• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Gumby hasj maken

Recommended Posts

maar wss wel slinken in gewicht sorry voor de negatieve reply

ik weet dat je het niet graag hoort

En zo is dat Tjoe

Ik gebruik altijd een zeef zoals platte ook al zegt

Door het vocht gaat het heel snel fermenteren en dat wil je niet

Guest Valk

en dat was mijn grote fout die ik gemaakt had........... zonde hoor als je het zo in de bak ziet liggen

Gewicht heb ik geen idee van.

Helaas erg droog geworden en zelf geen pers dus maar met de hamer gewerkt ahahah.

post-784-0-95094700-1459972934_thumb.jpg

• Like 1

Hehehe...je hebt het kapt gemaakt Jongeuh! ;)

Ziet er goed uit....laat het smaken kerel.

• Like 1

weer een dikke plak! kijk uit dat je in een stonede bui niet denkt dat dat chocolade is ofzo haha  :P

ziet er toch  best goed geperst uit hoor voor een hamer,
opzich ook chill als het niet zo krij hard is, makkelijker verkruimelen :)

• Like 1

Guest Dilago

Dat ziet er smakelijk uit. Heb me nog nooit gewaagd aan het hasjmaken terwijl ik het eigenlijk liever rook dan wiet.

Dat ziet er smakelijk uit. Heb me nog nooit gewaagd aan het hasjmaken terwijl ik het eigenlijk liever rook dan wiet.

Het is niet zo heel moeilijk om het zelf te maken hoor,... maar om de smaak zo te krijgen als mijn favo hasj , is me nog nooit gelukt,. .ik wil me daar ook eens in gaan verdiepen,..

Mooi stukje geworden Orzel, zier er goed uit. Wat Karel zegt "vroeguhh" :)  verpakte je het in plastic, plakband stevig en strak en dan met de band van je auto er overheen :D

@@karel kweker dat is het nu precies die smaak, mij ook nooit gelukt, niet vies maar ook niet super, gewoon die lekkere smaak van goede Maroc of Afghaan of Rode Libanon ik ben ook al enige tijd naarstig op zoek naar info he ze dat doen. Veel filmpjes gezien waarin je bijna exact ziet hoe het moet maar toch net als met die TV koks denk ik weleens dat ze net dat geheim van de kok net niet laten zien. Maar ga het zeker proberen.!! Als jij dat doet hou dan een blogje ofzo bij aub.

• Like 1

Guest Dilago

@ Karel, ben wel eens benieuwd naar je hasj.

Goeie hasj rookt lekkerder in de waterpijp dan wiet en het moet wel goed zijn anders vind ik het de moeite niet. Ik ga me er ook maar eens in verdiepen komende winter.

Hier issie ook weer in de folie gegaan.

Heb nog stukjes van 2 jaar geleden, zijn nu erg glimmend en erg donker sticky as hell :)

Klinkt goed Orzel was altijd mooi zo'n glimmende vette buitenkant en als je dan je stuk buigt dat je dan op de breuk in het midden die mooie structuur en groenere kleur ziet en die geur.... :smileys-passing-joint:

Nederland is als decennia een voorbeeldland voor Cannabis zou toch mooi zijn als het zou lukken om die eeuwenoude tradities uit verre landen hier zo te vervolmaken dat we onze eigen hasj van die kwaliteiten zouden kunnen maken. Ook voor jou als je een blogje ofzo wil bijhouden a.u.b. dan graag. Vind het altijd mooi om hier op het forum te lezen waar mensen mee bezig zijn met dingen te ontwikkelen en ideeën hoe het anders of beter kan. ;)

• Like 1

@@S37 zou nog een paar blogjes doen over hasj, maar .... denk dat ie het te druk heeft met school,

Heb nog heel veel dingen liggen die ik graag nog wel ff wil uitwerken,.. waardoor ik door de bomen het bos ff niet meer zie,.. :) 

Moet binnenkort gewoon weer eens de draad op pakken, en gaan beginnen weer...  

• Like 2

Guest Dilago

Ach als die gumby hasj de moeite niet is ruil ik wel een onsje kwaliteitswiet tegen wat zwarte afghaan.