• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Dutchfem

Dutchfem Kweekverslag Competitie

34 posts in this topic

Beste Weedforum.eu members! 

Het nieuwe seizoen staat op het punt te beginnen! Voor iedere cannabis liefhebber een leuke tijd! Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen! 

Zoals de meeste van jullie al hebben gehoord is er sinds dit jaar een nieuwe zaden bank in Nederland: Dutchfem!

Ter introductie van onze nieuwe zadenbank hebben we in samenwerking met Weedforum.eu een Kweekverslag competitie opgestart voor alle weedforum leden! 

Wat kun je winnen?

1e prijs: 250€ Waardebon Dutchfem.nl
2e prijs: 125€ Waardebon Dutchfem.nl

3e prijs: 75€ Waardebon Dutchfem.nl
4e prijs: 50€ Waardebon Dutchfem.nl
5e prijs: 25€ Waardebon Dutchfem.nl

Wat moet je doen om te winnen?

Maak een grow report over een van de wietsoorten van Dutchfem en houdt deze bij op weedforum.eu
Plaats na het starten van je topic, hieronder een link naar jou grow report en je doet automatisch mee!

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?

Wij blijven alle inzendingen op de voet volgen, om ook de mensen met een buiten hobbie een kans te geven hebben we besloten om tot maximaal 1 oktober te wachten met het kiezen van de winnaars. Indien alle kweekverslagen eerder klaar zijn, kunnen we uiteraard de winnaar eerder uitkiezen. 

korting voor deelnemers aan deze competitie!

Speciaal voor deelnemers aan deze competitie geven wij een korting! Wil je deze korting bemachtigen? Stuur ons dan een Prive bericht op het forum! 

Waar kun je dutchfem zaden kopen?
Op www.dutchfem.nl kun je onze zaden bestellen om mee te doen met deze actie! 

4 people like this

Ha, de acties beginnen te lopen, een zeker Nederlands bedrijf dat naar Spanje verhuist is slaat hier toch ff de bal volledig fout

1 person likes this

ga me er momenteel niet mee bezig houden heb andere plannen in het vooruitzicht .

heb de vorige 2 jaar al 2x gewonnen er mag eens iemand anders die bonnen winnen van me .

heb nog alle zaden van toen die ik gewonnen heb :ph34r:

leuke actie of ik mee ga doen weet ik niet maar als ik mee ga doen word het de lemon skunk.

op het moment te veel wat ik wil en ook nog dat ik wil verhuizen.

Ik hoop dat veel leden mee gaan doen.

Ach ja, opgestaan is plaats vergaan eh snaaip! :) mooie actie! :)

Damn right that is

Das nog eens een mooie actie .

Zouden de Girl Scout Cookys niet ook buiten kunnen ??

Leuke wedstrijd succes voor diegene die meedoen na deze ronde hou ik een korte pauze om de kamer te herinrichten dus kom er voorlopig niet aan toe...

@Tjou ; dat klopt ...

Dus geen Cookys bakken ... :(

Maar zouden de Scouting Meisjes wél buiten kunnen afbloeien ??

Dat soortje is té nieuw , heeft waarschijnlijk nog niemand ervaring mee ...

;)

Korting? Ik vind dat de mensen die een kweekverslag bij houden de zaden gratis horen te krijgen voor de moeite en reclame! Een topic blijft jaren staan en als het goed is zullen potentiële klanten er graag naar verwezen worden. Overigens doe ik niet mee want ik heb reeds 15 stuks cup winnend zaad gekregen van iemand waar ik t.z.t. een verslag van zal maken.

Is dat niet een beetje bar Dilago, in vorige kweek competities kreeg je ook geen zaden maar maak je wel kans op een mooie bon.

Wat je zegt snaaip, 250 euro bon, kan je wel wat zaden voor kopen nadien :)

1 person likes this

Een competitie is net iets anders als een nieuwe strain te testen.

Als je een "nieuwe" strain zou gaan testen dan stelt de breeder de zaden gratis ter beschikking.

Dit om te zien wat de genetica doet op verschillende kweekmethodes.

Een competitie is anders...hier koop je de zaden, grow je je planten, maakt een mooi verslag ervan liefst met veel leuke foto's en dan maak je kans op een prijs.

1 person likes this

Is toch juist leuk dat je de kans heb wat te winnen ondanks je de zaden zelf koopt. Zie het probleem niet. Zie de critical+ we zitten en zal ik waarschijnlijk wel proberen en als je daarmee wat wint heb je niks te klagen denk

Personen die mee willen doen aan deze aktie krijgen ook korting bij hun aanschaf van zaden dus wel een leuke opzet waar aan gedacht is en leuke prijzen mee te winnen zijn.

Een competitie is net iets anders als een nieuwe strain te testen.

Als je een "nieuwe" strain zou gaan testen dan stelt de breeder de zaden gratis ter beschikking.

Dit om te zien wat de genetica doet op verschillende kweekmethodes.

Een competitie is anders...hier koop je de zaden, grow je je planten, maakt een mooi verslag ervan liefst met veel leuke foto's en dan maak je kans op een prijs.

Het is mij duidelijk! Is inderdaad wat anders. :)

1 person likes this