• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Fotowedstrijd maart.

45 posts in this topic

coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu houden ook deze maand weer een fotowedstrijd waarbij iedereen met een fototoestel aan mee kan doen. Het gaat hier om unieke/ eigen foto's

Elke maand een andere thema, voor deze maand is het thema Cannabis en voedsel.

Ook deze maand zijn er weer zaadjes van Devils harvest te winnen.

DHseeds.jpg

Deze maand zijn de prijzen 2x 5 casey jones zaadjes van devils harvest seeds.

En een jaar voorraad Futurola lange vloei, naar je eigen keuze. (wat neer zal komen op 1 doos vloeia 50 pakjes),

futurola.jpg

En ook deze maand is er door GagaTrading een harvestscope (60x vergroting) ter beschikking gesteld , voor de leukste foto van een mooie wietplant,.

gagatrading.png

De thema's nog een keer

Januari : Foto van een mooie wietplant (geweest)

Februari : cannabis en gamen

Maart : cannabis en voedsel

April : cannabis en het buitenleven.

Mei : cannabis en creativiteit. (photoshop je gek)

Gr Karel kweker

(edit regels toegevoegd)

Doe mee en win een van de leuke prijzen.

Basisregels:

- Om mee te kunnen doen en je fotos te kunnen plaatsen moet je je aanmelden / registreren op wietforum.eu , aanmelding registratie op coffeeshopnieuws.nl is niet vereist.

- De fotowedstrijd zal elke maand op de 1e van de maand beginnen.

- Winnaars van de voorgaande themamaand worden uiterlijk voor de 7e van de opvolgende maand bekend gemaakt op Coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu

- Alle fotos voor een maandthema moeten voor de laatste dag van de maand 24.00u gepos zijn in het aangewezen forumtopic op Wietforum.eu

- De winnaars worden bepaald door de webmasters van Coffeeshopnieuws.nl en wietforum.eu plus hun sponsors eventueel na vermelding aangevuld door derden.

- Over de uitslagen van de maandelijkse wedstrijd wordt achteraf niet gediscussieerd.

- Minimale deelname leeftijd 18 jaar in de maand dat een fotowedstrijd begint.

- Per maand kan per deelnemer met maximaal 3 fotos worden deelgenomen.

LET OP: De foto's die je instuurt moeten jouw eigendom zijn en mogen geen copien zijn van anderen of andere media.

Alle fotos die je instuurt worden eigendom van Coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu en kunnen ter decoratie van de sites of bij artikelen worden gebruikt.

Privacy:

Wij zullen alle ingezonden informatie zoals adres naam ip-nummer etc als privé-informatie behandelen.

Het is toegestaan om op het forum onder een 'nickname' te registreren, wij zullen enkel uw adresinfo of postadres vragen als u een prijs toekomt.

Als de prijzen zijn verzonden verwijderen / vernietigen wij uw adresinformatie direct.

wij zullen nooit prive gegevens en/of informatie doorspelen naar derden.

Aan deze pagina en/of de texten hierop kunnen geen rechten worden ontleend door derden.

Eventuele wijzigingen voorbehouden.

Gr Karel kweker

verder is al de intresse verdwenen want er is al een spacecake gedropt lol .

de fun van deze maand is verbrod door kera lady

moet je er nu een appel cake op zetten kera lady heeft de nummer 1 canabis met voeding foto al gepost

spelbreekster <_<

Ik begrijp niet wat er verkeerd was met de foto van Kera Lady eerlijk gezegd, leek me helemaal binnen de regels...dit is een leuk forum en wil dat graag zo houden dus ga gewoon door, verliezen hoort ook bij wedstrijden of je dat nu leuk vind of niet.

Grtz

Hoho, Kera Lady .. Doe gewoon mee.

Als je de leukste foto hebt win je gewoon weer de 1e prijs.

Zou leuk zijn als er wat meer concurentie kwam ;-) En idd als je wilt winnen moet je gewoon een mooiere foto als de rest post. simpel als wat. Dus niet lopen zeuren.. gewoon mee doen en er iets leuks van maken

kennen ze niet tegen een geintje zeg .

nee hoor ik was er maar mee aan het lachen .

mijn inspiratie voor deze maand is echt zoek .

En we zijn weer vertrokken ! :)

Kera lady ben jij dat op die foto ??? :P

En zet die cake daar gewoon op...eerlijk is eerlijk, was een geintje blijkbaar en moet kunnen...hoe stoned we ook zijn hehehe

et was idd maar een stoned grapje van me .

trouwens denk dat je deze maand ook 3 foto's mag uploaden dus ja kera lady zet jou cake er maar terug bij hoor .

anders had ik met ags vorige maand ook kennen rellen om die virtuele plant hij wist er ook een staan in een andere game en ik was er eerst mee over de brug gekomen .

het was echt maar puur als grap bedoeld hoor het leven is al zo zuur dat ik af en toe wel eens de grapjas uithang of "probeer" uit te hangen

A Green Scene , was t maar waar

De foto van de cake heb ik weggegooid en de cake is op dus kan ik niet meer posten.

post-561-0-76825500-1363427297_thumb.jpg

nr 2

1 person likes this

die top die ziet en mar gi naal lekker uit kera lady jammy

nou kom op hee, gaat de strijd nu tussen mij en Kera Lady ?? :blink:

had toch wel wat meer animo verwacht... maargoed het kan nog 1weekje! :rolleyes:

Merinhos, denk dat ze te weinig creatieve cannabis gebruiken, omdat ze geen foto s posten :lol:

Ik doe altijd inspiratie op en wordt crea bea :D

Ben al weer met spacecakejes bezig, foto volgt nog de laatste van de drie, hier voorproefje van eindresultaat

deze foto doet dus niet mee....post-561-0-02951700-1364239632_thumb.jpg

Lizz jij hebt er echt werk van gemaakt mooi hoor,..

Zeker grappig Tiptop,.. :)

Ik wacht nog even paar dagen af,.. misschien dat het nu nog wat drukker word :lol:

Gr Karel