• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
raffie77

Ik denk dat ik flink stoned ben geweest

11 posts in this topic

Hoi mensen,

Ik was bezig met het strippen van de toppen en bladeren om wietolie te maken.

Toen ik klaar was had ik allemaal groen plakkerig spul aan mijn vingers, is dat trouwens pure THC?

Ik had besloten om iets nieuws te proberen:

ik een druppel olijfolie op mijn vingers en ik kreeg het voor elkaar om die groene substantie van mijn vingers af te krijgen, en het werd eigenlijk bolletjes gruis.

Toen mijn vingers schoon waren kon ik van dat groene gruis een balletje draaien van een formaat van een halve erwt denk ik.

Vervolgens heb ik dit balletje verwarmt au bain marie met wat olijfolie en dit goed kunnen mengen.

Dit opgezogen in een spuit, ik had volgens mij net 1.5 ml in de spuit gekregen.

Ik nam 2 druppels en later heb ik niks vernomen,

de volgende avond voor dat ik naar bed ging heb ik de rest van die spuit naar binnen gewerkt.

2 uur later werd ik wakker, Duizelig dat ik was joh, ik zag vierkante patronen die draaiden met grappige kleuren,

vervolgens draaide alles veel sneller, daar werd ik duizelig en misselijk van, ik voelde mijn benen amper en ik kreunde.

Ik vroeg mijn vrouw of zij even de CBD wilde halen, ik heb daar wat druppels van genomen, CBD schijnt de geestelijke werking van THC deels op te heffen. Even later moest ik overgeven.

Mijn vrouw zei wel wat tegen me maar dat klonk wat ver weg en haar stem was wat vervormd.

Na het overgeven ging het wat beter, even later viel ik in slaap.

De volgende ochtend voelde ik me nog een beetje raar maar niet echt storend.

kennen jullie deze ervaring?

Als dit hetzelfde is als blowen, dan ga ik beslist nooit blowen, wat een eng kut gevoel was dat zeg.

Het was de wietplant northenlight X bigbud autoflower trouwens.

Ik ben benieuwd of jullie weten wat die groene pikkerige substantie is en of jullie dat wat ik net omschreven h eb wel eens hebben ervaren met blowen

1 person likes this

Wat jij beschrijft heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. In combinatie met alcohol kon alles wel eens erg draaien maarja dan is de oorzaak ook bekend :) Uiteraard als we aan de huka of chillum hadden gehangen wel eens gehad dat ik flipte maar ook daarin herken ik niet wat jij beschrijft. Blowen is echt iets anders dan olie en is gewoon over het algemeen relaxed.

Uiteraard als we aan de huka of chillum hadden gehangen wel eens gehad dat ik flipte maar ook daarin herken ik niet wat jij beschrijft.

Kun jij dit eens omschrijven wat dat "flippen" inhoud?

Tja, flippen...overmatig zweten, liefst stil zitten, oncontroleerbare negatieve gedachten/gevoelens, soms bijna angstig te noemen, versnelde hartslag, in jezelf gekeerd..dat soort gevoelens.

1 person likes this

Tja, flippen...overmatig zweten, liefst stil zitten, oncontroleerbare negatieve gedachten/gevoelens, soms bijna angstig te noemen, versnelde hartslag, in jezelf gekeerd..dat soort gevoelens.

Ik heb daarna nooit meer een joint aangeraakt..... ik denk dat ik het algemene gevoel bij die trip het beste kan beschrijven als: paranoïde

Hoi raffie. Dat plakkerige spul is inderdaad het hars van de plant. Thc dus ook. Je hebt te veel gepakt en dat ben je niet gewend. Dat heb ik ooit gehad met een joint. Dus niet te veel pakken als je het niet gewend bent.

paranoïde

Inderdaad, en met roken hoeft dat niet altijd te worden veroorzaakt door teveel. Als je echt niet goed in je vel zit (geestelijk) kan dat zelfs door "normale" hoeveelheden THC al ontstaan.

Uiteindelijk is THC net als voeding een stimulator voor het lichaam. M.a.w. goede voeding an sich maakt het lichaam niet beter maar levert de bouwstenen aan het lichaam om zichzelf te herstellen. Dus flip je dan is er meestal al iets dat niet lekker zat. Maarja dit is ook psychologie van de koude grond en een leek. :)

2 people like this

Verse wiet/thc kan echt heel sterk zijn. Te sterk om het zo te nemen. 

Misschien was het beter om de cbd te laten staan in het vervolg. Wat suikerwater of iets zoets helpt misschien beter. En iemand die tegen je zegt wat er aan de hand is en dat het vanzelf over gaat. Om het hoofd wat koel te houden. 

1 person likes this