• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Fotowedstrijd februari

49 posts in this topic

Beste forum lezers,

Het is alweer de 2e maand dat we de fotowedstrijd organiseren samen met coffeeshopnieuws.nl Een foto wedstrijd waarbij iedereen met een fototoestel aan mee kan doen. Het gaat hier om unieke/ eigen foto's

Elke maand een andere thema, voor deze maand is het thema Cannabis and gaming.

Voor de maand februari (thema wiet en games) hebben via online gameshop thegamedistict.nl een 2e en 3e prijs terbeschikking gekregen. voor de 2e plaats een waarde bon van 30 euro en voor de 3e plaats een waardebon van 20 euro. Deze kan worden ingeleverd bij

game1.jpg

of bij

Smoking1.jpg

Ook deze maand zijn er weer zaadjes van Devils harvest te winnen.

DHseeds.jpg

Deze maand zijn de prijzen 2x 5 casey jones zaadjes van devils harvest seeds.

En een jaar voorraad Futurola lange vloei, naar je eigen keuze. (wat neer zal komen op 1 doos vloeia 50 pakjes),

futurola.jpg

En ook deze maand is er door GagaTrading een harvestscope (60x vergroting) ter beschikking gesteld , voor de leukste foto van een mooie wietplant,.

gagatrading.png

De thema's nog een keer

Januari : Foto van een mooie wietplant (geweest)

Februari : cannabis en gamen

Maart : cannabis en voedsel

April : cannabis en het buitenleven.

Mei : cannabis en creativiteit. (photoshop je gek)

Gr Karel kweker

(edit regels toegevoegd)

Doe mee en win een van de leuke prijzen.

Basisregels:

- Om mee te kunnen doen en je fotos te kunnen plaatsen moet je je aanmelden / registreren op wietforum.eu , aanmelding registratie op coffeeshopnieuws.nl is niet vereist.

- De fotowedstrijd zal elke maand op de 1e van de maand beginnen.

- Winnaars van de voorgaande themamaand worden uiterlijk voor de 7e van de opvolgende maand bekend gemaakt op Coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu

- Alle fotos voor een maandthema moeten voor de laatste dag van de maand 24.00u gepos zijn in het aangewezen forumtopic op Wietforum.eu

- De winnaars worden bepaald door de webmasters van Coffeeshopnieuws.nl en wietforum.eu plus hun sponsors eventueel na vermelding aangevuld door derden.

- Over de uitslagen van de maandelijkse wedstrijd wordt achteraf niet gediscussieerd.

- Minimale deelname leeftijd 18 jaar in de maand dat een fotowedstrijd begint.

- Per maand kan per deelnemer met maximaal 3 fotos worden deelgenomen.

LET OP: De foto's die je instuurt moeten jouw eigendom zijn en mogen geen copien zijn van anderen of andere media.

Alle fotos die je instuurt worden eigendom van Coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu en kunnen ter decoratie van de sites of bij artikelen worden gebruikt.

Privacy:

Wij zullen alle ingezonden informatie zoals adres naam ip-nummer etc als privé-informatie behandelen.

Het is toegestaan om op het forum onder een 'nickname' te registreren, wij zullen enkel uw adresinfo of postadres vragen als u een prijs toekomt.

Als de prijzen zijn verzonden verwijderen / vernietigen wij uw adresinformatie direct.

wij zullen nooit prive gegevens en/of informatie doorspelen naar derden.

Aan deze pagina en/of de texten hierop kunnen geen rechten worden ontleend door derden.

Eventuele wijzigingen voorbehouden.

Gr Karel kweker

wat valt er te beschrijven als cannabis gedroogde toppen ofzo iets ??

Hoe bedoel je John?

De bedoeling is dat je een foto maakt met als thema wiet en gaming.

Daar mag je vrij creatief in zijn. :lol:

het is geen poker maar ik pas hiervoor wel even dan .

daar heb ik geen inspiratie genoeg voor

ik zie mezelf zoiets doms niet doen hoor AGS

ik heb al eens een easy roller op een plant laten vallen met alle verwondingen van dien .

stel u voor dat die xbox viel !

daarvoor heb ik me ps3 te graag hoor

Goede morgen,

Dit spelletje doe ik bijna dagelijks.

Om mijn hoofd leeg te maken.

post-561-0-52555200-1359714095_thumb.jpg

Dit is alvast nr 1

ik zal maar eens in de jungle van mijn favoriete spel gaan rond dwalen dan en die cannabis plant zoeken

ik had er ooit eens eentje gevonden toen ik in een bosje kroop dat is al wel even geleden dat ik die gevonden heb de vraag is natuurijk weer waar .

ags zwaarte kracht gaat trekt je naar de aarde toe

geinig gevonden wel op je lamp kap nog een controller in je plant leggen en het wass net of die xbox speelt

dit zijn de mijne dan sommige wat minder duidelijk daarom heb ik er wat meer op staan

post-4-0-14559800-1359803207_thumb.jpgpost-4-0-71582800-1359803214_thumb.jpgpost-4-0-24062600-1359803223_thumb.jpg

een plant samen met me goud geweer op call of duty black ops 2

Ik kom nog hoor jongens en meisjes, laugh.gif

even een vraag voor ieders info.. Mag het gefoto shopt zijn?

als het maar met games te maken Heeft?

Gegroet tip-top!

Hey Tip-top,

Nee dat is niet de bedoeling, Dit omdat het eerlijk te houden naar mensen die niet zo goed zijn met pc's of met photoshop ;)/>

Gr Karel

Edit: Hier kreeg ik natuurlijk direct een PM op een wel terecht. waar word hier de grens getrokken? want de 1e persoon doet ook van alles met de foto, en dat mag wel?

vorige maand heeft er zelfs iemand gewonnen die tekst in de foto heeft verwert.

Nou als de foto zelf niet bewerkt is de bedoel zo als kera lady heeft gedaan bij winnaar van vorige maand stukje tekst moet wel kunnen , maar om nu planten te gaan knippen en plakken en opleuken met photoshop gaat weer te ver.

(ik hoop dat het duidelijk is? zoniet hoor ik het graag :D )

Goede morgen ieder!

Tekst op foto's eerste maand helemaal top en leuk! Dat siert de foto!!cool.gif

maar knippen plakken etc kan in de maand april als ik me niet vergis!

Beste Ags ik vind jou foto met de Xbox op de lamp lef hebben! Leuk bedacht gegroet!

Tip-top

Nou wees creatief Tip Top,.. we hebben maar een korte maand en heel veel mensen doen nog niet mee, (beetje jammer)

Gr Karel

dit keer ben ik de meest vinding rijke !!!!

haha

Hej Karel ik ga eens even kijken. Want wil graag mee doen!! Maar het moet toch betr zijn dan die Xbox op lamp natuurlijk!

Het is jammer maar veel mensen hebben geen wietplanten of juist niks met games dus wie weet dat volgende maand alles los gaat ;-)

ach tip top ik en fotoshop zijn ook geen goede match hoor .

je moet het zo bekijken iedereen heeft zo zijn specialiteit of zijn ding .

je ken ook niet altijd winnen he