• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Predator

Koophuis - 23.5 Kettingbeding en kwalitatieve verplichting

39 posts in this topic

Klopt @Johnny_sack. Ik ken het nodige van recht en redelijkheid & billijkheid, maar had nooit verwacht dat het zo erg zou zijn. Bizar, elke punt en komma in wetteksten en contracten wordt gebruikt tegen je. Had me er nooit zo in verdiept als nu.

Maar ook wanneer je niet kweekt, moet je dus nog nauwkeuriger naar de kleine lettertjes kijken als je contacten afsluit met partijen, waaronder hypotheekbanken en verzekeraars. Ik ga daar dus binnenkort maar eens mee aan de slag.

8 planten in huur huis was voor mij niks aande hand. maar ik stond toen mischien ook al iets sterker inde schoennen dan menig andere ( medicinale verklaring ) sepot en gewijgerd iets te tekennen van de woonstichting, endie hebben er geen rechter bij willen halen denk omdat ze wel al wisten dat ze weinig kans hadden..

maar denk nogsteeds dat de medicinale verklaring indit gebeuren heeft meegespeeld 

1 person likes this

dan ook maar eens een medische verklaring zien te krijgen! Hoe krijg je die? :)

Ik heb nogal wat gewrichtspijnen, volgens de dokter dan, niet dat wiet hier tegen helpt maar dat weten hun niet natuurlijk :)

Nou kijk @Stoney dat de wiet die je nu rookt niet helpt voor je gewrichtspijn, wil niet zeggen dat er geen cannabis is die je wel zou kunnen helpen. 

Je zou eens kunnen kijken naar een soort die meer CBD heeft in het spectrum dan de soorten die we over het algemeen kweken. 

Ik ben er zelf achter gekomen dat door de THC in de wiet mijn spierspanning erg afneemt waardoor ik in beginsel al minder pijn heb, maar als ik dan goed last heb dan gebruik ik wel eens CBD druppels en het neemt de pijn ook niet 100% weg, maar het word wel een stuk dragelijker. 

Nu kan je natuurlijk ook gewoon een wietsoortje zoeken waar de CBD al bij inzit :) 

Ja dat zou ik eens kunnen proberen, maar dan nog.. hoe krijg je zo'n verklaring? Niet elke dokter zal dat zo maar geven denk ik...

Nou nee niet 123 zo, je moet eerst wel een aandoening hebben waar een arts je cannabis voor mag voorschrijven. 

De arts zal dan eerst nog je alle andere medicatie eerst laten testen, mocht daar niks tussen zitten of als bijwerkingen te erg zijn dan mag een arts je medicinale cannabis voorschrijven. En zo'n verklaring ondertekenen. Het punt is dat ook die verklaring (nog) geen wettelijke betekenis. Komen ze binnen en je hebt een verklaring ben je nog alles kwijt. 

1 person likes this

Weer een hoop informatie waar ik wat mee kan! Thanks voor alle nodige info!

Zo zie je maar weer dat ze het ons zo moeilijk mogelijk maken.. 

Ik neem aan dat ze hopelijk wel zo slim genoeg zijn om te kunnen denken dat wanneer we er een profit van zouden willen maken, dit niet in eigen huis zouden kweken maar een complete pand huren of iets dergelijks? 

Kweek je peperplantjes met een aantal 1000 watt hps lampen is er niets aan de hand.

Knal daar een andere zaadje onder is het opeens wel brandgevaarlijk en wordt je op straat gezet omdat je aan het hobbyen bent..

2 people like this

nou vind ik aantal 1000 wat lampen wel een beetje aan de hoge kant voor een woonhuis. 

maar ja als het legaal is zie je de leegstand in westlandse kassen ineens verdwijnen.......

Ja ik vind het ook wel apart hoe de soort plant bepaald hoe brandveilig iets is,.... 

Misschien wel een raar idee, maar geven wietplanten die in het bos staan nu dan ook meer kans op bosbranden? :rolleyes:

2 people like this

On ‎13‎-‎3‎-‎2017 at 23:10, Predator said:

Klopt GW, ik zit er momenteel al een klein jaartje in. 

Hoezo?

hebben ze je een korting aangeboden waarbij hun terugkoopgarantie aanbieden en dat ze nog een paar procent eigenaar zijn, zodat je ook de winst moet delen bij verkoop?

wooncorporaties,,,,,,,, teringlijers,,,,,, kapitalisten

maar met hun heb je niks meer te maken..

wel met de bank.. ze kunnen inderdaad je hypotheek schrappen.. en dan wordt je (huis) geëxecuteerd.

nooit in je woning, tuin of eigendom kweken, vooral niet binnen. 5 in de tuin wordt gedoogd.

als ze te groot zijn en niemand er last van heeft.

als de wijkagent ziet dat er meer dan 30 gram wiet aan zit dan zal hij alles weghalen.

42 minutes ago, growpro said:

ze kunnen inderdaad je hypotheek schrappen.. en dan wordt je (huis) geëxecuteerd.

Schrappen doen ze niet. Ze vragen de hoofdsom op en dan moet je betalen. Kun je dat niet, met eigen geld of lening van anderen, dan gaan ze het hypotheekrecht uitoefenen (= executie)

16 hours ago, growpro said:

hebben ze je een korting aangeboden waarbij hun terugkoopgarantie aanbieden en dat ze nog een paar procent eigenaar zijn, zodat je ook de winst moet delen bij verkoop?

wooncorporaties,,,,,,,, teringlijers,,,,,, kapitalisten

maar met hun heb je niks meer te maken..

wel met de bank.. ze kunnen inderdaad je hypotheek schrappen.. en dan wordt je (huis) geëxecuteerd.

nooit in je woning, tuin of eigendom kweken, vooral niet binnen. 5 in de tuin wordt gedoogd.

als ze te groot zijn en niemand er last van heeft.

als de wijkagent ziet dat er meer dan 30 gram wiet aan zit dan zal hij alles weghalen.

Nee gelukkig niet.. volledig eigendom zonder terugkoop garantie en zonder verdeling van winst/verlies.

verhaal met de bank heeft iedere koper volgens mij last van?

On ‎1‎-‎7‎-‎2017 at 20:21, slablaadje said:

Schrappen doen ze niet. Ze vragen de hoofdsom op en dan moet je betalen. Kun je dat niet, met eigen geld of lening van anderen, dan gaan ze het hypotheekrecht uitoefenen (= executie)

zo dan,

we hebben een financieel adviseur in ons midden ;)