deze gebruikt wordt in combinatie met cannabis. Er zijn inderdaad mensen die de smaak in een gewoon shaggie matig vinden, maar het juist wel lekker vinden wanneer je de Greengo tabaksvervanger in een jointje gebruikt.

Ik had het juist totaal niet om te roken vond ik hem zelf al niks maar verwerkt in de joint vond ik de kruiden wat te overheersend waardoor je de wiet niet goed meer proefde....

nog nooit tabaks vervangers geprobeerd .

maar doe er ook niet extreem veel tabak in ook niet

meestal ligt er meer wiet als tabak op me vloei .

@ tgc

waarom hebben jullie geen mistercash app voor belgen zodat hun betaling sneller kan

eventueel doe je er een % bij voor betaal kosten vele shops doen dat .

de kosten die zij moeten maken voor mister cash door rekenen aan ons .

zelf maak ik daar geen zaak van hoor betaal dat met plezier die euro .

online eten bestellen in belgie rekenen ze geld aan dat gaat naar utrecht NL

om in belgie iets te eten uit een belgische pitabar of chinees restaurant

@john.B.ton Dat is helaas nogal lastig door het soort producten dat we aanbieden. We zouden zelf ook liever meer betaalmogelijkheden willen aanbieden, maar dat is (op dit moment) helaas niet mogelijk.

azarius heeft mistercash :)

niet dat ik er veel bestel .

eender bij jullie dat ik vloei en filters koop .

1 person likes this

Als je pure joints met Amnees te sterk vindt, probeer dan eens een soortje waar je niet zo stoned van wordt als tabaksvervanger.

Zodra je eenmaal gewend bent aan pure wiet te roken wil je niet weer anders.

kostelijke grap dan loooooool .

Ik rook mijn joints ook puur.
Maar rook niet de hele dag door. Als de kids op bed liggen roken wij wiet.
Mijn vrouw doet er wel een beetje halfzware van nelle door heen. 
Als ik soms de verkeerde joint uit de asbak pak hoest ik me de pleuris door die rot shag haha.

Ik heb altijd als ik pure joints rook dat ze niet goed branden en niet goed halen

Is m'n wiet dan te nat ofzo of doe ik iets verkeerd. Uiteindelijk gooi ik er dan toch maar weer een halve sigaret in. Majaa liever zonder

Een pure joint moet je niet of nauwelijks hoeven aanstampen en ook moet de wiet vrij fijn gemaakt worden. In feite rookt een waterpijp gemakkelijker als een joint als je puur rookt. Ik rook al jaren puur en soms wekenlang geen joint en alleen maar waterpijp.