• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Followers 0
karel kweker

Triest forum nieuws

8 posts in this topic

Beste Lezers,

We zitten nog in de feestvreugde van het nieuws dat Dutch Passion onze hoofdsponsor is geworden.

Krijg ik te horen dat de samenwerking met Coffeeshopnieuws gaat stoppen.

Coffeeshopnieuws, wil zich meer richten op het brengen van nieuws en door de nieuwe wetgeving niet meer me werken aan kweek advies.

Wij van Wietforum.eu vinden dit erg jammer, maar wel te begrijpen in de huidige politieke climaat.

Bij deze wil ik dan toch mijn dank uitspreken naar het hele team achter Coffeeshopnieuws voor de tijd die we hebben samengewerkt.

Gr Karel

jammer wat een gedoe om wat natuur .

Gewoon jammer voor de hele canna industrie dat het op zo'n manier gaat.

Dat een man zonder verstand van zaken, zo´n invloed heeft op onze hobby is toch gewoon niet te filmen,.. Alleen in Nederland waar de wetgeving strenger word belachelijk, maar waar.

dag beleid van 30 tal jaartjes oud gwn omdat hij thuis werkelijk niets te zeggen heeft doet hij het op die manier wel .

stelletje kapitalistische kutten volgens mij draagt mevrouw opstelten de broek thuis en zit de zoon vet aan de joints en dergelijke

zet er maar snel een nieuwe hoofd banner op ons mooie forum is vet leeg zo .

Hmm dat is wel echt schraal!

Dit kan niet tip.!

Coffeeshopnieuws.nl Bedankt voor alles en wie weet wat er in de toekomst nog kan!

Zoals Karel het zegt het is logies met deze politiek!

GR Tip-top

haal daar die k maar af joh

dan krijg je dit

politie doe daar 1 letter bij en dan heb je al een ander woord

dan krijg je dus politiek

maar ja een pot nat.