• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Fotowedstrijd Mei

7 posts in this topic

Door dat de samenwerking tussen Coffeeshopnieuws.nl en Wietforum.eu is gestopt, en de weinig animo van afgelopen maand.

Heb ik besloten de fotowedstrijd eerst een tijdje in de ijskast te zetten. Dit komt neer op we er dus nog wel een keer mee verder gaan misschien in een andere vorm.

ik hoop op jullie begrip.

Vriendelijke groet,

Gr Karel kweker

oooo.... kijk das nu eens minder leuk om te horen toch....alhoewel... inderdaad weinig animo.... en begrijpelijk...

Ja het thema moet je ook wel liggen vind ik, ook gaan mensen zich registreren om te kunnen meedoen dus zowel een trekpleister als een leuk initiatief...beetje jammer in die zin.

tja maar registreren wedstrijdje winnen en dan op andere forums gaan verslagen posten of geen is ook niet echt wat de bedoeling is van een site als deze .

de bedoeling is dat mensen ook verslagen gaan posten en dergelijke

maar dat is dan mijn mening .

helemaal gelijk in..... doe wat anders? zoals bijvoorbeeld:

uhmmm..... ja geen idee hahaha iets met aantal posten, of iets met nummers van reeds gerigistreerde mensen die een x aantal posten heeft....

of zet er een gekke prijsvraag op.... of maak de zin origineel af met maximaal 10 woorden. of wie het langste zwijgt...of wie heeft de langste.....

of wie durft.... of weet ik veel.... lol... wil best wel meedenken hoor.

Leuk om te lezen dat er toch mensen zijn die het missen, :rolleyes:

Denk ook inderdaad dat de thema van vorige maand niet handig gepland was.

Tja John dat risico loop je altijd, en dat vind ik ook niet erg. wel een tekenen dat ze ons forum weten te vinden. En misschien na een paar keer te hebben gelezen de zweer hier ook wel goed bevalt. B). We proberen er een gezellige bloel van te houden voor iedereen :P.

Voor de rest kan ik wel zeggen, dat ik achter de schermen als nog aan het proberen ben wat dingen te regelen om de fotowedstrijd voort te zetten. B)

Gr Karel