• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
A green scene

Goede verdampers ?

46 posts in this topic

Hey,

Ik overweeg al een tijdje om een verdamper te gaan kopen, alleen variëren die in prijs van zo'n 35euro to 400euro, die volcano van 400euro laat ik voor wat het is maar heeft iemand enig idee welke ongeveer de betere zijn ? Ik wil er max. 100euro voor betalen.

Grtz

1 person likes this

ik heb 0, 0 cerstand van derdampers. maar er zullen er al wel een paar zijn hier die dat doen..

hoop ik ;)/>

en zo niet ff google.nl

suc6 en top dat je zo actief bent op het forum!

fijne avond

gr l€on

Ik heb al aan heel wat verdampers gelurkt maar de Vulcano overtreft ze toch echt allemaal. 400 neuries is veel, ik weet, maar het apparaat is het wel echt waard.

1 person likes this

Hey monty bedankt voor je reactie,

Ik hou niet zo van dat zakkensysteem naast de prijs eigenlijk, is er dan echt geen alternatief voor ? :lol:/>

Jawel hoor de Arizer Extreme-Q of de Arizer V- Tower 4.0 werken ook heel aardig eerste met slang tweede met zak. Verder is er de verdamper van Evert. Dat is een soort van glazen bong waar je dan een electrische verdampkop op zet. Verder zijn er koppen voor op je gladbong waarmee je kan verdampen met een gasvlam. en allelei pijpjes waarmee je kan verdampen de oervader is dan wel de eagel bill pijp.

1 person likes this

Hey Blani,

Leuk idee,

Misschien als iemand er 1 zelf gaat maken, dat die even een veslag in de knutselhoek zet.

Gr Kut

De eerste verdampers van evert werkten op een verfstripper die hij op zijn bong hield.

plaatje-geschiedenis-verdamper.jpg

1 person likes this

Zal ik hier doen Kut :

Ok is dus een prima verdamper die v-tower, het gevoel leek eerst teleurstellend...tot ik rechtstond en ook mijn pc scherm er nadien maar vreemd uitzag lol.

Je laat hem best 2a3min opwarmen voor je hem gebruikt, ik plaats er ook alvast de eerste glazen koppeling op (alleen dat). De smaak is prima en je inhaleert best kalm aan en lekker diep, boel 10sec inhouden ofzo en uitblazen.

Ik vind het ideaal voor overdag aangezien tabak je toch wat lammer maakt dan gewoon puur maar ik kocht hem in eerste instantie omdat het gewoon gezonder is.

Grtz...

post-561-0-89275100-1383984707.jpg

Heb de verdamper van Evert nu al vier jaar.

post-561-0-08885100-1383984751.jpg

Mijn longen zijn erop vooruit gegaan. Heb COPD.

post-561-0-30771600-1383984796.jpg

Verdamp er wiet, hasj en AHO in, een heerlijke smaak en goed effect.

post-561-0-93595400-1383984899.jpg

Wat verdampt is gooi ik niet weg, dat verzamelijk, doe ik in vriezer, shake it met de hasjbeker en maak hier oa chocolaatjes mee

post-561-0-78471500-1383984986.jpg

Fijn weekend

1 person likes this

Heb voor zamnesia er veel mogen testen. Persoonlijk is de verdamper van evert mijn favoriet. 

Volcano is zeker goed, alleen ik vind het een te droge smaak en veel te duur. 

De Aromed 2.0 heeft een hele zachte smaak, omdat de damp net zoals bij de verdamper door water wordt gefilterd. 

Een erg goedkope vaporizor die een heerlijk smaak heeft is deze: 
http://www.zamnesia.com/vaporizer-portable/809-vaponic.html

moet je wel een gas aansteker hebben en ff onder knie krijgen hoelang je het moet verwarmen, maar dat heb je na 2 keer je wiet verbranden wel snel door.  Daarna heerlijk makkelijk ding dat in je broekzak past en heerlijke coole damp smaak geeft.  Eagle bill etc vind ik allemaal klote werken. Wel bijna zelfde idee, maar de vaponic is de geslaagde versie zeg maar.  Heb zelf getweifeld over een Davinci vaporizor die zijn electrisch maar ook portable. werken wel prima, alleen het idee dat je na 3 kwatier ofzo alweer moet opladen, en dan met zon groot ding (groter als iphone) in je broek zit waar geen stroom meer inzit. En ik zie mezelf geen 400€ kostend apparaat mee nemen op vakantie/trips/tochten etc. Dus is de vaponic veel makkelijker als portable vaporizor.  En thuis..... Als het kan toch gewoon ff knaken op tafel leggen en een verdamper van evert halen.  Kost ongeveer 80 pakjes sigareten.... maar dan hoef je daarna NOOIT meer tabak te kopen! En je bespaard je longe een hele vieze zware lood leven

die vaponic lijkt me idd een goedkope oplossing voor iemand zoals ik die nog nooit een vapo heeft geproefd want over het algemeen zijn het dure apparaten 

die vaponic lijkt me idd een goedkope oplossing voor iemand zoals ik die nog nooit een vapo heeft geproefd want over het algemeen zijn het dure apparaten 

Die vaponic beviel mij vooral omdat de "vapor/rook" die je inhaleert het meest in de buurt kwam van een joint of een stevig hit. Ik houd er wel van dat ik iets cools over mijn keel voel. Veel vaporizors zijn juist mooth zodat je niks voelt, maar dan lijkt het alsof je lucht inademd. *medicinaal wel fijn, maar ik verlang naar een "hijsje" vandaar. Zeker een aanrader, als hem niet bevalt mag je mij persoonlijk op aankijken, weet bijna zeker dat je hem fijn vind :)

Ik heb al aan heel wat verdampers gelurkt maar de Vulcano overtreft ze toch echt allemaal. 400 neuries is veel, ik weet, maar het apparaat is het wel echt waard.

voor 400 euro heb ik liever geen plastic smaak vulcano is lang niet zogoed als een heele hoop mensen claimen 

ik zou voor die van evert gaan heb er al meermaals bij verschillende mensen van mogen genieten, 

smaak is veeeeel beter dan met de vulcano, en het effect hetzelfde 

ik gebruik zelf trouwens een magic flight box maar dat is een portable vaporizer welke aleen voor wiet geschikt is, wel goed van smaak maar opden duur krijg je er toch snel een droge bek van 

1 person likes this

Verdamper roken is wel lekker , maar krijg er helaas niet de knal van als met een bong

neej die vergelijking trok ik toch ook niet ? ik vergeleek puur de vulcano met die van evert

sinds vandaag ook trotste eigenaar van arizer solo :D

Tevreden over deze vaporizer green?

Grtz

Ja toch wel. Wat wel zeer wennen is is dat de rook/damp is en je soms het gevoel hebt dat je niet echt rookt. In gezemdschap rook ik toch liever gewone gerolde jointjes en met vaporizer eenmaal warm rook je door. Vind het zelf wel tof toestel om alleen eens eentje te roken achterover in de zetel. Maar al bij al nog niet zoveel gebruikt of ik dacht (nu ik rook ook niet wekelijks..)/grtz

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Ik heb die pro van Snoop Dogg en vind een blowtje nog steeds lekkerder, ook een stuk zuiniger want hij is snel op...  Misschien als ik straks mn eigen wiet heb dat ik het wat meer ga gebruiken. Kan wel goed smaken, merkte wel dat je in het begin hem warmer moet zetten voor goede damp, als ie eenmaal warm is gooi ik hem wat lager

Dat is wat ik ook denk dat je het gezellige van een jointje rollen en roken gaat missen.

Ik was overlaatst naar die ascent van DaVinci aan het zien om te kopen.

Best prijzig ding om te kopen en dan niet echt te gebruiken.

Maar mijn vriendin vind dat jointjes met tabak stinken (ze kust dan precies een asbak zegt ze altijd).

Daarom dacht ik om een vaporizer aan te kopen dan heb je dat toch minder denk ik.

Misschien iets voor onder de kerstboom   ;)