• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Groene Geest

Vreemd Patent?

13 posts in this topic

Rondzwemmend op het internet (zoekend naar boeken over natuurlijk genezen met marihuana) kwam ik dit tegen:

U.S. Patent no. 6630507

On October 7, 2003, a U.S. patent number 6630507 entitled "Cannabinoids as Antioxidants and Neuroprotectants" was awarded to the United States Department of Health and Human Services, based on research done at the National Institute of Mental Health (NIMH), and the National Institute of Neurological Disorders and Stroke (NINDS). This patent claims that cannabinoids are "useful in the treatment and prophylaxis of wide variety of oxidation associated diseases such as ischemia, age-related, inflammatory, and autoimmune diseases. The cannabinoids are found to have particular application as neuroprotectants, for example in limiting neurological damage following ischemic insults, such as stroke and trauma, or in the treatment of neurodegenerative diseases, such as Alzheimer's disease, Parkinson's disease and HIV dementia."[45][46]

On November 17, 2011, in accordance with 35 U.S.C. 209©(1) and 37 CFR part 404.7(a)(1)(i), the National Institutes of Health, Department of Health and Human Services, published in the Federal Register, that it is contemplating the grant of an exclusive patent license to practice the invention embodied in U.S. Patent 6,630,507, entitled “Cannabinoids as antioxidants and neuroprotectants” and PCT Application Serial No. PCT/US99/08769 and foreign equivalents thereof, entitled “Cannabinoids as antioxidants and neuroprotectants” [HHS Ref. No. E-287-1997/2] to KannaLife Sciences Inc., which has offices in New York, U.S. This patent and its foreign counterparts have been assigned to the Government of the United States of America. The prospective exclusive license territory may be worldwide, and the field of use may be limited to: The development and sale of cannabinoid(s) and cannabidiol(s) based therapeutics as antioxidants and neuroprotectants for use and delivery in humans, for the treatment of hepatic encephalopathy, as claimed in the Licensed Patent Rights.[47]

Misschien snap ik het helemaal verkeerd, maar heeft nu echt iemand een patent op behandeling met wiet aangevraagd en gekregen?

1 person likes this

Als ik het stuk goed begrijp, dan klopt dit helemaal Groene Geest.

Dus de Amerikaanse regering heeft zo te zien al een patent van 10 jaar ;)/>

Daar lijkt het inderdaad wel op,.

Hoezo 1 van de bewijzen, dat de farmaceutisch-industrie en anderen allang op de hoogte zijn dat wiet medicinale werking heeft. Maar om commerciële reden niet openbaar hebben gemaakt, het zelfs illegaal hebben gehouden.

Eigenlijk vind ik dit een misdaad tegen de mensheid, het bewust achterhouden van informatie over eventuele medicijn tegen vele ziekte, en deze dan ook nog illegaal verklaren zodat goede onderzoek niet of nauwelijks mogelijk is. En dat alleen maar om er zelf rijker van te worden.

De echte criminelen zijn dan ook in mijn ogen de mensen die wiet illegaal houden en niet de mensen die het kweken.

Gr Karel kweker

1 person likes this

wisten jullie niet dat de regering daar dat patent heeft ?

ik zie binnen kort elke nederlander met deze bumper sticker

U zal niet telen ,

de overheid dult geen concurrentie !

het enige wat goed voor ons is volgens hun dat is belastingen betalen vroeg dood gaan en alles aan de regering schenken

dat is goed voor ons als burger

post-1066-0-48645400-1477739691_thumb.jp

Ook ik was opzoek naar informatie op Internet , en kwam dit tegen !!

Ik vond het een doorbraak !!

Maar als ik naar de datum's kijk , dan is dit WERELDNIEUWS al ruim 1 jaar oud !!

De kranten hadden bol moeten staan en de tv ontploffen ....maar ik heb er niks van gehoord/gezien !!

Erg vreemd !!

;)

On 2013-1-1 at 11:54, karel kweker said:

Daar lijkt het inderdaad wel op,.

Hoezo 1 van de bewijzen, dat de farmaceutisch-industrie en anderen allang op de hoogte zijn dat wiet medicinale werking heeft. Maar om commerciële reden niet openbaar hebben gemaakt, het zelfs illegaal hebben gehouden.

Eigenlijk vind ik dit een misdaad tegen de mensheid, het bewust achterhouden van informatie over eventuele medicijn tegen vele ziekte, en deze dan ook nog illegaal verklaren zodat goede onderzoek niet of nauwelijks mogelijk is. En dat alleen maar om er zelf rijker van te worden.

De echte criminelen zijn dan ook in mijn ogen de mensen die wiet illegaal houden en niet de mensen die het kweken.

Gr Karel kweker

Dit is zeker een misdaad tegen de mensheid! Alle mensen die gestorven zijn aan kanker zijn eigenlijk vermoord door de pharmaceutica, politiekers, .... ! Té veel mensen die nog hadden kunnen leven vandaag! 

2 people like this