• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

25 posts in this topic

Beste Leden,

We hebben op weedforum weer een nieuwe sponsor, Bongify.nl

Bongify is een webshop waar je verschillende soorten waterpijpen en bongs kan vinden.

Naast dat we van deze nieuwe sponsors de leden al direct een code kunnen aanbieden voor 10% korting (weedforum10). Gaan we binnenkort ook nog een leuke actie organiseren waarbij ze 1 van hun waterpijpen beschikbaar stellen als prijs. 

We hopen op een leuke en lange samenwerking met bongify.nl

3 people like this

Welkom, 

Kan ik julie hier ook vragen stellen of beter via de mail ? 

In geval dat het hier wel kan, kunnen jullie ook onderdelen leveren die eventueel niet opde site staan?

Ben al een tijdje opzoek naar een oil/ash catcher voor deze blackleaf oil rig,  maar kan deze nergens een passende vinden

20170321_014456.jpg

1490057547875-1673114527.jpg

En mischien een idee om ook wat dab atributen erbij te nemen, (non stick doosjes/ dabbers/ nails)

1 person likes this

Hey Grow Weed,

Je kunt ons uiteraard vragen stellen via het forum, alleen dringende vragen kunnen wellicht beter via e-mail.

Als ik het goed zie is het formaat van je bong adapter 18,8mm? Aangezien je oil rig een "mannelijk" kopje heeft zal het moeilijk worden om veel bijpassende accessoires te vinden. Maar dit hoeft geen probleem te zijn. Wat ik zou doen is een male - female adapter bestellen, zodat je alle normale bong accessoires, downstems, pre-coolers, ash-catchers etc. op jouw bong kunt zetten.

Ik heb een voorbeeld van de adapter die je nodig hebt bijgevoegd. Deze en andere dab attributen zijn besteld, over een weekje zouden ze op de website moeten staan! 

Groetjes en bedankt voor de tip.

IQkwOvgi.jpg

1 person likes this

On 20-3-2017 at 01:54, Grow Weed said:

Welkom, 

Kan ik julie hier ook vragen stellen of beter via de mail ? 

In geval dat het hier wel kan, kunnen jullie ook onderdelen leveren die eventueel niet opde site staan?

Ben al een tijdje opzoek naar een oil/ash catcher voor deze blackleaf oil rig,  maar kan deze nergens een passende vinden

20170321_014456.jpg

1490057547875-1673114527.jpg

En mischien een idee om ook wat dab atributen erbij te nemen, (non stick doosjes/ dabbers/ nails)

Om hier even op terug te komen, de nieuwe adapters staan online!

https://www.bongify.nl/nl/bong-accessories/converters-adapters.html

1 person likes this

On 1-4-2017 at 15:00, Bongify said:

@Grow Weed Als het goed is kun je hem nu wel zien :)

zo zou ik toch alles hebben wat ik op de eerder genoemde bong kan zetten ? 

bonify.png

1 person likes this

ik ging er al helemaal vanuit dat het pas dinsdag opzijn vroegst binnen zou komen. 

maar heb het nu al binnen 

IMG_4747[1].JPG

word weer genieten met pasen :D

2 people like this

Kan het die code niet meer werkt? 

De vriend wilde eentje en ik dacht och.. dat is handig.. maar lukt niet :P

De code zou wel moeten werken, met kleine letters. In sommige gevallen werkt hij niet als je de code invoert in de "checkout", maar wel in het winkelwagentje.

2 people like this

3 hours ago, Bongify said:

De code zou wel moeten werken, met kleine letters. In sommige gevallen werkt hij niet als je de code invoert in de "checkout", maar wel in het winkelwagentje.

Haa oops :D weet ik dat voor de volgende keer :D dankuwel voor het antwoord :D jullie zijn wel snel ! Ie is er al ;D 

1 person likes this

Eens kijken deze maand of de beurs t toelaat. :)

1 person likes this

Helaas hebben we een paar dagen problemen gehad met het kassasysteem, maar inmiddels werkt alles weer perfect :)

De anniversary sale is nog steeds aan de gang, Excuses voor degenen die geen bestelling hebben kunnen plaatsen!