• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
raffie77

THC olie en depressieve klachten

16 posts in this topic

Hoi mensen,

Ik gebruik THC olie om goed te slapen.

Eerder kocht ik THC olie via een kennis, nu maak ik het zelf.

Ik heb last van depressieve klachten, gemiddeld 3 a 4 keer per week vervelende nachtmerries.

Als ik dan wakker werd was ik gelijk al down of chagrijnig, dat duurde een paar uur voordat ik soort van hersteld was, zo worden de dagen wel kort.

Ik zit in de ziektewet, ik kan niet zeggen dat THC olie helpt tegen de depressies, maar sinds ik 3 druppels THC olie voor het slapen ga neem, slaap ik super, een enkele keer weet ik me een droom te herinneren maar die komt niet binnen, doet me niks.

man man man dat is me een opluchting zeg.

Nu sta ik weer normaal op, de depressieve buien heb ik nog genoeg en worden nog wel snel getriggerd, maar een goede diepe nachtrust is wel heel erg belangrijk en dat scheelt enorm.

Gisteren 2 druppels overdag getest, ik werd er heel relaxed van, mijn gedachten gingen langzaam of stonden lekker lang stil, het voelde als vakantie voor mijn brein. Ik was niet erg productief, ik vond alles wel best en was erg laks, best wel lekker :-) 

Binnenkort eens porberen wat er gebeurd met 1 druppel, eens kijken of ik wat productiever kan zijn.

Ik heb nu 14 flesjes gebrouwd van 8 candy kush autoflowers, ik heb nu nog een grote ICE van ong. 2 meter in een pot in de tuin staan.

en 2 weken geleden 4 Northern Light x Big Bud Autoflower erbij gepoot, ben benieuwd wat voor oogst dat wordt. 

Ik vind het buiten kweken super gaaf!

3 people like this

Je moet eens kijken of je geen leuke sativa kan krijgen met een sinaasappel of citroen aroma voortbrengt zoals Lemon Haze of Lemon Skunk of Tangie.Die variëteiten zijn goed tegen depressies.

Man who smoke weed on toilet, is high on pot [emoji260] [emoji190]

hmmm is ook een idee,

die moet ik dan overdag nemen en niet voor het slapen gaan denk ik toch?

Anders lig ik 's nachts wakker en positief te wezen :-)

Lemon Skunk zou misschien kunnen voor het slapen gaan.Lemon Haze zeker, maar het is wel een soortje waar je van gaat giegelen.[emoji16]

@cengkeh
als ik op deze site kijk:

Eigenschappen Lemon Skunk wietzaden:
De wietsoort bestaat voor 60% uit sativa en voor 40% uit indica genetica

Ik snap dit niet:

hier staat het verschil tussen Sativa en Indica:

http://www.thcfinder.com/uploads/files/effects-of-marijuana-sativa-and-indica-thcf-sd.jpg

bij mijn weten zorgt Indica voor een relaxed gevoel, lijkt me handig voor het slapen.

en Sativa voor en oppeppend/vrolijk gevoel om even heel kort door de bocht te zijn.

dus de Lemon Skunk heeft net niet fifty fifty 

je kan toch niet opgewekt en moe zijn?

lijke me een beetje een fucked up gevoel  :wacko:

ik neem juist de Indica dominante soorten zodat ik zeker weet dat ik goed slaap

Je kan toch opgewekt energiek & tegelijkertijd ontspannend zijn [emoji274]

Autoflower zou nog kunnen, afhankelijk wat het najaar brengt.

Soms is 1 plus 1 drie ipv 2 ...

Zo werkt het ook met sommige indica sativa kruisingen.... En eigenlijk met alle wietsoorten

het is maar net waar jij als persoon ook weer gevoelig voor bent.

Ik kwam er laatst achter dat de stonedheid van lemonskunk voor mij persoonlijk beter werkt dan de Lemon haze

Ik werd er niet minder depressief van helaas maar wel heerlijk stoned. En ach zo depri was ik nu gelukkig toch niet

Even terug komend op dit onderwerp:

THC olie werkt eigenlijk heel goed tegen depressieve klachten bij mij.

Lang verhaal kort:

Ik word depressief als ik lang zit te malen, het denken stopt niet totdat mijn brein letterlijk plotseling stopt (als een soort system overflow), wat er dan gebeurd weet ik niet maar vlak daarna ben ik uitgeput en down.

En er zijn heel veel situaties die dit proces kunnen triggeren bij mij, met name als ik met tegenslagen te maken krijg en binnen een paar minuten is het gebeurd.

Ik neem nu 1 druppel 's morgens en soms 1 druppel tegen 14:00 uur.

Bij bijvoorbeeld een tegenslag word ik nog wel getriggerd en boos of gefrustreerd maar het malen stopt direct, dus het escaleert niet meer omdat ik wat lakser of relaxed ben.

Dus de depressies komen bijna niet meer

Bij 2 druppels word ik iets te relaxed en laks en dan functioneer ik niet zo best  :)

Maar 1 druppel werkt super.

Dit betekend niet dat alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen en ik ben nog maar een 1.5 week geleden mee begonnen.
Maar dit ziet er wel veel belovend uit.

2 people like this

Beter

Ik ben ook van plan olie te gaan maken van m'n cbd cheese

Goed te lezen dat het voor jou echt werkt

Beter

Ik ben ook van plan olie te gaan maken van m'n cbd cheese

Goed te lezen dat het voor jou echt werkt

Dankjewel,

Maar wat is cbd cheese?

wat is cbd cheese?

Ook een soort wiet,.. maar dan met meer cbd dan de normale cheese neem ik aan ik ken de soort niet zo 123 ,.. maar als je hem gaat googlen komt dat vast wel naar voren ;) 

Ik heb de Royal Highness (RQS) geoogst , en deze zou 14% THC & 12% CBD hebben.

Dat is een hele mooie mix , 12% CBD vind je niet snel , maar dit is een medicinaal soortje .

Ik heb hier wiet-olijfolie van gemaakt.

Ik ben ervan overtuigd dat Cannabis helpt tegen depressie !!

;)

4 people like this

On 9-8-2016 at 22:55, raffie77 said:

Even terug komend op dit onderwerp:

THC olie werkt eigenlijk heel goed tegen depressieve klachten bij mij.

Lang verhaal kort:

Ik word depressief als ik lang zit te malen, het denken stopt niet totdat mijn brein letterlijk plotseling stopt (als een soort system overflow), wat er dan gebeurd weet ik niet maar vlak daarna ben ik uitgeput en down.

En er zijn heel veel situaties die dit proces kunnen triggeren bij mij, met name als ik met tegenslagen te maken krijg en binnen een paar minuten is het gebeurd.

Ik neem nu 1 druppel 's morgens en soms 1 druppel tegen 14:00 uur.

Bij bijvoorbeeld een tegenslag word ik nog wel getriggerd en boos of gefrustreerd maar het malen stopt direct, dus het escaleert niet meer omdat ik wat lakser of relaxed ben.

Dus de depressies komen bijna niet meer

Bij 2 druppels word ik iets te relaxed en laks en dan functioneer ik niet zo best  :)

Maar 1 druppel werkt super.

Dit betekend niet dat alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen en ik ben nog maar een 1.5 week geleden mee begonnen.
Maar dit ziet er wel veel belovend uit.

Heb je wel eens gehad dat je ipv dat de emoties minder werden en relaxed dat het dubbel of driedubbel zo hard  terug komt in je high zijn?? Ik heb het al een paar keer gehad met THC olie net iets teveel ( dikke druppel ipv kleine) en ik zat zeg maar aan wat betalingen te denken en voor ik het wist totale paniek hahah ik weet dat de emotie versterkt wordt en het kan een negatieve emotie heel erg versterken.. Gelukkig ken ik de prikjes van de THC en weet ik hoe ik ermee om moet gaan .. Maar best apart.. heb van me 12 jaar tot 20 dag in dag uit BERGEN hasj en weed weg gestouwd .  Nu is 1 druppeltje THC voldoende en ik rook trouwens niets erbij ofzo en neem CBD met klein beetje THc erdoor overdag ;) Hebben er wel HEEEl veel baat bij!! Super dat het zon positieve invloed kan hebben op je geest en lichaam ! Van bloedende aambeien inwendig ( door slecht eten ) en nu ?? Bergen komkommer en paprika en andere groenten ! Geen gezeik meer met bloed schijten ( was best erg en je gaat al gauw aan K denken natuurlijk maar goed .. Ik weet dat mensen er niet zomaar over praten of voor naar de dokter gaan.. Ken zat mensen die bijv chauffeur zijn en dit ook hebben of hadden.. Veel vezels eten is een must ! Maar door de THC olie op me reet te smeren ben ik er in een dag vanaf hahaha 😂😂Maar het voornaamste waar ik het voor neem is de stress en het vreselijke onrustige gevoel in me poten..  Na een dag werken niet stil kunnen zitten op de bank niet slapen en zeer snel geïrriteerd .. Daarbij nog wat familie dingen die ook meespelen .. Nu ? We eten super ! Veel groenten alsof me lijf vraagt om groen heel gek dat begon met de start vanCBD gebruik al en met de THc erbij is het resultaat ongelooflijk .. Je VOELT gewoon dat alles in je lijf weer wordt gerepareerd ! 

Geestelijke rust en top slapen ! Geen stress meer en heerlijke stoelgang haha ja ok het bovenstaande verhaaltje is misschien wat ranzig maar ik zat er maar mooi mee .. NU NIET MEER ;))) 

Kan niet wachten om weer te oogsten want voor ons NOOOIT niet meer zonder onze wonder olie !!

greets DutchPassion119