• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
DobbleGuz

Goedkope voeding

12 posts in this topic

Dag iedereen

Onlangs heb ik me gewoon universele voeding aangeschaft.

Zie link: http://www.tuinadvies.be/tuinwinkel/product/2313

Normaal zou zoiets toch ook moeten werken?

Nu vraag ik me af, "Hoe gebruik ik dit?".

Kan iemand me een schema geven, zeggen wanneer ik dit moet geven, hoeveel?

Graag zou ik ook even weten welke grond ik moet kopen. Plagron is geen optie aangezien ik in België woon en niet zo ver geraak.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!

Greetz

Staat op de site hoeveel je moet gebruiken en dit gewoon bij elke watergeef beurt erbij doen.

Er zit niet zo een schema bij als bij hesi, plagron etc.

1 person likes this

Kijk voor een goede biologische moestuin grond met 100 dagen aan voeding. Zit je redelijk safe en hoef je tot aan de bloei maar minimaal bij te sturen aan voeding. Neem Bio voeding, is deze dat?

Mijn grond heb ik van de intratuin. Is dat daar ook in Belgie?

1 person likes this

Staat op de site hoeveel je moet gebruiken en dit gewoon bij elke watergeef beurt erbij doen.

Er zit niet zo een schema bij als bij hesi, plagron etc.

Aah, welke volg ik dan?

1/4 dop / 1l voor planten of 1/2 dop / 1l voor snelgroeiende planten?

Weet niet tot welke categorie cannabis behoort.

Greetz

Kijk voor een goede biologische moestuin grond met 100 dagen aan voeding. Zit je redelijk safe en hoef je tot aan de bloei maar minimaal bij te sturen aan voeding. Neem Bio voeding, is deze dat?

Mijn grond heb ik van de intratuin. Is dat daar ook in Belgie?

Bio heb ik inderdaad nog niet zien staan, eigenlijk zelfs niet op gelet. Heeft dit nadelen?

Ik dacht van wel. Vorige keer heb ik van het merk DMC gekocht.

Welke grond heb je toen gekocht?

Greetz

Begin eerst maar met 1/4 kijk wat dat doet en daarna bouw je op tot 1/2

1 person likes this

Tja als je naar de prijzen kijkt van Canna, Dutch pro enz.... 

Ik gebruik deze van Naturen

nat_uni.jpg

1 person likes this

met voeding geven is het belangrijk dat je de plant leert lezen.

ik zou zelf heel langzaam gaan opbouwen met voeding geven en opletten op gele bladpunten enz.

ervaring is hier het belangrijkste gegeven.

dus rustig aan beginnen te voeden.

1 person likes this

Die substral voeding heb ik zo mijn twijfels.Ik weet niet of deze ideaal is voor onze plant.

Kan wss perfect werken voor je ficus die in je woonkamer staat maar voor cannabis?

Er is ooit een topic geweest waarin iemand zijn planten Pokon had gegeven en deze zijn allemaal verbrand (bladeren op 1 dag volledig verschrompeld)

Ook weet ik niet wat dit gaat doen met de smaak van je wiet, ik zou niet graag een chemische smaak roken.

Ik heb jaren met BAC gewerkt en daar ben ik bijzonder tevreden over.Een fles van 1L BAC Bio Bloei voeding kost geloof ik rond de 14€.

Veel van de potgrond die in diverse tuincentra staan zijn voorbemest. Alleen is niet altijd duidelijk voor hoelang (ook al staat er 100 dagen op).

Eén plant zal de voeding die erin zit sneller opgebruiken dan de andere.

Ik kweek graag op light mix, hier kan je zelf regelen hoeveel voeding je geeft.

Er zijn verschillende shops in Belgie waar je lightmix kan bekomen. Heb je een auto of niet?

Wat The old men zegt...planten leren lezen is de sleutel naar gezonde planten.

Het is niet altijd eenvoudig en ik heb het ook nog niet 100% onder de knie. Al doende leer je.

1 person likes this

Die substral voeding heb ik zo mijn twijfels.Ik weet niet of deze ideaal is voor onze plant.

Kan wss perfect werken voor je ficus die in je woonkamer staat maar voor cannabis?

Er is ooit een topic geweest waarin iemand zijn planten Pokon had gegeven en deze zijn allemaal verbrand (bladeren op 1 dag volledig verschrompeld)

Ook weet ik niet wat dit gaat doen met de smaak van je wiet, ik zou niet graag een chemische smaak roken.

Ik heb jaren met BAC gewerkt en daar ben ik bijzonder tevreden over.Een fles van 1L BAC Bio Bloei voeding kost geloof ik rond de 14€.

Veel van de potgrond die in diverse tuincentra staan zijn voorbemest. Alleen is niet altijd duidelijk voor hoelang (ook al staat er 100 dagen op).

Eén plant zal de voeding die erin zit sneller opgebruiken dan de andere.

Ik kweek graag op light mix, hier kan je zelf regelen hoeveel voeding je geeft.

Er zijn verschillende shops in Belgie waar je lightmix kan bekomen. Heb je een auto of niet?

Wat The old men zegt...planten leren lezen is de sleutel naar gezonde planten.

Het is niet altijd eenvoudig en ik heb het ook nog niet 100% onder de knie. Al doende leer je.

Hey!

De volgende worden auto's en één gewone. Ik ga misschien eens zoeken of ik inderdaad geen andere voeding kan vinden.

DMC groeten en kruiden gebruik ik als potgrond, hier 1/3 perliet onder.

Greetz

Dag iedereen

Kan ik hier wat mee?

- Voeding: Plagron Terra Bloom (1l)

- Grond: DCM Organische Meststof voor Groenten & Kruiden (NPK 6-3-12 + 2 MgO) met 1/3 perliet