• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Databaas

Update Forum: 26-2-2013

2 posts in this topic

Beste kweker, boeren en buitenlui ;),

Zoals jullie gemerkt hebben is het stil geweest. De reden: Ik heb een nieuwe baan welke mijn volle attentie nodig heeft gehad.

Wij zijn bezig met het opzetten van een internationaal forum naast deze vreugde plaats voor engels sprekende liefhebbers van het groene goedje ;).

Ik ben op de achtergrond in mijn vrije uurtjes bezig met het vertalen van het uiterlijk van dit forum naar het nieuwe deel en zoals jullie waarschijnlijk wel doorhebben, gaat ook die software ook draaien in dit deel van het forum. Het duurt langer dan gepland, voornamelijk omdat het allemaal niet compatible is met elkaar en ook jullie Databaas het soms lastig vind om alles juist te vertalen in PHP.

Niet getreurd, de nieuwe update is snel klaar en we gaan vanaf daar verder met de beloofde updates die het forum zo hard nodig is.

Als jullie nog verzoekjes hebben, post ze hieronder.

Vergeet ook niet even in de Onzin topic te kijken mocht je nog materiaal nodig zijn voor jullie indoor-achtertuin ;).

Groeten,

Databaas