• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
Elmo

Nieuw Bewijs DAT de Stoffen in Cannabis ECHT Kanker genezen!

6 posts in this topic

Nederland wietland

Nederland heeft altijd de reputatie gehad van wietland

En daar moeten we trots op zijn

In Amerika is Nu wetenschappelijk bewezen dat de stoffen in cannabis echt kankercellen doden

link

http://www.endalldisease.com/harvard-study-says-marijuana-cures-cancer/

De onderzoeken zouden moeten aantonen dat wiet heel slecht voor je is

maar in meer dan 500 wetenschappelijke studies is dus naar voren gekomen dat de plant cannabis . niet giftig is , je daar niet aan dood kan gaan hoeveel je ook oprookt of in neemt en DAT IS DE WAARHEID OVER CANNABIS

geloof het of niet maar we zijn al decennia voorgelogen over deze prachtige plant !

en dat is nu wetenschappelijk bewezen in Amerika !

dus nederland heeft geen restricties meer om de teelt en gebruik ook te legealiseren !!

Ik ben een jonge man en al vanaf mijn 10e jaar gefasineerd door de cannabis plant en heb daar dus een zelfstudie van gemaakt de afgelopen 20 jaar !

En er dus achter gekomen dat cannabis een belangrijk medicijn is !!

En NIET die gevaarlijke `drug` wat altijd verteld word !!

we zijn voorgelogen mensen!!

ik blow al 19 jaar, heb nergens last van

ben topfit en kan behoorlijk rationeel nadenken . ben recht door zee

vorig jaar kreeg ik het nieuws dat mn vader keelkanker heeft en even daarna dat mn schoonvader ook kanker heeft in zn hoofd en longen

ik heb hem verteld dat wietolie kanker geneest maar hij wou dat in eerste instantie niet geloven

wat later kreeg hij een lelijke plek op zn neus wat dus huidkanker is

de doctoren in het ziekenhuis

wisten niet wat het was en konden niets aan de plek doen zeiden ze

We zijn begonnen met verdune wietolie op de huidkanker plek te smeren

en na 6 dagen is de plek al aan het genezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

stel je voor wat pure wietolie zou doen !

Maargoed de doctoren hebben dus de verbetering gezien van de plek op zn neus en wouden weten hoe dat komt !

WANT ARTSEN IN NEDERLAND WETEN DUS HELEMAAL NIETS OVER DE GENEZENDE WERKING VAN CANNABIS

We hebben de doctoren dus verteld dat dat geneest door het gebruik van wiet olie

en de doctoren vragen mij nu info ???

kanker artsen die een simpele blower info vragen over het geneesmiddel tegen kanker?

Ja zo gek en triest is het in dus nederland gesteld met de medische wetenschap

Maar goed we hebben u dus BEWIJS DAT WIET KANKER GENEEST !!

een revolutie is op gang aan het komen

vertel dit aan iedereen die je kent vooral je arts of huisarts

iedereen !!!!!!!!

Ik ben al 20 jaar met cannabis bezig en nu dus wetenschappelijk bewijs vanuit amerika en nu zie ik het met mn eigen ogen ( en de artsen nu gelukkig ook )

wiet mag niet langer illegaal zijn alleen al om deze reden !!!!

we zijn voorgelogen en moeten Nu terug vechten als mensen zijnde

Dit kan zo niet langer in nederland die criminalisering van wietkwekers !!!!

we moeten trots op die mannen zijn :)dat ze dit medicijn kunnen kweken !!!

Met vriendelijke groeten

Eelco :)/>

Een toevoeging wat ik zo tegen kwam op internet,.

Enige toelichting over de relatie marihuana en kanker

In 2006 werd het onderzoek uitgevoerd door een team van medische onderzoekers aan het Virginia Commonwealth University’s Pharmacology and Toxicology department on leukemia patients. De onderzoekers gaven hoofdzakelijk in grote lijnen aan dat indien dagelijks voor een langere periode van tijd ingenomen cannabisolie feitelijk de groei van kanker omkeert en mogelijk leidt tot remissie bij de patiënt, met geen toegevoegde bijwerkingen.

Gebruikelijk is, wanneer een leukemiepatiënt het ziekenhuis ingaat voor opname en behandeling, ze de zeer uitgebreide behandeling met chemotherapie krijgen, meestal gepaard gaande met radiologische behandeling. In plaats van een mogelijke behandeling te overwegen van marihuana tegen kanker, gebruiken artsen deze niet alleen ineffectieve maar ook gevaarlijk behandelingen. Cannabis anderzijds, zoals uit het onderzoek is gebleken, heeft nagenoeg geen bijwerkingen. Het is met name veilig en effectief wanneer het wordt toegediend in een schone en oordeelkundige medische omgeving en in de vorm van olie.

Andere onderzoeken zijn in de afgelopen decennia uitgevoerd en lijken veel op deze: Manuel Guzman, locatie Madrid, Spanje, ontdekte dat cannabinoïden de groei van tumoren in een verscheidenheid van proefdieren substantieel afremde. In het onderzoek ontdekte hij ook dat niet één van deze geteste dieren welke vorm van bijwerkingen dan ook ondergingen die in veel soortgelijke behandelingen met chemotherapie gezien worden.

In toenemende mate wordt steeds duidelijker dat je iedere narigheid die geassocieerd met traditionele kankerbehandelingen kunt vermijden en de krachtige, effectieve genezende krachten van THC kunt omarmen, en vergeet niet de positieve eigenschappen van de “andere primaire cannabinoïde, cannabidiol (CBD) van cannabis.

Als de resultaten geen beroep doen op je gezonde verstand, dan zullen misschien de in totaal 2.500 bestudeerde patiënten in deze 37 gecontroleerde onderzoeken de mythe ontkrachten dat cannabis alleen gebruikt kan worden als een “gevaarlijke” drug. Geen van de patiënten rapporteerde enige vorm van bijwerkingen van het gebruik van medicatie op basis van THC, wat meer bijdraagt aan de voordelen van medische marihuana en de versterking van het positieve verband tussen marihuana en kanker.

De echte ironie in deze situatie?

De gecombineerde regeringen van de wereld zijn door de jaren de primaire autoriteiten achter meer dan 30 afgeronde onderzoeken zoals deze en hielden ze geheim voor het grote publiek. Het zou niet erg bevorderlijk voor onze regering zijn als bekend werd dat drug die als gevaarlijk is geclassificeerd in werkelijkheid mensen kan helpen.

Door, Patrick Gallagher.

bron

onderzoek, en links

jammer voor de overheid

maar daar hebben we schijt aan

die leugens zijn nu wel even over

en wiet zal legaal worden :)/>

steeds meer doktoren zien nu dat cannabisolie echt werkt tegen huidkanker !!!

en als het daar al tegen werkt dan dus ook tegen andere kankers

get the word out and legalise

Onderzoeken of het zo is?

DAT is niet meer nodig ,dat bewijs is nu geleverd

Ik ga net iets beter slapen nu Elmo thanx ! :)

Kanker is iets wat vrij vaak voorkomt namelijk als je daarop let tenminste.

Grtz

http://www.bsemc.nl/

Kijk ook maar eens op deze site.

Hun helpen medicinale gebruikers hun eigen wietje te kunnen kweken en als ze daar geen mogelijkheid toe hebben, kunnen ze lid worden van een vereniging, die voor hun gaat kweken, zoals in Belgie en Spanje als grote voorbeeld het geval is.