• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
kera lady

waar gebruik ik het allemaal voor

6 posts in this topic

Zoals de topictitel al omschrijft, ik gebruik het voor vele doeleinden. Al jaren lang. Kan niet tegen de reguliere medicatie die voorgeschreven wordt in het ziekenhuis of bij huisartsen.

10 jaar geleden kreeg ik een gezwel in mijn lever, door de reguliere medicatie die ik kreeg in het ziekenhuis. Dit gezwel is verdwenen na geen medicatie van het ziekenhuis meer te gebruiken, zelfs geen anticonceptipil, mezelf te laten steriliseren en alleen cannabis als medicijn te gebruiken. Gelukkig is het tot op de dag van vandaag niet meer teruggekomen en daar zit ik ook niet op te wachten uiteraard.

Echter heb ik ook COPD, waarvoor ik de vaporizer heb aangeschaft. Ook gebruik ik bij verkoudheid, koorts, of longontsteking pure wietolie.

Dan ben ik binnen een paar dagen de oude, zonder antibiotica of andere zooi, die de gemiddelde Nederlander naar binnen slikt als ze een ontsteking hebben. Vaak wordt een ontsteking ook genezen door je eigen lichaam, maar dan duurt het iets langer.

Ook al heb ik COPD, het is voor mij zeer moeilijk het roken van een jointje te laten, dus die poging komt nog wel een keer als ik er echt aan toe ben. Heb al diverse bongs in mijn bezit, maar wil nog een goede verdamper voor olie en hasj hebben, dan hoop ik het roken echt achter me te kunnen laten.

Ik neem olie meestal in in pure vorm, of direct op tong, of ik maak er voeding mee, zoals een cake of chocolade, of gewoon boter voor op de boterham. Ook maak ik wel eens thee van de bladeren, dit is toch weer net een ander effect. En werkt ook effectief tegen pijn, tevens wordt je er relaxed van, zodat je makkelijk kan slapen.

Tevens gebruik ik het voor mijn fybromyalgie. De pijn die ik heb met die koude weer, wordt aangenaam verzacht, door het gebruik van cannabis, in meerdere vormen. Uiteraard werkt olie het langst en effectiefst.

Omdat ik verschillende aandoeningen heb, heb ik ook verschillende soortjes nodig.

Daarom vind ik het fijn om mijn eigen medicijn te laten groeien, zodat ik weet dat er niet mee gerotzooid is.

Als ik ontstekingen heb of hoge koorts, doseer ik hoger en het komt altijd goed met me.

Dank je Cannabisplant, gewoon omdat je er bent.post-561-0-52607900-1360161574_thumb.jpg

Hoop dat andere hun ervaringen ook willen delen

1 person likes this

Hey Kera lady,

Mooi verhaal, wel kut dat je niet tegen normale medicatie kan.

Goed dat je de plant hebt gevonden.

Zelf heb ik op me blogsite een stukje geschreven eerste joint van de dag

Zelf rook ik alleen wiet, en heel af en toe in een stukje boterkoek.

Zelf zou ik ook graag een verdamper willen. lijkt me echt een stuk fijner.

Gr Karel

Het mooie is, dat alle soortjes een andere uitwerking hebben.

Met een hoog CBD gehalte is ideaal voor de pijn. Hasj, bevat een hoog cbd gehalte over het algemeen en ik neem dit dan ook vooral voor de pijn in, nadeel is voor mij, dat ik er erge honger van krijg. En op latere leeftijd, gaat je dat gewicht opleveren. Maar beter gezond en gezet als mager en ziek met veel pijn. :D

Mijn verdamper staat hier 24/7 aan.

post-561-0-71356300-1373312838_thumb.jpg

AHO gebruik ik alleen nog verwerkt in choco s

post-561-0-56857900-1373312749_thumb.jpg

post-561-0-94672800-1373312782_thumb.jpg

Heb alle medische soortjes van bedrocan getest, geef mijn eigen soortjes maar. Die werken veel beter. Smaken beter. Effect is beter.

post-561-0-85994400-1373312927_thumb.jpgDit is de nieuwste variant de enige indica die ze hebben.

Alleen met het hoog CBD gehalte de Bediol Granulaat is nog om te doen, het effect is zeker goed te noemen.

De prijs is het niet waard, dus voor mij geen staatswiet meer, maar mijn eigen kweek.

Tevens maak ik tegenswoordig veel tinctuur. Een medicijn wat al eeuwen gebruikt wordt.

Lang houdtbaar en zeer effectief.

post-561-0-47892700-1373313128_thumb.jpg

Ook maak ik nog steeds stukjes hasj

post-561-0-18637900-1373313165_thumb.jpg vers van de pers, klaar om te curen

Zo dat was het wel weer voorlopig.

Dat is niet goed voor mij zulke chocolaatjes,.

Ik kan er geen stop in als er ergens chocolade in zit... LOL

Lijkt me wel erg lekker om een keertje te testen, maar dan moet ik zeker weten dat er maar 1 van is. lol

Stukje hasj ziet er ook weer lekker uit

Gr Karel

Toch fijn waar het allemaal goed voor is....

Ik gebruik het als 1e voor mijn ADHD.... een goede indica bezorgt mij wat rust in mijn hoofd en zorgt ervoor dat ik iets beter kan slapen, daarvoor rook ik meestal voor het slapen gaan een Joint met indica ice hasj.

Zou ik dit alles met een sativa doen, word ik gek van mijzelf.. ik noem dat een Mindfuck.. echt niet fijn..

verder helpt het mij ook bij mijn pijn die ik heb als gevolg van hypermobiliteit in de gewrichten.. het ontspant en daardoor is t allemaal wat beter uit te houden.

blessed be Greenwitch