• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Buitenkweek actie Royal queen seeds

38 posts in this topic

Hallo allemaal super bedankt ik ben er erg blij mee haagse smoker en blackwolf ook gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijs.

en newbee met de troost prijs je moet maar denken het plante wass misschien klein maar het heeft vast lekker gesmaakt!

karel ook bedankt voor al het werk dat je doet zodat wij op dit leuke forum kunnen zitten!

hee john dat zijn zeker leuke soortjes die jij op noemt de blue mistic heb ik al eens verduistert een paar jaar geleden dat is zeker een super soortje.

de special qween ken ik niet maar lijkt me ook zeker de moeite waard heb je ook ervaring met de Og kush van rqs?

groeten medi

nee met die soort nog niet maar hier op het forum zit iemand die daar wel ervaring mee heeft

foto wedstrijd canabis en photshop als ik me niet vergis de wedstrijd die djp won met de bon van dutch passion

bij sensi life moet je daar voor zijn die heeft die al gekweekt normaal

grtz

Ik heb mijn bestelling al gedaan. ik hoop dat het snel binnen is.

dan zal ik wel even een foto plaatsen

Trouwens een voorstel voor volgende jaar. Kunnen we niet als wedstrijd de hoogste plant.

Dan komen er mooie foto's van grote planten. Deze kunnen ook gebruikt worden om de site wat te promoten.

Dit moet wel voor februari bekend zijn. Want om de 4 meter +te halen zullen veel mensen waaronder ik nog wat moeten ondernemen qua grond. Ik weet niet of dit een goed idee is om dat sommige mensen afhaken om dat ze niet de hoogte in kunnen.

Misschien moet er om gestemd worden.

Ik kan hier de hoogte niet in i.v.m. buren, dus ik haak al af...

Ik heb vandaag de zaden al ontvangen super ook nog 5 gratis zaden erbij en gratis vloei!

nogmaal bedankt

elplantos misschien een guerilla spot zoeken voor de grootste plant :D

groeten

Ik heb het ook net binnen gekregen 6 zaden en 1 gratis. Ook vloei gratis haha had net 3 vloei bestels.

post-701-0-00309100-1382627981_thumb.jpg

post-701-0-39629600-1382628056_thumb.jpg

post-701-0-09745700-1382628139_thumb.jpg

post-701-0-44198100-1382628246_thumb.jpg

mooi blackwolf ik plaats ook maar even en foto van de prijs

zat ook erg goed verpakt in een doosje super

post-631-0-07301300-1382629105_thumb.jpg

royal haze automatic is een goeie blackwolf .

bestel dan maar eens bij hen via de stealth verzending dat is pas hardcore verpakt :D

de eerste seconde denk je wat the fuck doe je dat andere doosje open denk je huh

en dan vind je opzij een pakje :D

ik vind het boekje zeer interessant. ik vind het leuk. ik zal er zeker bestellen als ik iets wil hebben.

ik ga de volgende keer medical wied bestellen. lijkt me leuk.

Congratz iedereen! Heb mn prijs nog niet binnen, zal een deze dagen wel goed komen ;)

En hij was heerlijk mediwiet. Ik blow niet vaak, maar je eigen 'klientjes' moet je eigenlijk wel proberen he!?