• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Fotowedstrijd,

91 posts in this topic

Beste forum lezers,

post-2-0-38368400-1357218905_thumb.jpg

Mij is gevraagd nog wat extra zaadjes weg te geven. :lol:/>

En daarom heb ik een leuke fotowedstrijd uitgeschreven. Deze organiseren we samen met coffeeshopnieuws.nl Een foto wedstrijd waarbij iedereen met een foto toestel aan mee kan doen. Het gaat hier om unieke/ eigen foto's

Elke maand een andere thema, voor deze maand gaan we voor de mooiste foto van een wietplant.

Als er hele leuke of goede foto's tussen zitten, dan kan het zijn dat we deze gaan gebruiken voor het forum verder te promoten of gebruiken om de html pagina's van het forum te verfraaien, dus wil mee helpen ons forum verder te ontwikkelen en er ook nog een paar leuke zaadjes mee winnen.

DHseeds.jpg

Deze maand zijn de prijzen 2x 5 casey jones zaadjes van devils harvest seeds.

En een jaar voorraad Futurola lange vloei, naar je eigen keuze. (wat neer zal komen op 1 doos vloeia 50 pakjes),

futurola.jpg

Ook is er door GagaTrading een harvestscope (60x vergroting) ter beschikking gesteld , voor de leukste foto van een mooie wietplant,.

gagatrading.png

We maken deze maand wat langer en de winnaar zal dan ook op 31 januari bekend worden gemaakt.

Januari : Foto van een mooie wietplant

Februari : cannabis en gamen

Maart : cannabis en voedsel

April : cannabis en het buitenleven.

Mei : cannabis en creativiteit. (photoshop je gek)

Juni : cannabis en wietforum.eu (maak er wat leuks van leuke promo foto)

Gr Karel kweker

(edit regels toegevoegd)

Doe mee en win een van de leuke prijzen.

Basisregels:

- Om mee te kunnen doen en je fotos te kunnen plaatsen moet je je aanmelden / registreren op wietforum.eu , aanmelding registratie op coffeeshopnieuws.nl is niet vereist.

- De fotowedstrijd zal elke maand op de 1e van de maand beginnen.

- Winnaars van de voorgaande themamaand worden uiterlijk voor de 7e van de opvolgende maand bekend gemaakt op Coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu

- Alle fotos voor een maandthema moeten voor de laatste dag van de maand 24.00u gepos zijn in het aangewezen forumtopic op Wietforum.eu

- De winnaars worden bepaald door de webmasters van Coffeeshopnieuws.nl en wietforum.eu plus hun sponsors eventueel na vermelding aangevuld door derden.

- Over de uitslagen van de maandelijkse wedstrijd wordt achteraf niet gediscussieerd.

- Minimale deelname leeftijd 18 jaar in de maand dat een fotowedstrijd begint.

- Per maand kan per deelnemer met maximaal 3 fotos worden deelgenomen.

LET OP: De foto's die je instuurt moeten jouw eigendom zijn en mogen geen copien zijn van anderen of andere media.

Alle fotos die je instuurt worden eigendom van Coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu en kunnen ter decoratie van de sites of bij artikelen worden gebruikt.

Privacy:

Wij zullen alle ingezonden informatie zoals adres naam ip-nummer etc als privé-informatie behandelen.

Het is toegestaan om op het forum onder een 'nickname' te registreren, wij zullen enkel uw adresinfo of postadres vragen als u een prijs toekomt.

Als de prijzen zijn verzonden verwijderen / vernietigen wij uw adresinformatie direct.

wij zullen nooit prive gegevens en/of informatie doorspelen naar derden.

Aan deze pagina en/of de texten hierop kunnen geen rechten worden ontleend door derden.

Eventuele wijzigingen voorbehouden.

Gr Karel kweker

post-4-0-69855400-1356294221_thumb.jpgpost-4-0-48591300-1356294489_thumb.jpgpost-4-0-64142300-1356294511_thumb.jpgpost-4-0-60819000-1356294549_thumb.jpg

dit zijn de mijne dan :lol:/>/>

verdere informatie het is een nlx feminized onder 400w hps

post-302-0-08103200-1357676347_thumb.jpg

SourGrape x Kaptian Kirk

Met Duckfoot leaves

jammer mag maar 3 fotoos, deze 3 dan:.....

post-566-0-40151800-1357679274_thumb.jpg

post-566-0-05151100-1357679358_thumb.jpg

post-566-0-76927000-1357679570_thumb.jpg

deze doet niet mee maar wou ik toch ff laten zien....post-566-0-54286900-1357679530_thumb.jpg

groetjes, ganjagirl :P/>/>/>/>/>

enne, er gaat niets boven Groningen, behalve Green....

post-566-0-75298700-1357679414_thumb.jpg

post-566-0-26286700-1357679621_thumb.jpg

Dit is foto 1 van de 3 die mee doen aan de wedstrijd :P/>

zo deze pracht plant verdiend gewoon een paar mooie zaadjes om de hobby weer op te pakken biggrin.gif

post-5-0-48366200-1357718489_thumb.jpg

Nou zal de regels duidelijker maken, dat de foto's bij ons moeten worden geupload,. lijkt me logies, nu staan ze bij iemand anders.

LET OP: De foto's die je instuurt moeten jouw eigendom zijn en mogen geen copien zijn van anderen of andere media. (hiermee word ook andere sites bedoeld)

Nou zal de regels duidelijker maken, dat de foto's bij ons moeten worden geupload,. lijkt me logies, nu staan ze bij iemand anders.

LET OP: De foto's die je instuurt moeten jouw eigendom zijn en mogen geen copien zijn van anderen of andere media. (hiermee word ook andere sites bedoeld)

waar kan ik dit doen?

is niet moeilijk hoor, klik op "gebruik volledige editor"

Dan op "Bestand kiezen" klikken, dan foto uitzoeken, en dan klik je op "voeg dit bestand toe"

dan kan je hem aan de post toevoegen door op "voeg toe aan post" te klikken. (hoop dat het duidelijk is?)

Gr Karel

post-568-0-56966400-1357732504_thumb.jpg

post-568-0-95881500-1357732455_thumb.jpg

post-568-0-29538800-1357732652_thumb.jpg

heribei x extrema

Merinos

btw. je mag mn andere posts verwijderen.

1 person likes this

Gelieve de foto's te verkleinen tot een passend formaat aub (800x600 bv.)...is een kleine moeite voor gratis zaden hier maar is een goede gewoonte voor het ganse forum vind ik ook aangezien ik hier en daar nog wel megafoto's tegenkom.

Er is een topic over hoe je dat moet doen indien dat niet meteen duidelijk is.

Grtz

Ags,. ik verkleinen doe ik al 1x per week, de foto's van de server,.

Het formaat waar ik ze op verklein is 1024x786,. er word nog deze maand iets gedaan aan de server software, om het automatische tijdens het uploaden verkleind worden.

Gr Karel

Iedereen heeft eigen foto's tot nu toe volgens mij!

het was meer een van de regels die Karel nog even duidelijk wilde maken.

maar mensen foto's in sturen is niet meer nodig.. TIP-TOP heeft gewonnen! nu al :)/> (grapjuh)

gr tip