• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Databaas

Wietforum goes international!

7 posts in this topic

Nou medeforum vriendjes, ik heb fantastisch nieuws voor de liefhebbers. Het internationale forum werkt tot zover perfect! Hij is al up, maar nog niet toegevoegd aan de website. Dat gaan we in de loop van de komende week allemaal klaarmaken en ervoor zorgen dat iedereen het nieuwe forum kan bezichtigen. Ook verwachten we dat de rest asap veranderen gaat op het oude forum.

Binnenkort meer nieuws en vertel je buitenlandse vrienden dat ze ook welkom zijn wanneer dit eenmaal online staat.

Ik ga nu verder met hoofdtopics plaatsen en verwacht deze week meer nieuws te mogen geven.

wat bedoel je met veranderen data

op het oude forum

Veranderen data oude forum: Vernieuwen software en ervoor zorgen dat er geen posts, gebruikers en andere dingen die op het forum staan, verloren gaan.

ah ik dacht al iets geheel anders

klinkt goed .

whoop denk dat die update werkt joh of iemand moet mijn upload limiet hebben verhoogt data of kareltjuh ?

Voor diegenen die het nog niet gezien hebben ;)

www.wietforum.eu/weedforum

Hij is live en de liefhebber is welkom om daar een account aan te maken en ons te verblijden met engelstalige informatie en topics :).

Nodig jullie internationale vrienden uit voor een hartig gesprek, informatie of een ouderwets informatief topic!