• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Casto

Casto's Smoke Reports

15 posts in this topic

smoke reports.jpg
Disclaimer: Het heeft geen zin om via het forum samples aan te bieden!
Persoonlijke berichten over het testen van een gekweekt wietje worden direct verwijderd!
Al mijn verslagen zijn mijn persoonlijke mening en zijn geenszins een garantie dat een zelfde strain dezelfde uitkomst zal hebben.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

danceworld.jpg

image.jpg

Vandaag was het eindelijk zover, na wat vertraging kwam ik er eindelijk aan toe om de danceworld van the old man te roken.

Iets wat ik achteraf veel eerder had moeten doen want het pijnstillende effect wat na een paar minuten merkbaar tevoorschijn kwam heeft me goed gedaan.

Al dagen is de pijn in me nek amper nog dragelijk te noemen, dus een medicinaal soortje was voor de verandering wel eens aangenaam.

Bij het openen van het volgepropte zakje, want ja 1 topje vond die ouwe man niet voldoende valt mij direct een zeer kruidig geurenpallet op.

Ondanks dat het een indica dominante plant is valt een haze geur niet te ontkennen, daarna is het eerste wat ik opschreef: zoet alsof je een zak met kersen snoepjes van haribo open trekt.

Onbegrijpelijk maar zelfs mijn vrouw zei meteen: haribo kersen dus een andere omschrijving kan ik er niet aan geven.

Het uiterlijk is niks anders dan compacte toppen met kleverige trichomen wat het lastig maakt zonder grinder te kruimelen maar welke stoner heeft er nou geen grinder?

Idd casto!, die flikkert de grinders altijd als eerste in de vuilnisbak maar bij dit wietje had een grinder geen overbodige luxe geweest.

Onder de microscoop kan ik alleen maar zien dat het oogstmoment bij veel amber geweest is, ik zie nog genoeg milky maar voor mijn persoonlijke smaak is 60/40 wel het maximale.

We zullen wel zien wat dit met de werking doet!, maar zoals ik al zei is dat iets persoonlijks.

De smaak, mij doet hij in eerste instantie een beetje denken aan ak47, erg kruidig wat ik persoonlijk erg kan waarderen omdat mijn favoriet Northernlight ook een kruidig en aards smaakje geeft.

Het doet me een beetje denken aan, uhm diesel?, ik ben een beetje verkouden maar deze omschrijving komt het dichtst in de buurt van wat ik probeer onder woorden te brengen.

Geen voedingsresten kunnen ontdekken in de smaak, maar ik had die ook niet verwacht aangezien die ouwe man niet van gister is!

Na de eerste paar halen denk ik nog dat dit wietje kwa smaak prima te roken is, maar van de werking merk ik nog weinig, meestal komt dat na een aantal haaltjes wel opzetten maar bij de Danceworld bleef dit achterwege.

Tot ik dus na een paar minuten besef dat de pijn in mijn nek langzaam maar zeker naar de achtergrond verdrukt wordt, en de pijn plaats maakt voor een heerlijke ontspannende buzz.

Ondanks dat het een wietje is met een 1:1 verhouding thc/cbd voel ik toch een zeer welkome stone optreden, en krijg ik zin om actief bezig te zijn.

Ik denk dan ook dat ik na het schrijven van dit verslag mijn zolder eens netjes ga opruimen ;)

Kwa smaak en geur is dit zeker een aanrader, maar die uitwerking!, voor mensen met pijn echt geloof mij als ik zeg: probeer die Danceworld een keer want dat geeft echt een verlossing!

Ik weet er zijn meerdere goede pijnstillende wietjes, maar van wat ik gerookt heb staat deze Danceworld in de top 5!

verschijning: 8/10

-Mooie compacte top

-veel plakkerige trichomen

-goed gedroogd

-oogstmoment 40/60 milky/amber

geur: 7/10

- diesel

- kruidig

- zoete haribo kersjes

smaak: 7/10

- kruidig

- complexe smaken

- geen resten van voeding

uitwerking op casto: 9/10

- de buzz komt niet direct opzetten na de eerste hijsjes

- geen couchlock wietje

- actief (zin om iets te ondernemen)

- zeer goede pijnstiller

totaal: 7.75 op de schaal van casto!

Zeker een aanrader!, en voor mezelf komt hij op de lijst van soortjes die ik in de toekomst nog eens wil kweken.

Thnks voor het mogen roken van dit soortje old man, wat een genot om een avondje zonder nekpijn op de bank te chillen.

6 people like this

Casto man.........wat een eer  :)

Ik hoop dat ieder nu snap dat ik de verslagjes........ :wub: ..........graag door deze expert laat maken !

hoop dat je nog een beetje over heb om van te genieten !

thanx m8, dit heb je weer top geschreven  :)

Mooi verslag casto :)

Het was idd lekkere rookwaar van die ouwe ;)

grtz

2 people like this

Ik hoop ooit een wietje een dikke 10 te geven maar dat zal niet gebeuren ben ik bang voor :D en het is een persoonlijk iets he!.

Hoop dat ik snel wat northernlights mag testen! Was het op de meeting helemaal vergeten aan mysti te vragen maar die zag er verdomd goed uit :P

Danishcoolio.jpg

danishgold.jpg

Vandaag de tijd genomen om eens een buitenwietje van 2016 te testen en er een verslagje van te maken, dus vloei en tip er bij en eerst maar eens een kleine inspectie doen van de toppen van de Danish Gold.
Mijn eerste blik op dit wietje verraadde eigenlijk al meteen dat het om een buitenwiet ging, redelijk open structuur maar zeker niet fluffy, even de microscoop er boven zetten en Yes!!!! ook deze is redelijk aan de vroege kant geoogst, of deze soort produceert niet extreem veel amber trichomen maar dat ken ik eigenlijk alleen van autoflower.
De geur valt mee het is zeker geen stinkerd, maar toch heeft het die typische geur van een jawel buitenwietje, het is lastig te omschrijven maar iedereen die wel eens buitenwiet rookt herkent deze geur vast en zeker.
Hij heeft iets fruitigs maar het eerste waar ik aan denk bij de geur die me tegemoet komt: Skunk.
Veel meer dan dit kan ik door mijn verkoudheid er niet van maken maar er moet iets van Skunk inzitten anders stop ik per direct met verslagen schrijven :P

De smaak is fris maar na de eerste hijs uit te hebben geblazen overvalt de smaak van Skunk mij nogal, waarom? omdat ik zo aan het twijfelen was of de geur nou typisch Skunk was of niet, en na de eerste hijs was meteen alle twijfel weg want de smaak van Skunk was overduidelijk aanwezig.
Naast de typische smaak van skunk zit er ook een frisse en fruitige smakenpallet in, maar door mijn verkoudheid is dit ook zeer lastig te benoemen en zou ik niet kunnen zeggen dat het bijvoorbeeld citroen, limoen of toch wat anders is maar fruitig is het zeker.

Het eerste kwartiertje na het roken dacht ik mmmmmm dit valt me een beetje tegen eerlijk gezegt, maar Casto geeft zich niet zomaar gewonnen dus hup weer even de vrieskou in om toch nog maar wat meer te roken.
Toen ik van de vrieskou de deur opende om weer naar binnen te gaan kreeg ik een klap tegen me harses.... BAM!!! op de 1 of andere manier triggerde de zeer snel veranderende temperatuur iets in mijn hoofd waardoor ik 1 klap eigenlijk wat teveel had gerookt dan ik gewend ben.
Normaal rook ik 1 of 2 jointjes in de week dus reken maar uit :P nu had ik de hele joint opgerookt :D maar de rustgevende high maakt me ontspannen en tegelijk ook energiek om een filmpje aan te zetten.
Na een klein half uurtje voel ik mij zeer relaxed en merk ik op dat mijn spieren zich vandaag voor de 1e keer vandaag in rustmodus hebben geschakeld.
Het is zeker geen zware bodystone zoals ik die van een NL gewend ben maar het is een buitengewoon wietje om te roken als je nog de deur uit zou moeten, maar dit wietje zou ik ook op een meeting kunnen roken zonder dat ik me terug zou trekken omdat ik net wat teveel gerookt zou hebben.
Een prima wietje om de dag mee door te komen dus!  

Uiterlijk: 7/10

-Mooie topopbouw met de typische open structuur van een buitenwiet

-veel milky trichomen

-goed gedroogd lastig met de hand te crunchen

-oogstmoment 60/40 milky/amber 

- Skunk!!!!

- Typisch buitenwiet geur

- Skunk!!!!

- complexe smaken maar zeker wat fruitigs

- geen resten van voeding

uitwerking op casto: 7/10

- de buzz komt niet direct opzetten na de eerste hijsjes had een trigger nodig

- geen couchlock wietje

- actief (zin om iets te ondernemen)

- goede ontspanner

uitwerking medicinaal: 6/10 (niet meegeteld in eindoordeel)

-Pijn verminderd maar het is geen pijnstiller

-Spierontspannend, gespannen spieren komen goed tot rust

totaal: 7.0 op de schaal van casto!

Het is een met liefde gekweekt wietje en dat merk je aan de hele verschijning inclusief de smaak, bij een eerste blik druipt dat je al tegemoet.

Er zijn niet heel veel wietjes die mij heel erg actief maken maar zelfs nu we een uurtje of wat verder zijn heb ik nog altijd zin om wat te doen en ga zo ook maar eens mijn PS4 aanslingeren en wat gamen.
Eerlijk is eerlijk om er wel bij te zeggen dat ik zelf niet voor deze soort zou hebben gekozen maar nu ik hem een keer goed onder de loep te hebben genomen verdient hij zeker een eerlijke kans in mijn kas, niet dit jaar maar misschien wel het jaar daarop we gaan het zien :D

Coolio thnks m8!!!

5 people like this

Mooi verslag Casto wou ook een verslag schrijven van mijn Nl maar nadat ik jouw verslag heb gelezen laat ik dat achterwege man wat een goede topic 

2 people like this

Je moet ook geen verslagen maken van je eigen wietje :P

3 people like this

nee HPS, daar hebben wij casto voor ;)

laat hem lekker die verslagen maken, houd hem ook van de straat :lol:

mooi verslag maat, op naar de volgende !

2 people like this

RQS.jpg

DSC00602.JPG

Bron:Nononsense voortzetting zoektocht Northernlight

Ik kreeg van Nononsense 3 NL soortjes om ze aan een grondige test te onderwerpen.
aangezien ik mijn hele smokers carrière al NL rook, kan ik meestal wel een redelijk oordeel vellen, ook al is het een persoonlijke kwestie.
vandaag is het tijd om de NL van RQS te testen, ik kende hem al goed maar vond het wel prettig om hem eens van iemand anders te kunnen roken.
toen ik de top onder de micro legde merkte ik op dat hij ietwat laat geoogst was, maar dat is meer een mening dan een onderbouwing, omdat ik vind dat een NL redelijk milky geoogst moet worden ;)
dus hecht daar net al te veel waarde aan, is gewoon een klein stukje castosofie :P
De top was wel erg mooi compact, en de mooie oranje draden, en de witte poederkristallen in overvloed, verraden eigenlijk een beetje hoe potent een NL kan zijn.
De droogtijd is wel echt tot in de puntjes goed gegaan, want hij was niet te droog, maar zeker niet te nat, hij kon wat cure gebruiken, maar als ik dit in de shop zou zien, kocht ik het meteen!
De geur vond ik typisch NL, een beetje een muskus achtige geur, maar toch rook hij ook wel een beetje naar dennen.
Maar een echte duidelijke geur herken je zoiezo lastig in een NL, lekker neutraal dus!
Ook in de smaak is het lastig ergens de vinger op te leggen, ook die is zo neutraal als een NL hoort te zijn.
Nou lijkt het net of ik de NL de hemel in wil prijzen, maar nee het is meer dat ik een echte NL liefhebber ben geworden sinds het begin dat ik cannabis rook.
Ik proef gelukkig geen voeding terug in de smaak, dus Nononsense was duidelijk voorzichtig met de voeding, ook denk ik omdat de NL nogal gevoelig is voor overvoeding, waardoor je al bij de kleinste hoeveelheden verbrande bladpunten kan zien.
Maar nu het belangrijkste van alles, want ook al is de smaal en de geur goed te noemen, de uitwerking is waar je het voor doet natuurlijk.
Na een paar haaltjes, kwam de buzz opzetten, en merkte ik dat ik even snel door moest roken, omdat ik in de schuur stond (om goed de geur te kunnen ruiken) en ik wist dat hij elk moment kon inslaan.
Ik rookte de pure NL joint snel op, en klapte neer op de bank met een potje voetbal op tv.
Na een aantal minuten ging de buzz langzaam over in een heerlijke couchlock, maar ondanks dat kreeg ik zin om mijn ervaring op te schrijven.
Op dit moment is het een uurtje geleden dat ik gerookt heb en de uitwerking van de NL is er nog steeds, ietwat de vermoeidheid na een lange dag werken komt opzetten, en langzaam krijg ik zin om de binnenkant van mijn ogen te bekijken.
Maar gelukkig is het nog niet zover want ik heb nog een fotoshoot voor de boeg :D

verschijning: 8/10

-Mooie compacte top
-Heel veel witte kristalen
-goed droog, zeker niet te droog geworden
-Mooie oranje haren

- een heerlijke northernlight geur
- een muskus achtige geur, maar ook een beetje dennen

smaak: 7/10
- Verschrikkelijk lekker, goed gekweekt zonder voedingsresten
- niet echt een specifiek smaakje te herkennen, lekker neutraal zoals een een NL hoort te zijn.

uitwerking op casto: 9/10 
- de buzz komt direct opzetten na de eerste hijsjes
- na een pure joint, knalt hij er werkelijk keihard in
- lange werking

totaal: 7.75 op de schaal van casto!

Al met al een goed gekweekt wietje, waar ik van merk dat het met liefde is gedaan.
misschien geen liefde voor NL maar wel voor de plant zelf, ik weet bijna zeker dat je deze wel in je achterhoofd gaat houden.
dit beloofd wat voor de resterende NL soortjes van Nononsense!

2 people like this

norvana.jpg

image.jpg

image.jpg

Nou na alle tegenslag was ik nu wel toe aan een jointje, dus ik pakte mijn weckpot, en zocht naar het zakje van nirvana.

Even een puur jointje draaien, en de fik er in!

De top was erg compact, met redelijk wat witte kristallen er overheen, wel in een mindere mate als die van RQS, maar gaat het nou om het uiterlijk of om de uitwerking en smaak?

Onder de micro was ook deze iets aan de late kant volgens de castosofie, maar nogmaals: dat is een persoonlijke mening ;), volgens de spelregels is de timing wel goed geweest, maar mijn persoonlijke mening schijnt te tellen, dus zeg ik net te laat :D

Ik moet er wel even bij vertellen dat ik een zaadje vond tussen de top, dus je hebt een herma in je hok gehad ;).

Dus als dat van de nirvana is, knip je moeder dan maar om ;)

De droogtijd van deze wiet was weer zeer zorgvuldig en tot in de puntjes perfect te noemen!

Mijn compliment daarvoor, ik vind het soms lastig om de perfecte droging te vinden.

De geur blijf ik met NL moeilijk vinden, maar bij deze was een overduidelijk skunk luchtje te herkennen, en mijn vrouw zei meteen het ruikt ook een beetje naar peper.

Ik kon het geurtje niet beter onder woorden brengen dus peperig was de perfecte omschrijving

De smaak was neutraal, typisch NL, net als die van RQS al vond ik die RQS beter smaken.

Het peperige kwam ook een beetje naar boven tijdens het roken, en dat maakte het wel een prettig wietje om te roken.

De uitwerking dan, de buzz komt standaard snel opzetten bij de Nl, en ook die van nirvana heeft datzelfde effect.

Het geeft me zin om iets te doen, maar omdat ik niet erg mobiel ben door mijn ongeluk gister, durfde ik dat niet aan.

Mijn nekpijn vloeit weg naar een level, die ik bestempel als dragelijk, dus volgens mij kan een NL een goede pijnbestrijder zijn.

Mijn spieren zijn ontspannen, en van de typische couchlock is totaal geen sprake.

Ik vraag me dan ook af van welke strain deze NL komt, want nirvana geeft niet veel info vrij.

Lekker wietje om actief mee te zijn, geen couchlocker, maar wel een pijnstiller bij uitstek.

De duur van de werking is wel kort, met een uurtje was ik weer toe aan een jointje.

verschijning: 7/10

-Mooie compacte top

-veel witte kristalen

-goed droog, benadert perfectie

-Mooie oranje haren

geur: 6/10

- een peperige geur

- skunky

- lekker neutraal wietje met een peperig smaakje, goed gekweekt zonder voedingsresten

- peperig

-skunky

uitwerking op casto: 7/10 (omdat ik pijnbestrijding niet mee wil tellen)

- de buzz komt direct opzetten na de eerste hijsjes

- geen couchlock

- korte werking

- goede pijnstiller

totaal: 6.75 op de schaal van casto!

Mooi en lekker tussendoor wietje, door de korte werking kan ik die ook roken als ik nog de deur uit moet.

Op de schaal van NL vind ik hem door een aantal dingen, geen echte NL, als je de NL van RQS voor de nirvana hebt gerookt begrijp je wat ik bedoel, die is namelijk echt typisch een Nl.

Ik heb wel een redelijk pijnvrij avondje door dit wietje, dus dat kan ik wel waarderen.

Het is niet slecht, maar op de een of andere manier denk ik eerder aan een NL kruising dan aan een echte NL.

Op naar de spliff toppen!, het beste bewaar je voor het einde zeggen ze altijd, dus hopelijk maakt spiff die spreuk waar!

1 person likes this

Spliffnls.jpg

DSC00609.JPG

Man man man wat heb ik uitgekeken naar het testen van deze top!, ik bewaarde hem tot het laatst omdat ik hem dan neutraal kon vergelijken met een door casto gekweekte top.
Mischien is dat niet helemaal eerlijk, om een product van iemand te vergelijken met iets van jezelf, omdat ik mezelf dan voor zou trekken? nee ik ben eerlijk genoeg om dingen toe te geven.
Omdat NLS mijn lievelings soortje is?, ja mischien wel, maar als ik iets niet lekker vind dan kan ik dat alsnog eerlijk vertellen.
Afijn tijd om er 1 te rollen, en het eens onder de loep te nemen want de verwachting is hoog.
Het eerste wat me opvalt is de open structuur van de top, mischien en dat weet ik natuurlijk niet zeker, heeft hij achteraan gestaan, weg van de lamp, maar dit moet nononsense maar even bevestigen of ontkrachten.
Ik weet namelijk dat als je deze strain niet recht onder de lamp zet, hij wat open van structuur word, geen probleem verder ik geef niet zo om compact of open, als het maar goed gekweekt is.
Het vreemde was dat ik onder de micro een voor mijzelf perfecte oogstmoment waar kon nemen, milky trichomen, met een beetje amber.
Eerlijk is eerlijk, dit is het moment die ik zelf altijd uitkies om de schaar er in te zetten dus dit is voor mij echt een plus punt!
De witte plakkerige kristallen zijn in grote getale aanwezig, ze zijn niet zo wit als die van de RQS zaden, maar wel een stuk plakkeriger.
Het is niet dat het als met vers geknipte wiet echt aan je blijft plakken, maar je ziet dat ze suikeriger zijn als de RQS.
De droogtijd kan ik erg kort over zijn, perfect!, was niet ander te verwachten, maar man geef de rest van je NLS een maandje of 2 a 3 cure en je bent de bom.
Ik kan je verklappen dat ik na het roken meteen mijn topje in een klein weckpotje heb gegooid!
De geur is overduidelijk Kush, het komt zo duidelijk naar voren dat het kruidige wat ik ruik eigenlijk teniet gedaan wordt.
Het kruidige is nogal algemeen, maar ik kan niet op een duidelijkere benaming komen.

En de smaak!@#@!$@!$, wat lekker, echt mensen dit is echt lekker, man man man heerlijk!
De smaak doet me op de eerste plaats weer denken aan kush, dus dat is natuurlijk altijd goed, maar er zit iets zoethout achtigs aan, wat ik niet helemaal kan plaatsen nog.
Het is wel een sublieme toevoeging aan de smaak, dat ik hem zonder deze toevoeging minder lekker zou roken denk ik, al met al wat een parel!
Ook merk je wel een beetje het neutrale wat een NL in zich heeft, maar dan moet je echt heel goed je best doen om dit te herkennen.

De uitwerking: BAMMMMMMMM!!!!!, dit knalt er in zeg, na de eerste hijsjes plof ik op de bank, en probeer ik af en toe wat aantekeningen te maken.
Er is alleen 1 probleem, mijn concentratie is weg, foetsie, pleitte!, ik moet wat anders gaan doen dus ik probeer mij te verheugen op de Walking dead die op tv komt straks.
Wat ik in de tussentijd allemaal gedaan heb weet ik niet meer, maar zonder concentratie maar een flinke dosis inspiratie begin ik wat met mijn videobewerkingshobby te doen, en zowaar kan ik me daar helemaal in op laten gaan.
Door het couchlock effect moet ik wel lekker met de laptop op schoot aan de slag, want rechtop zitten op een stoel zit er even niet in.
Het is inmiddels een uurtje of anderhalf verder en de werking is er nog steeds, geen couchlock meer maar een actieve high met de naweeen van de stone, maken het dat ik iets wil doen.
Helaas is dit niet mogelijk maar dwing ik mezelf er toe wat ideeen op papier te zetten, en die ideeen zijn behoorlijk hoog gegrepen en creatief, dat had ik nuchter niet kunnen bedenken volgens mij.
De uitwerking is voor mij een thuisblijvertje, maar op een meeting zou die het ook erg goed doen omdat je er ook actief van wordt.
De eerste klap moet je even overwinnen en dan lul je volgens mij uren aan 1 stuk door als je mensen om je heen hebt waar je bij op je gemak bent.

verschijning: 7/10

-open structuur van de top
-veel witte kristalen
-goed droog, weer perfect
-Mooie oranje haren

geur: 9/10
- een behoorlijke kush geur
- kruidi

smaak: 10/10
- overduidelijke kush invloed
- zoethout
- northernlight is herkenbaar aanwezig

uitwerking op casto: 10/10 (omdat ik pijnbestrijding niet mee wil tellen)
- keiharde buzz
- couchlock
- lange werking
- BAMMMMM!!!!

totaal: 9 op de schaal van casto!

Ondank dat ik het uiterlijk iets minder punten geef, pakt hij de winst vooral op de uitwerking en de smaak en geur.
Dit is echt wat ik lekker vind als ik een wietje rook, en ondanks dat iedereen wat anders kweekt, zou ik iedereen eens aanraden om deze plant in zijn of haar tentje te kweken.
Tussen andere soortjes kan je makkelijk een NLS zetten als je hem voor de compactheid goed onder de lamp houd.
Ondanks de open structuur, kan ik niet te kritisch zijn over de structuur want eigenlijk doet dat er natuurlijk helemaal niet toe.
Maar echt wat een lekker rokertje!, ik laat deze lekker even curen voor een paar maanden :D

toppertje! nononsense wees er zuinig op! en als je een moedertje gaat bewaren zou ik het van deze doen, al vond ik de RQS ook een heel erg lekker rokertje.
doe ze lekker alle 2, je moet je nirvana stekken toch omhakken :)

thnks voor het mogen roken van je wietjes!

hastelacasto

4 people like this

blackbut.jpg
blackbuttop.jpg

Zo dan de winterstorm is gaan liggen eindelijk tijd om mijn verslag af te maken van de Mango Widow van @Blackbut het meeste stond al op papier dus we gaan het proberen ook weer mooi in dit topic te krijgen.
Ik moet eerst even een vloek geven richting de post :P want toen ik de verpakking opende dacht ik eerst 2 plakken hasj te hebben ontvangen zo geplet en gehavend kwam het hier aan, dit doet niet veel af van de smaak en geur maar wel voor het uiterlijk.
De Mango Widow die ik voor me heb zijn op 2 verschillende substraten gekweekt, De 1 op cocos en de andere op aarde.
Het eerste wat me opvalt bij het openen is dat de op cocos gekweekte top veel meer en veel is nog klein uitgedrukt immens veel meer oranje pistels heeft.
Ik dacht eerst dat het door de post kwam maar na ze eens goed te hebben bekeken kan ik niks anders concluderen dat het cocos substraat de planten meer pistels laat aanmaken, ik heb dit nog nooit eerder onderzocht dus weet ook niet zeker of dit typisch een cocos trekje is.
De toppen zijn keihard maar de op cocos gekweekte top ziet er compacter uit dan de op aarde gekweekte, maar ook hier is het lastig te bewijzen of dit niet gewoon door het pletten in de post gekomen is.
De toppen zijn compact vol met kristallen en pistels, en onder de microscoop krijg ik wel een heel mooi beeld van de hoeveelheid trichomen die de toppen bevatten.
Ik zie veel amber en milky trichomen, ik ben benieuwd hoe dit zich straks vertaalt als ik hem in een vloeitje gedraaid heb :D
Als ik nog wat moet zeggen over het drogen :o perfecto el mundo! het kruimelt lekker weg, ik hoef er geen grinder bij te pakken in ieder geval :D 

Het 2e wat met walmen op je afkomt is de geur!!!!, Fruitig met een peperig vleugje dat je reukvermogen prikkelt, de echte mango geur die ik verwacht had kan ik er niet uithalen want toen ik de geur tot me nam vond ik het eerder sinaasappel.

Toevallig had mijn vrouw een mango in de koelkast liggen dus heb ik de proef op de som genomen en die eens in stukken gesneden, en verdomd als je de 2 vergelijkt zit er toch zeker wel een mango geur in :D I LIKE MANGOOOOOOOOO :P 

Het peperige wat er achteraan komt kriebelt je reuk lekker wat het ook wel een beetje complex maakt er meerdere geuren uit te onderscheiden je zou eigenlijk een neutrale geur erbij moeten hebben om dit peperige tinteltje te neutraliseren.

De smaak komt in een pure joint goed naar voren: Mango/Sinaasappel/Fruit met een klein beetje een scherpe tint er in, wat overigens absoluut geen voedingsresten zijn die niet goed gespoeld zijn maar eerder dat complexe stukje wat in de geur ook aanwezig was ik kan het namelijk niet echt plaatsen.
1 Ding is zeker dit is het fruitigste wietje wat ik de afgelopen jaren gerookt hebt, en of het nou meer neigt naar mango of sinaasappel zal mij een worst wezen ik krijg spontaan trek in fruit als ik dit aan het roken ben :D 

De uitwerking: BAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM $%@% casto moet niet meer zoveel in 1x roken hehe maar ja als je een verslag wilt schrijven moet je alles toch goed ruiken, proeven en op je laten inwerken dus we kunnen niet meer terug :D

Ik kijk even naar mijn spiekbriefje en ontdek dat ik iets op geschreven heb wat ik nuchter niet kan ontcijferen namelijk: De eerste paar hijsjes rollen lekker de weg naar longen voelt als een grote hap die te geslikt is :o:o:o 
Ik kan dus alleen nog uitgaan van wat ik ervaren heb want op papier staat een stoner taal die ik niet kan ontcijferen :D

Bij mij was het na een aantal hijsjes in ieder geval snel duidelijk dat het een bankhanger zou worden beter te omschrijven als Couchlock maar dan 1 die je 1 laat worden met de bank, je zit op de bank maar eigenlijk kun je geen kant meer op.
Ik kan alleen nog maar denken aan eten, en op weg naar de keuken om wat eten te pakken was ik alweer vergeten wat mijn doel was van het opstaan uit die ow zo fijne bank.
Mij vrouw vraagt om de haverklap of het wel goed met me gaat en het enige antwoord wat ik haar geef is een BIG SMILE van oor tot oor :D ze weer al snel hoe laat het is want casto is beland in een dimensie die nuchtere mensen niet kunnen bevatten.
Deze staat van totale ontspanning doet me goed!, mijn spieren zijn rustig en staan niet zoals normaal strak gespannen wat natuurlijk ook de pijn wat verlicht.
Pijnloos ben ik niet maar dat verwacht ik ook helemaal niet te bereiken maar de momenten dat de klachten zo ver naar de achtergrond zijn verbannen dat je aan andere dingen kan denken doen me goed.
Na een uurtje verdwijnt het gevoel van stoned zijn en gaat het langzaam maar zeker over in een vriendelijk buzz die je actief maakt, en of het nou gamen of film kijken is je dwaalt nog wel te vaak af met je gedachten om er serieus mee bezig te zijn.
Een beetje dom youtube filmpjes bekijken is beter te doen dan je ergens flink op focussen, wat een top wietje :D:D 

verschijning: 8/10 (post schade niet meegeteld)
-Compacte top
-veel witte kristalen
-goed droog, weer perfect
-Bom vol oranje pistels

geur: 8/10
- Fruitig (mango/Sinaasappel) met een vleugje peper

smaak: 9/10
- Fruit
- Scherpe toon (complex)
- Fruit
- Fruit

uitwerking op casto: 10/10 (omdat ik pijnbestrijding niet mee wil tellen)
- Couchlock
- lange werking met lange naweeen

- Actief maar gebrek aan concentratie vermogen
- BAMMMMM!!!!

totaal: 8.75 op de schaal van casto!

@Blackbut wat ben ik verrast door deze strain zeg, je verwacht mango en je krijgt mango! heerlijk dat fruitige man man man.
De uitwerking was me iets teveel van het goede maar de volgende die ik rook ga ik eens rustiger benaderen :D ik ben niet zoveel gewend dus dan knalt deze er wel keihard in zeg pfffffffoeeeee.
Doet me wel verlangen naar meer dit ;) super bedankt en ik hoop dat je wat aan het verslag hebt en of je je er in kan vinden!

1 person likes this

Zoals je zelf eerder hebt gezegd, je eigen wiet kan je niet 

zelf keuren. Dat is aan andere.✌🏿️

Maar je beschrijving klopt helemaal, fruit geur, klop op de kop,

dan terug actief, honger, peper ja inderdaad. Daar kwam ik niet op:rolleyes: kruiden geur.

de aarde meid was de eerste die haar pistels verkleurden 

o ja mango niet in de koelkast bewaren, rustig laten rijpen

in de fruitmand;) ze moet als een rijpe nectarine of peche aanvoelen.

en ik kei mooie topjes kiezen, plat😩

BB is te vree, prima verslag, dank je wel👍

Mirmar heeft deze zaden in zijn shop, 

ook een mooie selectie en al een f2

2 people like this

wat een heerlijk toppic is dit toch tnahx casto ik heb genoten van je verslagen!

1 person likes this

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead