• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis

52 posts in this topic

Overspoel de media,.. 

De naam van deze actie geeft eigenlijk ook de bedoeling aan van deze actie. Overspoelen van de mainstream media met goede positieve commentaar over cannabis. Cannabis word al jaren lang in het verkeerde daglicht gezet door deze mainstream media, ik erger mij hier steeds meer een meer aan. We komen de artikelen allemaal wel eens tegen, van die stukken waar onzin word geschreven over cannabis. Of artikelen over het ontruimen van "kleine" kwekerijen. onzinnige wetgeving enz enz. 

Met deze actie kan je een prijs winnen door commentaar te geven onder dit soort artikelen, hoe beter jou onderbouwing is van het commentaar op het artikel hoe meer kans je maakt om te winnen. Het liefst zouden we natuurlijk zien dat je onderbouwing is voorzien van een link naar een artikel van wietblog of een topic van weedforum om je mening extra te onderbouwen maar dit is natuurlijk niet verplicht. 

Elke maand kan de persoon die het beste commentaar onder een artikel heeft gezet en daarvan hier onder een link heeft gepost een mooie verrassingspakket te gemoed kunnen zien.

Verstandig is om commentaar te geven met je nickname, en een e-mail adres die je alleen voor cannabis gerelateerde dingen gebruikt. Anders word de link leggen tussen je nickname en je echte persoon wel heel makkelijk.

Dus overspoel de media ,.... doe iets nuttigs en maak kans op een leuke prijs :) 

6 people like this

En dat heb ik dus ook geprobeerd , maar doordat ik de cookies niet had geaccepteerd , kon ik niks !!

Dus ik dacht : dan accepteer ik maar , maar toen accepteede hun mij niet meer ... :(

Want ik had ook wel een reactie willen plaatsen , maar dat lukte ook niet ...

Ik probeer het straks nog eens ...

blijven proberen,.. zijn erg leuke prijzen te winnen :P Whoop Whoop,.. ik zeg nog niks :D

Natuurlijk onder zoveel mogelijk verschillende artikelen ,.. maak je de beste kans :)

Ik meld dit niet om mee te doen voor een prijs , want ik weet helemaal niet HOE ik iest kan copyëren en aan jullie kan laten zien ...en ik wens hier ook helemaal niks voor te krijgen , sommige dingen MOET je gewoon DOEN !!

Maar ik heb me lid gemaakt op een site voor vrouwen met gezondheidsklachten door silicone.

Ik lees al hun verhalen en ellende , maar ik lees nergens dat er ook maar 1 vrouw cannabis gebruik tegen haar klachten.

Ik heb door dezelfde immunoloog waar hun bij gaan (er is er maar 1 in heel Nederland, en die zit gelukkig in Maastricht !!) de cannabis voorgeschreven gekregen !!

Dus mijn TAAK is het om op deze manier cannabis in het nieuws te brengen !!

Deze vrouwen weten dit gewoonweg niet ...ik ga het hun vertellen.

De klachten ASIA-syndroom komen het meeste overeen met de klachten bij MS. En daar is cannabis wel erkent voor. Dit moet ik ze vertellen !!

;)

3 people like this

Cat je kan hiet toch wel een linkje posten? lol

Anders win jij een computercursus gegeven door mij :) LOL

1 person likes this

De site heet SVS-Meldpunt Klachten Silicone.

En het staat erop , in de 'Stel jezelf voor'. Ik heet daar ook gewoon Nicky ...

;)

Nice pakket :) mag je dus willekeurig welk artikel en daarop dan je eigen mening zeggen als ik het goed begrijp?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Dat begrijp je helemaal goed,.. als je de link hier post zodat ik het ook kan zien waar jij je commentaar hebt achter gelaten,. dan komt het helemaal goed ;)

1 person likes this

Je moet een nieuws item zoeken, wel beetje recent waar dus nog op gereageerd word, en dan in de discussie onder z'n nieuwsitem reageren met je nickname, en daar je mening laten horen!

Goede site is bijvoorbeeld nujij.nl ;) succes!

1 person likes this

Ik ben ermee bezig om een eigen topicje te openen , over cannabis op het svs meldpunt klachten silicone.

2 people like this

Mijn reactie is in afwachting van moderatie.. Eventjes geduld dus [emoji14]

puntje 2 ligt er maar net aan wat je rookt en hoeveel, rest helemaal mee eens

1 person likes this

Ja die actie en activiteiten ligt dicht bij elkaar. Chill dat je het al kon lezen :)

leuk gevonden! maar is wel een bericht van 2013 dus denk niet dat het veel effect heeft als je daar iets post [emoji14]

Ja dat wel Casto maar heb veel gezocht op google maar waren nog ouder zelfs van 2002-2005 en op die sites nujij en nu.nl kon je op de meeste zelfs niet meer op antwoorden. [emoji14]

lol ik vind je inzet wel echt top hoor! maar mischien moet je een beetje geduld hebben op een artikel :D

zeker nu van der steur zwaar onder druk staat :P

Die sites dat je me zegde casto die zijn zeker goed zal deze dan ook in het oog houden. Is het toegelaten om meerdere reacties te geven op verschillende topics ivm wedstrijd? Das toch zo nen dep he die van der steur!

1 person likes this

Dat moet je karel vragen :D

1 person likes this

Hoe meer reacties je plaatst hoe meer kans je hebt om te winnen :D, ik kijk per antwoord of de onderbouwing bij het artikel past,. ;)

Minder let ik er op of er ook linkjes naar het forum of het blog worden gepost) 

2 people like this